Bodas Octubre 2009.

un any fantàstic.

uahhhhhhhhh ja tengo fotografo!!!!

EntradaAutor: Joa14 » dj. jul. 31, 2008 6:31 pm

Hola chicas, os escribo porq ya tengo fotógrafo, el mismo cuesta uns 1500€ sin video porq yo no quiero video, disfruto más con lsa fotos. Se llama JOAN TUDO y es de vilanova, yo conocí su trabajo en la boda de una amiga (que luego se ha separado, pero bueno..) ya vimos su trabajo y nos gustó.. y llevaba tiempo pensando en q ya debía de llamarlo porq hacia mucho tiempo q hablamos con él y aún no se podían reservar fechas.. y lo acabo de llamar y ya tengo la fecha cogida y bajaremos un día a VILANOVA porq dice q ha cambiado un poco el estilo de album a digital pero a mi no me gusta, yo prefiero el de siempre.. que guay.. me ha confirmado q el precio base es ese 1500€ y también dependiendo de la cantidad de páginas q queremos q tenga el album.. uah.. estoy q no quepo en mi gozo!!!
Sara guapa!!! gracias por la bienvenida.. si llevamos unos dias con cris aqui dale q te pego.. jejejeje. Vila Minerva no lo vi, pero me suena mucho.. es playa??? pues estamos q no cabemos en nuestro gozo las octubreras. Lo de Ros aclará fue en la tienda de Balmes con Diagonal.. una vieja pija estirada la mar de estúpida.. y tampoco es q este gordita.. rellenita si.. y con una dieta para estar espupenda de aqui a octubre. ASi q la competencia... eh?? seguro q de la Caixa.. si es que.. es lo q tiene llevar muchos años en el negocio.. jejeje. Bueno chicas me repito, estoy re encantada de conoceros, a ver si un dia hasta la boda podemos conocernos en persona. Muchos besitos y hablamos pronto
Joanna
en menys de 2 mesos i poc estaré casada..
www.elparatge.com
Joa14
:: núvia experta

Entrades: 991
Membre des de: dg. jul. 27, 2008 1:47 pm

EntradaAutor: izascun79 » dj. jul. 31, 2008 6:36 pm

he llegit uns missatges abans que pensàveu casar-vos akest any... com va ser això? pq ho vau ajornar? com t'ho va demanar si és que t'ho va demanar... tens anell?
CRIS Em caso el 3 d'octubre del 2009!!!
Imatge
izascun79
:: núvia d'or

Entrades: 3027
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:38 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Joa14 » dj. jul. 31, 2008 6:49 pm

com puc parlar amb tu més estona??? hi ha un privat o algo així?? si q tinc anell m'ho va demanar en un viatge a Paris, després d'un sopar a la torre eiffel.. estavem donant una volta per allà.. és q no sé com enviar fotos aqui... joooooooo
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: izascun79 » dj. jul. 31, 2008 9:41 pm

ostres! què romàntic, no??? això és un home! super maco, nena...

això dels missatges privats, a dalt a l'esquerra tens un lloc on deu posar No tens missatges nous (a la dreta del perfil)... allà tens accés als missatges privats per parlar només amb una persona...

per missatges que pugui veure tothom però més personalitzats t'he obert un post a COMPTE ENRERA 2008!!! dedicat especialment per tu! perquè ens ho expliquis tot! T'he vist xerraire així que t'ho mereixes... que les octubreres ens hem de donar soport! :) Si no saps com accedir ves a l'index del fòrum i punxa sobre COPMTE ENRERA 2008... allà t'he creat un missatge per tu

El tema de les fotos, quan escriguis un missatge si baixes una mica en la pantalla veuràs un lloc on posa Nom de l'arxiu amb un botonet per Examinar... amb això pots adjuntar fotos als missatges... si tens problemes digues-m'ho...

un petonet!
Imatge
izascun79

MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!

EntradaAutor: Joa14 » dj. jul. 31, 2008 9:51 pm

Moltes gràcies Cris!!! q maca q ets.. jejejeje.
Si lo de la torre eiffel va ser un puntazo 100%.. encara q jo m'ho veia a venir..
Respecte a les fotos sí q tinc problemes.. sempre q vull possar alguna em diu q no.. q hi ha un error.. així q res.. de res.. a veure quan et enviar una.. jejejeje
Ara estic molt emocionada amb el tema del fotògraf, ha sigut molt amable i a més ens ha dit q per baixar a veure el seu nou treball podem quedar fins i tot un diumenge q anem a la platja.. jo q bé.. perq al ser ell de vilanova i l'albert al plegar a les 18h pues no ens dóna temps d'arribar-hi, així q a veure quan podem baixar.
I al final qué? t'apuntaràs a la fira???
Jo tinc una amiga portuguessa q es casa el 04-09 a Portugal i estem convidats però ella es mirarà el vestit aqui a Bcn.. així q también aniré amb ella perq también fan desfilades i coses d'aquestes..
Parlem guapa.. a veure si provo aixó dels missatges jejeje
Joanna
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: izascun79 » dc. ago. 06, 2008 6:11 pm

pero qué pasa con esas octubreras??? supongo q estáis todas de vacaciones, no??? arriba este post!!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: Joa14 » dc. ago. 06, 2008 10:04 pm

jejeje.. si arriba el post.. parece q estamos un poco dormidas.. y es q con este calor poco se puede hacer... ufffffffff
os habeís dado una vuelta por el post de peinados.. joer.. he descubierto el cielo.. con esta web pocas cosas se escapan..
Y Papita.. cuando vuelves???
Muchos besos a todas y arriba el post!!!! jejeje
Joanna
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: izascun79 » dj. ago. 07, 2008 9:15 am

Hola niñas... yo creo qued ya sé qué quiero en el pelo... puso una foto alguien en su cuenta atrás y me di cuenta de que eso era lo que yo quería... es brutal este foro, ya lo puedes decir...

papita debe estar al caer... he leido en algún mensaje suyo que volvía en dos días y de eso hace ya dos días por lo menos... iba a irse a algún otro lado, a ver si pasa y nos saluda...

un besito!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: Papita » dj. ago. 07, 2008 8:20 pm

Octubreras!!!
teniu raó!!
que ja hem tornat de mèxic!!

però estic de passada per casa.. jeje

hem arribat dela vall d'aran fa una horeta, faig retandores i tornem a marxar.. és que hem d'aprofitar que el Ferran té tres setmanes de vacances i anar a tope!!
ara marxem a teruel al poble dels seus pares i no tndré internet...

però m'enrecordo de vosaltres!!!!!

estem in contact!!! wapesssssssssssssssssssss

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: S@ra » dg. ago. 10, 2008 3:44 pm

Holaaaaaaaaaaaaa!!! ja estem per aqui un altre cop!!!
Acabem de tornar de vacances.... ufff! quin pal anar dema a treballar........ però b... es el que hi ha.
Ara em passejare pels foros que dieu del COMPTE ENRERE 2008 i la dls pentinats... jo encara no sé què vull, suposo que quan tingui el vestit, sabre el tipus d'escot que portare i aleshores triaré pentinat...
El tema fotograf molt bé no Joanna? Mira a veure què t'entra exactament amb aquests 1.500 euros, IVA? album pels pares? album d'convidats? el CD amb totoes les fotos originals? pq a noslatres también ens sortia per 1.500 euros el nostre fotògraf. Pero despres ens va començar a sortir que era sense IVA, q els albums pels pares era a part, q el CD amb les fotos también a part... Ens encanta la seva feina i ho farem tot amb ell, pero em rebenta que et surtin despres amb coses d'aquestes... passarem dels 3.000 euros segur!!
Nosaltres si que farem video i a més un previ, que es un video curtet de nosaltres de paisà fent allo que ens agrada més, per veure'ns el "antes" i el "despues" de casar-nos, saps?
Bé, ara que ja estic per aquí, ja anem parlant totes! :-.:·::
S@ra
:: núvia rookie

Entrades: 56
Membre des de: dj. juny 12, 2008 7:56 pm

EntradaAutor: izascun79 » dl. ago. 11, 2008 9:07 am

Hola Sara!!! on et cases?? nosaltre encara no hem començat a mirar això del fotògraf... en principi, amb el Manel hem parlat de no fer video. Amb això t'estalvies un munt de diners... tenim una idea de qui volem que ens ho faci, que és un noi que treballa només a Sant Miquel del Fai que es dedica a fer fotos d'esdeveniments esportius i treballa a la Vanguardia i que, com és de la zona, fa fotos a bodes a Sant Miquel... diuen que fa fotos mmolt originals, res dels típics posats que es portaven abans, i que com que coneix l'espai fa unes fotos molt maques...

ja veurem què tal, pq diuen que no ve a casa a fer-te les fotos (vaja, que treballa ell sol i no fa fotos més que a Sant Miquel... miraré de convéncer-lo! jejeje)
Imatge
izascun79

EntradaAutor: moonbdn » dl. ago. 11, 2008 1:42 pm

Hola Octubreras! hoy es mi primer dia de trabajo despues de vacaciones y vuelvo a leer el foro despues de 3 semanas!bufff es imposible leer todo lo que habeis leido...en fin, vuelta al cole chicas, vosotras que tal, como lo llevais todo?yo de preparativos igual...besitos!
Imatge
moonbdn

Entrades: 183
Membre des de: dt. des. 04, 2007 5:16 pm

EntradaAutor: Joa14 » dl. ago. 11, 2008 2:52 pm

Hola Sara guapa.. pues la veritat és q em sembla q és això q tu dius.. però en aquest cas no em preocupa lo dels pares.. si ells volen algo.,. pues q s'ho agafin.. això ho tinc molt clar.. ma mare.. aquestes coses tampoc és q li agradin.. l'altre dia.. mira q és de sosa aquesta dona.. li vaig explicar q ja en teniem el fotògraf i también lo de les onvotacions q ens les estàvem mirant.. va fer un "ah" d'allò més soso.. com quan li expliques algo a algú q saps q no l'interessa.. a veure la "ilu" q li fa quan es vagi apropant més la data.. és q ella i la meva família més propera viu a Madrid.. llavors.. serà la llunyania.. espero..
Respecte a la meva sogra com és una mica rata.. pues también m'és igual.. sento ser dolenta amb ella però és q és una mica bruixa.. així q jo amb l'album i res més tinc prou... sí q és cert q em va dir q si l'album excedia de no sé quants números de pàgines pujava una mica més.. hem de tornar a veure'l.
Anem parlant.. que ja torneu al cole i així quantes més serem.. més riurem.. jejejeje
Joanna
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: S@ra » dc. ago. 13, 2008 9:02 am

Hola Joanna, realment això de les reaccions de la gent quan els comuniques que et cases és tot un mon! nosaltres també vem tenir algun "xasco" (tot i que si ho penses fredament, era d'esperar... els meus tiets son molt "ells" i bé, es van alegrar però no van fer grans alegries, saps?) en canvi amb amigues que no m'ho esperava es van posar super contentes!! i vem començar a parlar del tema i del vestit i tot! Mira, això va com va...

Bé, ja anirem parlant. :-.:·::

Per cert una pregunta a totes: veig que moltes de vosaltres teniu posada la web de nuvis.org a baix per poder-hi clickar. Nosaltres també la tenim però no sé com posar-la per a que la pugueu veure. Com ho heu fet???
S@ra

EntradaAutor: Joa14 » dc. ago. 13, 2008 2:58 pm

Hola SAra guapa.. jo no tinc la web però em sembla que si vas a la part del teu perfil pots afegir d'alguna manera aquesta web, l'escrius i ja està.. crec q és com et puc ajudar.. per la resta com possen els emoticonos, etc no en tinc ni idea!!!

Avui he parlat amb el client on faré les invitacions.. m'ha dit q haig de fer la maqueta d'una i portar-la.. jejeje a veure com em queda i podem començar a adelantar coses.. jijijeje.. anem explicant cossetes!!
Ptns guapes i bon pont a les q ja estiguin començant
Parlem
Joanna
www.elparatge.com
Joa14

HELP ME

EntradaAutor: Joa14 » dc. ago. 13, 2008 6:09 pm

uaaaaaaaaaah he trobat per internet la'invitació que més o menys vull,,, us envio el link:
http://www.abetorojo.es/
la meva sería com la segona começat per baix de tot, la que té com una finestreta, però efectivament jo la vull en un to plata.. i obrint la 1º pàgina la foto de la lluneta.. la meva goseta.. i canviar una mica el text q porta dins...
aix.. estic feta un lñio perquè encara q ho tinc molt calr.. (crec) aquesta web té diferents enllaços, si aneu a l'apartat de links el d'abril bodas és super divertit sobretot la part de la 1º col·lecció q es diu macadàmia.. hi han unes q són molt divertides i bastant originals, us convido a q us passeu una estoneta.. i ara estic vinga a donar-li voltes al cap.. com els hi dic a la família q ens casem.. amb una gal·leta xina amb un paper dins?? o que us sembla si (ara una matada).. unes capsetes petites en petites bosses d'arròs que digui algo així... "endivines perqueé em faràs servir?" i després acte seguit donar les invitacions??? aix noies necesito de la vostre inspiració femenina!!!!!
pARLEM GUAPES!!!
Joanna
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: Papita » dg. ago. 17, 2008 4:09 pm

Hola a totes!!
ja sóc per aquí una altra vegada!!

Joanna, els diràs a la family que et cases quan els donis la invitació?? però la donaràs abans, no?? ai... és que otser ho has escrit però no m'ho he llegit tot!!

com va wapes?? alguna novetat més??
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Joa14 » dg. ago. 17, 2008 9:17 pm

Hola Papita!!!
benvinguda de nou!!!! bueno sí efectivament.. és q això lo he explicat només a la izascun em sembla.. si estic mirant lo de les invitacions per poder dir-ho abans, només els hi hem dit q ens casem als amics més íntims i res a la família.. tant a la de ell com a la meva.. encara q ma mare q és una dona molt intuitiva ja s'ho ensuma.. llavors si volem tenir les invitacions per després de nadal.. bueno cap allà al febrer o al març així en un dinar d'aquells familiars després de les postres donarem la notícia.. com la boda és a l'octubre, llavors tindran temps per prepar-ho tot.. no??? És q la meva sogra és una mica bruixa i vull tenir-ho tot tancat perq així ella no es pugui ficar i quan menys informació li donem millor.. potser sóc una mica dolenta, però ja me l'has a fet passar prou putes..
així q bueno ara m'haig de posar en contacte amb la imprenta i veure com ho podem fer lo de les invitacions,.. estic emocionada perq l'labert i jo también ja hem decidit on anem de viatge,.. em estat mirant catàlegs de nuvis amb CATAI i allà hi ha una possibilitat de fer nova york i bora bora així q em sembla q cap allà anem.. jejejej
bueno guapes anem parlant!!!
Joanna
www.elparatge.com
Joa14

EntradaAutor: S@ra » dl. ago. 18, 2008 1:46 pm

Hola, que tal?CRIS, perdona q no t'hagi contestat on em caso! ara ho he vist!! Mira, ens casem el 09/10/09 a una l'Ermita del Remei a Sta Maria de Palautordera, a peu del Montseny, i després el convit a Vil·la Minerva, a St Andreu de Llavaneras. El lloc és preciós, vaja, a nosaltres ens encanta! i res, ara de moment tot parat fins al mes vinent o l'octubre, no se...

mireu: www.vil-laminerva.com

a veure que us sembla?

Apali, doncs, anem parlant! :-.:·::
S@ra

EntradaAutor: MiNi » dl. ago. 18, 2008 3:00 pm

hola octubreras!! hace tiempo k no me paso por aki!!! cada vez somos mas!!!
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MiNi
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 8796
Membre des de: dj. juny 12, 2008 10:08 am
Ubicació: Roda de Barà

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009