Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

un any fantàstic.

EntradaAutor: Hansen » dv. abr. 25, 2008 4:43 pm

Wola!!!! Com va tot?

Us donc una informació: al carrer que és paral.lel al Flor-Alba, que es diu Sant Simplici, hi ha una botiga que tenen coses per a bodes a meitat de preu per liquidació. Tenen detalls, invitacions molt xules, nuvis, llibres de firmes, capses de records... Jo volia entrar per demanar el preu d'ampolletes mini de Beefeters, però encara estava tancat. Pasaré un altre dia.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: scarlet » ds. abr. 26, 2008 5:16 pm

hola!

karla ja ens ensenyaràs les sabates quan les tinguis!

lluna, no t'han dit res del tast?

hansen, si nem a igualada pasarem per la botiga però és q tenim els caps de setmana tan ocupats!!!!!!

aquesta tarda el míster anava a mirar trajes!!! a veure si troba alguna cosa!
scarlet
:: núvia experta

Entrades: 777
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 1:52 pm

EntradaAutor: lluna479 » dl. abr. 28, 2008 8:29 am

hola noies!!!!
si, si que se coses del tast. els hi va anar molt bé, tot estava molt bo i ja en triat els plats. em van explicar que d'aperitius hi ha dos tipus, doncs ells van agafar el que es mes modernillo. de primer en agafat un rap i de segon un mil fulles de vedella. de prepostre uns gelats que van amb una especie de flor de galeta de xocolata i de pastis un de llimona em sembla. ja van triar les estovalles i tot.
scarlet, quant tens el tast?
lluna479

Entrades: 639
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 10:35 am

EntradaAutor: scarlet » dl. abr. 28, 2008 10:17 pm

bona nit!

nosaltres el tast ja el vam fer!

divendres es va casa la meva companya de feina i diu q genial, tot perfecte!

el míster ja té traje! només li falten les sabates q no tenien el nº i el cinturó. Bé li han d'arreglar però ja està triat! Jo aquesta tarda he nat a buscar la roba interior q havia encarregat! ja la tinc! també me l'han d'arreglar però abans de fer-ho me la provaré amb el vestit no fos cas...

apa, me'n vaig a dormir q haig de fer bondat, tinc un mal de coll terrible! i em sembla q m'estic refredant!
scarlet

EntradaAutor: lluna479 » dt. abr. 29, 2008 7:56 am

bon dia noies!!!!
scarlet, k guai, ja ho comenceu a tenir tot. d'on es el teu vestit?
lluna479

Entrades: 639
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 10:35 am

EntradaAutor: scarlet » dc. abr. 30, 2008 6:49 pm

hola!

el meu vestit és de RC!!!! però no puc dir res més aquí q m'espien!

ja tinc roba interior! me l'han d'arreglar però ho faran un cop hagi vist q queda bé amb el vestit, poquet a poquet anem fent!

esfectivament m'he refredat, no puc respirar!!!! demà havíem reservat per fer una iniciació de busseig però l'he hagut de cancel·lar i deixar-la per més endavant!!!!!

apa, q vagi bé el pont si en feu, jo sí!!!!!!!
scarlet

EntradaAutor: karla » dg. maig 04, 2008 8:09 pm

Hola noies!

com ha anat el pont?

tenim això una mica oblidat. Bueno, la veritat és que jo tampoc tinc notícies. Continuu a l'espera del truc de la sabateria i casi enllestida la invitació.
La resta sense canvis. Bueno, hem fet dni nous i el passaport. I ja hem arreglat tots els papers a l'ajuntament. En omplir aquests papers vam llegir alguna cosa de taxa per casament a l'ajuntment de 200 euros i ens vam espantar!!! pero ja ens van aclarir que això és només per a gent que no estigui empadronada a Igualada.

Ara he començat a pensar en els petits detalls: arros, regalets, a qui donar ram, nuvis....

Vosaltres ja teniu alguna cosa pensada?
Scarlet, tu això ho tens ja preparat?
karla
:: núvia rookie

Entrades: 63
Membre des de: dl. des. 17, 2007 7:10 pm

EntradaAutor: martam » dl. maig 05, 2008 3:16 pm

Hola masvivenqueres!
Com va per aquí?, no he tingut gaire temps per conectar-me últimament, es que em conecto a la feina i ara anem de cul.

Avui ens queden dos mesos justos per casar-nos!! I encara hem d'escollir les flors de l'esglesia, les musiques, fer les taules,... però suposo que d'aqui un mes encara estarem més nerviosos.
Jo ja tinc les sabates, la roba interior i m'he mirat unes arracades molt maques que em guarden a la joieria. El dissabte vaig a emprovarme el vestit, quina ilusió!, i la setmana que bé anire a fer la proba del pentinat i de maquillatge. Ell també té el traje, les sabates i el rellotje que li vaig regalar pel seu cumple que va ser la setmana passada.

Hansen, vam anar a la botiga aquesta que dius, es diu Papers i Video, voliem mirar detalls i ens vam quedar de pedra quan ens va dir la noia que tancava. Vam comprar tres parelles de nuvis i un llibre de firmes, tot a meitat de preu. Si encara no han tancat anire a veure si tenen cigonyes, tenim dues embarassades!

Heu decidit els detalls que fareu i els regals a nuvis, ram nuvia, lliga, embarassades, mares, pares, germans..?
Imatge
martam

Entrades: 18
Membre des de: dt. des. 11, 2007 9:03 am

EntradaAutor: scarlet » dl. maig 05, 2008 4:56 pm

Hola!!!!!!!!

200€ per casar-se a l'ajuntament? deu ni do com es passen! deu ser pq et casis allà on estàs empadronat! nosaltres li haurem de donar la voluntat al cura...

tema detalls no hem mirat, volíem agafar un caricaturista però si no en pot fer per tothom... a més el preu es dispara. Si no fem això no sé, potser res ja veurem.

hem mirat puros a 2 estancs i el preu era exactament el mateix, ens esperarem per comprar-los pq no es fagin malbé.

martam posa'ns fotos de la sabates i demés!!!!! jo les arracades he anat a mirar però no m'acaben de fer el pes, seguiré buscant. El maquillatge i la pelu em van dir 15 dies abans!!! trobo q és molt just no? tornaré a parlar amb ella i si ho podem adelantar una mica...

no hem pensat res de les entregues, bé si, vam comprar material per fer uns ninus de porex q estan a un post al 2008, pero encara no els hem fet!!!!!!!!
scarlet

EntradaAutor: scarlet » dl. maig 05, 2008 4:56 pm

Hola!!!!!!!!

200€ per casar-se a l'ajuntament? deu ni do com es passen! deu ser pq et casis allà on estàs empadronat! nosaltres li haurem de donar la voluntat al cura...

tema detalls no hem mirat, volíem agafar un caricaturista però si no en pot fer per tothom... a més el preu es dispara. Si no fem això no sé, potser res ja veurem.

hem mirat puros a 2 estancs i el preu era exactament el mateix, ens esperarem per comprar-los pq no es fagin malbé.

martam posa'ns fotos de la sabates i demés!!!!! jo les arracades he anat a mirar però no m'acaben de fer el pes, seguiré buscant. El maquillatge i la pelu em van dir 15 dies abans!!! trobo q és molt just no? tornaré a parlar amb ella i si ho podem adelantar una mica...

no hem pensat res de les entregues, bé si, vam comprar material per fer uns ninus de porex q estan a un post al 2008, pero encara no els hem fet!!!!!!!!

ahir vam estar fent els cartellets per les taules, per no posar els números!
scarlet

EntradaAutor: scarlet » dl. maig 05, 2008 4:57 pm

Hola!!!!!!!!

ahir vam estar fent els cartellets per les taules, per no posar els números!
scarlet

EntradaAutor: scarlet » dl. maig 05, 2008 4:58 pm

ups!! pensava q no anava i mira quants missatges he enviat!!!!!!! je je je
scarlet

EntradaAutor: martam » dt. maig 06, 2008 11:05 am

Hola!
Nosaltres hem de pagar 130€ a l'esglèsia, i ja ens han dit i tot en que els distribueixen (neteja esglesia, tràmits, per al mossèn que ens casa, per a la parroquia...).

Els detalls pels convidats ja els hem demanat, són unes capsetes plenes de bombons i carmels, i per a la canalla un assortit de xuxes, globus i no se que més que ve en unes cistelles de cartro del Winnie de Pooh o dels Simpsons.
Els puros encara no els hem mirat, no hi pensem mai, al estanc ja t'hi possen els noms dels nuvis?

A veure si m'en recordo de fer unes fotos a les sabates.
Imatge
martam

Entrades: 18
Membre des de: dt. des. 11, 2007 9:03 am

Re: Em caso al restaurant Mas dels Vivencs

EntradaAutor: lauryta » dl. maig 12, 2008 10:04 pm

Nuria_Raul ha escrit:Vam decidir casar-nos i al dia següent ja haviem reservat el restaurant . Aquest és Mas dels Vivencs, prop d'Igualada. El lloc ens va agradar moltíssim i ja no vam mirar res més. Tot i amb això, m agradaria conèixer experiències de parelles que s hagin casat allà o d'algú que hi hagi anat convidat... sobretot voldria saber en quant a servei, menjar,tracte...
Merci !!!!

Buenas nosotros también nos casamos en Mas dels Vivencs.El 18 de Julio de 2009. Como vais de preparativos?
A nosotros nos esta costando encontrar el Dj.
::fiestuqui::

Me gustaría conocer a gente que se casará alli, para contrastar ideas o posibles dudas.

Saludos y ánimo que necesitamos mucha paciencia tod@s para organizarlo, jejeje
lauryta

Entrades: 2
Membre des de: dg. maig 11, 2008 10:32 pm

EntradaAutor: Hansen » dt. maig 13, 2008 8:35 am

Felicidades Lauryta por la boda. Hemos elegido el mejor sitio!!!!

El jefe de mi madre fue el sábado a una boda allí. Todavía me tiene que explicar todo con pelos y señales. Lástima de la lluvia.

Cómo lleváis todo?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: arayk » dt. maig 13, 2008 2:08 pm

Hola a todas!

Hoy una compañera del cole me ha traido fotos de la boda de su cuñada, se casó el domingo en el Mas, pobre, vaya día le hizo...
Las fotos, al no poderlas hacer en los jardines tal y como habían pensado, acabaron haciéndolas dentro. Las fotos guapisimas! El fondo rústico, con luz, plantas alrededor... por las fotos no dirías que estaba lloviendo y, sinceramente, le han quedado muy bien. Así que chicas, aun lloviendo, el Mas tiene recursos!!
arayk

Entrades: 73
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:10 am

EntradaAutor: lauryta » dj. maig 15, 2008 1:53 pm

Lo siento por tardar en contestar ando liada entre el trabajo y los preparativos no me queda mucho tiempo jejeje.

Pues tenemos el coche, el fotografo y las invitaciones.
¿¿Donde hareis el aperitivo??? Nosotros lo queremos hacer en la piscina, tengo de preguntarle a Blanca por el telefono de la jardineria para que lo adornen que lo vi cuando fui a dar la paga y señal y queda muy bonito. Ponen en medio de la piscina flores con velas ya te pasaré fotos y sino en la pagina web deMas vienen algunas fotos.
lauryta

Entrades: 2
Membre des de: dg. maig 11, 2008 10:32 pm

EntradaAutor: Hansen » dj. maig 15, 2008 4:37 pm

Nuestra idea es hacer el aperitivo bajo los árboles. En la familia hay demasiados peques, y la piscina es un peligro para ellos. Además será en junio, al mediodía, y como espero que haga calor, mejor a la sombrita.

Ya he hablado con el jefe de mi madre sobre la boda en el Mas dels Vivencs a la que fue el sábado:
Tuvieron que hacer el aperitivo dentro del Mas. La única queja es que quedaba un poco desperdigado, tenías que ir buscando por las diferentes salas.
Comida genial.
Pastel nupcial: Hubo una pega. Cuando los novios se disponen a cortar la tarta, y los camareros ya estaban repartiendo los trozos de pastes a los invitados, los novios se dan cuenta que ése no era el pastel elegido. Habían puesto el pastel de la boda del domingo!!!! Pero no hubo problemas. Los invitados salieron ganando. Les pusieron el del domingo y además el que habán elegido los novios. Por cierto, dicen que mucho mejor el que habían elegido, que era de choco.
Otra cosa que le extrañó: Fue a una boda hace unos años, cuando abrieron el Mas. En aquel entonces encontró todo genial menos el salón, que le pareció demasiado serio y frío. La sorpresa es que se lo ha encontrado igual. Yo en eso estoy de acuerdo, no me parece el salón demasiado cálido. No me gusta el color de las paredes.

Y por el momento, yatá!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Hansen » dc. maig 21, 2008 1:20 pm

Rescato el post, que estaba perdido en la 3ª página!!!

Cómo lo lleváis? Tenéis novedades?
Imatge

Hansen

EntradaAutor: karla » ds. maig 24, 2008 11:26 am

Hola noies!

com passa el temps de ràpid eh! ueno, finalment he aconseguit les sabates!!! A veure si faig una foto i la penjo.... I m'han trucat per anar a fer la prova del vestit a principis de juny. Ara he de buscar ràpid la roba interior....
I nosaltres ara començarem a repartir invitacions.

Lauryta, de Dj tens vàries opcions: Radio Sala (Igualada), uns altres que son de calaf però ara no sé com es diuen, DM (sant andreu de la Barca), Marc (un noi d'Igualada) Nosaltres hem agafat aquest últim, si t'interessa et puc passar telèfons (tots, excepte DM, són recomanats per la Blanca del Mas)

Encara no ens han trucat per fer la prova, pero no crec que triguin gaire....
karla

Entrades: 63
Membre des de: dl. des. 17, 2007 7:10 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants