Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: jomi » dl. març 30, 2009 4:57 pm

NyiNyi ha escrit:Bones noies!!

Que diueu?? calçotada?? jo m'apunto!!!! però un lloc econòmic, com diu la Carme! que s'han de pagar moltes coses!

Jomi, jo els de les companyies de tel. els hi parlo català i em penjen ja que no m'entenen!! jajaja em surten amb cada cosa.. pobrets! però es que n'estic farta!!!!

El pròxim cop faré el mateix! Aixi no m'empiparan, neujor:-) El diré que no entenc res del que em diuen
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: jomi » dl. març 30, 2009 4:58 pm

xocolatina ha escrit:Noies doncs proposeu lloc, jo només conec aques i es de lo más cutre el tipic bareto de turno ara barato és!

Ningú coneix cap?

Doncs és igual que sigui cutre, no? La qüestió és el menjar.
S'hi menja bé ,no xocolatina?
Imatge
jomi

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: xocolatina » dl. març 30, 2009 5:54 pm

si es menja molt bé els calçots són boníssims i la salsa més, però si hi han més opcions millor que sino segur que sentiré a dir.. xocolatina tenies raó es total aquest lloc. :-)
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: soniah86 » dl. març 30, 2009 8:16 pm

aixo si que quedariem per fer sopar no??? o de dia???? si es de dia jo a part de dilluns que per mi perfecte nomes puc diumenge i la veritat un diumenge a mi me va malament aviso per adelantat

JOMI jo a la que veig que son ells agafo abans de que me digui mitja paraula li dic que no m'interesa i penjo i ja esta

a la meva cunyada la va estar escoltatn i tot i li va dir que no li interesava i mentre la tia la va penjar va dir que tia mas tonta, ondia que fort la pillo yo i li enseño qui es tonta so molt mal educats en general
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: Aley » dt. març 31, 2009 8:45 am

Bon dia noies!!

No sé de que us queixeu amb telefonica, el meu número de casa era l'antic número dels jutjats de Figueres. No us podeu imaginar la gent que em truca a casa cada dia!!!!

Tema calçotada, depén del dia, que ara jo ja començo a anar un xic liada, aviso, intentaré fer el possible, però no asseguro res :-/
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: soniah86 » dt. març 31, 2009 9:58 am

jajajajajj que dolenta irene quina gracia jo no directament penjo a la que veig que son ells.

uyys tema calcul no fa falta que te digui que ja ho he fet jajaja desde octubre :-) :-) y si vaya tela quan sento les noticies l'altre dia que deien 18000€ dic si que s'ho cregui qui vulgui amb aixo que vols cubrir el banquet, el vestit i poca cosa més

gironines com esteu?????

Imatge
soniah86

EntradaAutor: Aley » dt. març 31, 2009 10:43 am

Jajaja 18.000€ però si no en tens ni per començar!!!! Que hipocrites!!!

Noticies!!!

He trobat un estil de sabata com el que volia per 50 € no m'agraden pas tant però noies hem de retallar, crec que les compraré, si total, amb el vestit ni es veuran practicament!!!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: soniah86 » dt. març 31, 2009 10:49 am

Aley ha escrit:Jajaja 18.000€ però si no en tens ni per començar!!!! Que hipocrites!!!

Noticies!!!

He trobat un estil de sabata com el que volia per 50 € no m'agraden pas tant però noies hem de retallar, crec que les compraré, si total, amb el vestit ni es veuran practicament!!!

eso digo yo amb en carlos ens vam fotre a riure com dient aquests que es pensen???

tema sabates pots provar de mirar més llocs abans de fer res a part saps que amb lo que gastem jo crec que ja no ve d'aqui i s t'agraden les altres i les pots tenyir jo no ho dubtaria :-)ok:

Imatge
soniah86

EntradaAutor: Aley » dt. març 31, 2009 10:52 am

Es que em requen molt sonia aquests diners, sé que en el fons no les portaré gaire més! A més, vull comprar-me unes altres per estar comode durant el ball, unes de sola d'espar, clar no em vull gastar 250 € amb sabates!!!!

Si em compro aquestes, puc comprar les altres i jo com que vaig bastant plana em passaré millor el dia
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: soniah86 » dt. març 31, 2009 11:26 am

ALEY doncs llavor ja es un altre cosa si en vols cmprar 2 i saps que no les faras servir ja canvia la cosa...

noies no us va molt lent avui el foro????? o es el meu ordinador???

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dt. març 31, 2009 11:26 am

ALEY doncs llavor ja es un altre cosa si en vols cmprar 2 i saps que no les faras servir ja canvia la cosa...

noies no us va molt lent avui el foro????? o es el meu ordinador???

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dt. març 31, 2009 11:59 am

Bon dia nenes!!!

Noies quina raó teniu amb els pesats de les companyies de telèfon!!!
Irene molt bona la teva estratègia!!! jajajajaj, la provaré ... jajaja
A mi a la oficina em truquen com dos o tres vegades al dia!

Noies tema calçots a Girona només he anat a ca la Tiona, on va dir la Ferzay, no?? està abans d´entrar a Girona!!

Mare de deu si va lent això!!! sembla que els nuvols no li van gaire bé ... jajaj.

Irene que és això de la torera??? pel teu vestit??? jajajaj, ja sabeu que no estic al dia ... jajaja
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dt. març 31, 2009 12:01 pm

Bon dia nenes!!!

Noies quina raó teniu amb els pesats de les companyies de telèfon!!!
Irene molt bona la teva estratègia!!! jajajajaj, la provaré ... jajaja
A mi a la oficina em truquen com dos o tres vegades al dia!

Noies tema calçots a Girona només he anat a ca la Tiona, on va dir la Ferzay, no?? està abans d´entrar a Girona!!

Mare de deu si va lent això!!! sembla que els nuvols no li van gaire bé ... jajaj.

Irene que és això de la torera??? pel teu vestit??? jajajaj, ja sabeu que no estic al dia ... jajaja
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: FERZAY » dt. març 31, 2009 12:56 pm

Nens que jo dic aquest preu es amb el menú aquest de calçotada, es que es clar fer- ho per el nostre compte, es mala epoca...perque ja s´acaba la temporada...així que tambe es dificil..i ja posar-nos totes d´acord no dic res....
si alguna conec un altre lloc....
Imatge
FERZAY

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dt. març 31, 2009 3:37 pm

Noies quin rollo de tarda ... de veritat que no tinc ganes de fer res :-/ , estic fuixa i sense ànims de fer res. per aquesta època sempre em pasa, però aquest any he notat el canvi molt més!

Sonia tu vas comprar paper de seda i era DIN A4??? noia xq jo ho vaig demanar i ara m´adono que no entra en la impressora :--( , sobra un dit per casa cantó .... no faig bé ni una! Menos mal que només vaig comprar 5 per fer prova!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dt. març 31, 2009 3:59 pm

S&M2009 ha escrit:Noies quin rollo de tarda ... de veritat que no tinc ganes de fer res :-/ , estic fuixa i sense ànims de fer res. per aquesta època sempre em pasa, però aquest any he notat el canvi molt més!

Sonia tu vas comprar paper de seda i era DIN A4??? noia xq jo ho vaig demanar i ara m´adono que no entra en la impressora :--( , sobra un dit per casa cantó .... no faig bé ni una! Menos mal que només vaig comprar 5 per fer prova!

si es dina4 el que pasa es que el que venen no ho es i tinc que anar retallant els cantons :star:: :star:: ja tinc feineta ja...

Imatge
soniah86

EntradaAutor: S&M2009 » dt. març 31, 2009 5:25 pm

Ja deia jo!!!
Aquesta tarda aniré a comprar més i per feina!!!
He fet una prova i la veritat es que queden molt macos!!!
Gràcies de nou guapa!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dt. març 31, 2009 5:26 pm

S&M2009 ha escrit:Ja deia jo!!!
Aquesta tarda aniré a comprar més i per feina!!!
He fet una prova i la veritat es que queden molt macos!!!
Gràcies de nou guapa!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Imatge
soniah86

EntradaAutor: flit » dt. març 31, 2009 5:52 pm

aley on has comprat les sabates es que jo tambe en vull cumprar 2 i em sap greu coprarmen unes de 250 euros que eren les que m0agradaben,
regalo sogra alguna la bol????????
em comença a teniur una mica farta pensava que deixanli comprar els regalets es trenquilitzaria i em deixeria en pau però no ara ja els ha comprat i envolicat i ara els i vol fer la targeteta d'agreiment cosa que jo ja la tinc, cuan li vaig ensenyar ens va dir que no calia que possesim la nostre foto que la gent ja sabia al casament al que anava i que les seves eren millor cosa que no es així, cuan li vam dir que voliem les nostres ens va montar un pollo que pa que i sabeu lo pitjor que per no sentirla li vam dir que ens fes una altre prova de targetetes i a mi m'agraden les meves. el dia del casamen penso possar a la porta del restaurant una foto nostre tamany natural neujor:-)
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: soniah86 » dt. març 31, 2009 5:58 pm

flit ha escrit:aley on has comprat les sabates es que jo tambe en vull cumprar 2 i em sap greu coprarmen unes de 250 euros que eren les que m0agradaben,
regalo sogra alguna la bol????????
em comença a teniur una mica farta pensava que deixanli comprar els regalets es trenquilitzaria i em deixeria en pau però no ara ja els ha comprat i envolicat i ara els i vol fer la targeteta d'agreiment cosa que jo ja la tinc, cuan li vaig ensenyar ens va dir que no calia que possesim la nostre foto que la gent ja sabia al casament al que anava i que les seves eren millor cosa que no es així, cuan li vam dir que voliem les nostres ens va montar un pollo que pa que i sabeu lo pitjor que per no sentirla li vam dir que ens fes una altre prova de targetetes i a mi m'agraden les meves. el dia del casamen penso possar a la porta del restaurant una foto nostre tamany natural neujor:-)

uffffff flit no me parlis de sogres aixo si el casament es vostre noseu aixi que si vosaltres heu fet ja les vostres targetes ella no te perque venir a posar les seves i que monti el pollo que vulgui la meva li he deixat clar el casament es meu no seu i ja esta perque dones la ma i t'agafan el braç....

ayyys jo nomes de sentir parlar-ne m'encenc..

Imatge
soniah86

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants