Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: soniah86 » dv. abr. 17, 2009 11:24 am

flit ha escrit:jo tinc la primera prova el dia 20 :-///: tinc unes ganes.

qu be flit volem cronica completa jo la tinc al dia següent de tu >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: soniah86 » dv. abr. 17, 2009 11:26 am

jajajaj totes estarem preparades per casar a la nostra ultima gironina i me sembla que totes estarem per aqui tu te casaras l' ultima pero aqui l'ultima en anarse'n de lluna de mel soc jo me'n vaig segurament sore el dia 20 setembre

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dv. abr. 17, 2009 11:32 am

jajja aix si pero nmes amb les fotos que tingui les del fotograf sempre triguem més ja el martiritare :-) :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dv. abr. 17, 2009 11:38 am

ayyyys si es veritat quan entri poder ja trobare alguna fotito ::love:: ::love::

Imatge
soniah86

EntradaAutor: eva gi » dv. abr. 17, 2009 12:08 pm

bon dia gironines

irene, veig qu eja ens veus a totes casades, ejej

es que no ens n'adonarem i ja estarà tot passat.

sort que estem disfrutant el maxim aquests mesos abans, crec que d'aoixò en tindrem un record preciòs
Imatge
Imatge
eva gi
:: núvia de bronze

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: Aley » dv. abr. 17, 2009 12:17 pm

Jo crec que si, a més , de tant en tant hauriem de muntar quedades per recordar aquests mesetes que hem vistcut juntes a la distnacia!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: eva gi » dv. abr. 17, 2009 12:48 pm

NyiNyi ha escrit:Aley, jo ho he dit més d'un cop, a mi m'encantaria poder veure els vostres àlbums de fotos, video... i como no, els vostres fills!!! neujor:-) jjajaj

Eva si, ja us veig totes casades! es que us veig tan posades al tema.. buf! es que no us queda res!!! disfruteu molt noies, que aquell dia ens pasarà volant a totes!!!

i tant que hem de fer quedades després eh?? a mi tambe m'agradaria veure els vostres albums i el nens.... ostres Irene que lluny que vas noia
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Aley » dv. abr. 17, 2009 2:58 pm

Tens tota la raó, seria una llasima, no ho podem permetre
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: soniah86 » dv. abr. 17, 2009 3:20 pm

noies a mi ja m'esteu pasant el mail per agregarvos al MSN despres si ja no entro tant per aqui almenys veureus allà i fer la xerrada :-) per concretar un dia per quedar :-) ara no me'l paseu que el msn ja ni l'obro em tornaria boja :star:: :star:: ara almigdia no he entrat y m'esperaven 16 avisos buffff

a part sabeu més vosaltres les coses que me pasen del dia a dia que les meves amigues aixi que no es pot rencar el lligam

per cert la quedada del video y del album jo la vull fer ehhh

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dv. abr. 17, 2009 6:53 pm

Noies!!! per fi és divendres!!! uff quina setmaneta! ja tenia gana que arribes el finde si més no per descansar diumenge a la tarda i per sortir a sopar de tranquis. Ahhhhhhhhhhh ja començen a tope les despedides i tothom vol pressupostos, sóc una estressada tot el dia al :..: però m'encanta neujor:-) neujor:-)

Com es presenta el cap de setmana floretes?? per quan la propera trobada de fins a les tantes al viena?
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: jomi » dv. abr. 17, 2009 7:00 pm

xocolatina ha escrit:Noies!!! per fi és divendres!!! uff quina setmaneta! ja tenia gana que arribes el finde si més no per descansar diumenge a la tarda i per sortir a sopar de tranquis. Ahhhhhhhhhhh ja començen a tope les despedides i tothom vol pressupostos, sóc una estressada tot el dia al :..: però m'encanta neujor:-) neujor:-)

Com es presenta el cap de setmana floretes?? per quan la propera trobada de fins a les tantes al viena?

Nena, quina passada de feina!! neujor:-) Això de les despedides ha de ser la bomba!

Jo el dissabte treballant fins a les 3 de la nit i diumenge FESTA!!! >.-<: >.-<:
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: xocolatina » dv. abr. 17, 2009 7:14 pm

siiiii jajaja és una pasada!! ahir vaig quedar amb un stripper nena... mulatito que tela que sexyyy era jajajaja. Aburrirme entre las bodes, despedides, festes de cumpleanys, invitacions i sopars varis etc no m'aburreixo no!!! alguna vol el meu telèfon durant dos dies perque pugui descansar de la seva melodia??? per cert, vaig a canviar-la per no aburrir a Manà.
xocolatina

EntradaAutor: jomi » dv. abr. 17, 2009 7:18 pm

xocolatina ha escrit:siiiii jajaja és una pasada!! ahir vaig quedar amb un stripper nena... mulatito que tela que sexyyy era jajajaja. Aburrirme entre las bodes, despedides, festes de cumpleanys, invitacions i sopars varis etc no m'aburreixo no!!! alguna vol el meu telèfon durant dos dies perque pugui descansar de la seva melodia??? per cert, vaig a canviar-la per no aburrir a Manà.

Aixxxx!! Que guai!! Un mulatito? A mi m'han dit que m'en portarien un neujor:-) no sé... Ara em fa por perquè em toca a mi, quant era les despedides de les altres era molt divertit,jo sempre havia dit que si mai em casava en volia 2!! (la intenció era de no casar-me neujor:-) ) i ara...ui,ui,ui! Quina vergonya que passaré
Imatge
jomi

EntradaAutor: xocolatina » dv. abr. 17, 2009 7:47 pm

jajajaja, veus ara... si si jo dic que em dia que faci el meu comiat hauran de venir tots jajajaja, macrocomiat amb tots!!!! strippers i animadors!!!
xocolatina

EntradaAutor: jomi » dv. abr. 17, 2009 7:49 pm

xocolatina ha escrit:jajajaja, veus ara... si si jo dic que em dia que faci el meu comiat hauran de venir tots jajajaja, macrocomiat amb tots!!!! strippers i animadors!!!

I tant que si !!! A més, tindràs avantatge perquè ja en coneixeràs neujor:-)
Imatge
jomi

EntradaAutor: flit » ds. abr. 18, 2009 1:46 pm

hola guapes que tal el dissabte jo he treballat fins ara uff quin estres, sort que dilluns tinc festa. Jo tambe vull fer quedada per veure albums i video. bueno dilluns us explico com m'ha anat la prova quines ganes que en tinc :-///:
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: xocolatina » dg. abr. 19, 2009 9:26 am

Bon dia maques!! com està anant el cap de setmana?? jo ara buscaré alguna excursioneta per anar a dinar i pasar la tarda. Teniu alguna sugerència de un poblet per aqui aprop i un restaurant bueno, bonito barato??
xocolatina

EntradaAutor: eva gi » dg. abr. 19, 2009 9:28 am

flit, ja ens explicaras que tal va la prova, segur que molt bé, jo la tinc el 29. aquest final de mes totes a fer proves jejejej

xocolatina, ja he trobat la cartolina vergurada!!! merci reina, la vaig trobar a l'Stein com em vas dir
ara haig de mirar que faig, perque m'agradaria fer els aros pels tovallons per posar el nom dels convidats però no sé com fer-ho, si imprimir-hi alguna cosa, si s'han de fer ben rodonets o marcant els cantos, tu que has vist tantes coses n'has vist mai?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: xocolatina » dg. abr. 19, 2009 9:33 am

Evaaa!! ahir vaig pensar molt en tu!! jejeje vaig anar a l'aeroport de Girona i vaig pasar per davant d'on treballes. Jo els he vist a Mas solà, i crec recordar que no eren rodons, sino retangulars que es doblegaven a les puntes per aguantar el tovalló, necessitaríes fer-ho amb la cartolina de manera horitzonal i t'en sortirien unes 3 unitats d'una cartonina A4.
Perquè quedi tot xulo, intenta seguir la mateixa línia que les minutes i el panell de convidats si saps com son. Sort guapi!
xocolatina

EntradaAutor: eva gi » dg. abr. 19, 2009 6:36 pm

xocolatina ha escrit:Evaaa!! ahir vaig pensar molt en tu!! jejeje vaig anar a l'aeroport de Girona i vaig pasar per davant d'on treballes. Jo els he vist a Mas solà, i crec recordar que no eren rodons, sino retangulars que es doblegaven a les puntes per aguantar el tovalló, necessitaríes fer-ho amb la cartolina de manera horitzonal i t'en sortirien unes 3 unitats d'una cartonina A4.
Perquè quedi tot xulo, intenta seguir la mateixa línia que les minutes i el panell de convidats si saps com son. Sort guapi!

aixi vas passar per Riudellots, jo no hi era pas jajajaja

si jo tambe ho vaig veure al mas Sola, fare proves i ja us posare fotos

si ja ho he pensat tres per pàgina i horitzontals perque puguin fer tota la volta al tovalló. com vaig comprar 1 paquet de cent fulles en tinc de sobres
les vaig comprar de color crema perque les taules son amb estovalles daurades i al cim estovalla blanca i les cadires també son color crema amb un llaçcolor crema més fosc, i els colors de les flors vam decidir que fossin amb tons torrats
demanare a l'hotel que em diguin com fan les minutes i el panell de convidats, a vuere quin estil segueix i ho fare seguint el model, a veure com ho fan
merci wapa
Imatge
Imatge
eva gi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants