TURO DEL SOL

un any fantàstic.

EntradaAutor: SENEKA » dl. feb. 16, 2009 7:40 pm

Hola chicas!!:

Cuanto tiempo...hace mucho mucho que no me pasaba por aqui y he tardado como 1 hora en leer la pagina desde donde me quedé.

Primero de todo muchos ánimos para Zakira. Un beso guapa. :-()-)

Sólo me queda 1 mes y dos semanas para la boda y ya empiezo a estar un poco nerviosilla. Tengo pesadillas de que todo saldrá mal ¡un horror!. Supongo que son los nervios, el estres del trabajo y que estoy un poco decepcionada con la gente, la verdad es que faltará bastante familia y me da miedo quedarnos un poco solos, pero bueno peor para ellos.

Lo bueno es que ya lo tengo casi todo, sólo me falta comprar la ropita interior ¿Alguna idea? ¿Donde habeis ido vosotras? Mire en el tocador de la novia pero no encontre nada que me gustara, sólo compré los zapatos (aviso: ya han llegado los de la temporada 2009).

Mucha suerte para las que vais a probar los menus, esta todo muy bueno!!! Ya contareis...

Chiao guapas!!
SENEKA

Entrades: 18
Membre des de: dc. set. 10, 2008 8:41 pm

EntradaAutor: judi » dl. feb. 16, 2009 8:00 pm

hola guapa!!1
pues yo me he comprado hoy la ropa interior he ido al outlet de emperatriz en molins de rei, esta en casanovas 44. hay cosas muy chulas y super bien de precio. si puedes pasate por alli.
zakira animos, creo que hablar con tu madre es lo mejor, ya veras que bien!!! ella te sera sincera y tu te quedaras mas tranquila
Imatge
judi
:: supernúvia

Entrades: 6211
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 11:10 am

EntradaAutor: monipeny » dl. feb. 16, 2009 8:12 pm

Yo como Judi y Bianny, me he comprado la ropa interior en el outlet de emperatriz en Molins de Rei. Te aconsejo que vayas....

besos
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny
:: núvia de platí

Entrades: 4900
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 8:00 am

EntradaAutor: Susse » dl. feb. 16, 2009 11:03 pm

Hola chicas
Pues hoy han llamado a mi novio de los autobuses y le han dicho que al final 500 euros cada uno,que el otro dia no contaron bien las horas,seran cabr....bueno seguiremos buscando a ver si nos sale alguno mejor de precio y sino pues ya veremos.

Zakira wapa ya nos contaras como va la conversacion con tu mami y mucho animo que aunque tengas que aplazar la boda para de aqui a unos meses no pasa nada,el dia llegara.
Un beso wapis
Imatge
Susse
:: núvia experta

Entrades: 582
Membre des de: dt. nov. 04, 2008 10:58 pm
Ubicació: Mollet del Vallès

EntradaAutor: monipeny » dt. feb. 17, 2009 8:32 am

Susse, ¿ los de ravigo os han dicho eso ? Pues vaya, a mi también me dieron un presupuesto muy bajo, ¿ también se han equivocado ? Porque esta semana tengo lío con el tema ramo y quiero mirar zapatos, pero a ver si para la semana que viene, los llamo....

besos
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny

EntradaAutor: Susse » dt. feb. 17, 2009 12:36 pm

Pues si mony,nos dieron un precio aproximado y ha subido 150 euros por autocar flipa,jaja dicen que no contaron bien las horas que necesitariamos y eso.
Hoy he llamado a algunas más,autocares sole 2 de 60 plazas 856 con va y peajes incluido,no esta nada mal,puede ser que cojamos estos ,nizatour 642 por cada uno de 60 pazas,y francar bus qu me tienen que llamar para darme los precios,asi que bueno,buscare alguna más y sino nos quedaremos con autocares sole que me han atendido muy bien.
Imatge
Susse

EntradaAutor: laia mirabet » dt. feb. 17, 2009 9:27 pm

Hola guapes!!!

Ei, em vaig equivocar, nosaltres els autocars els hem agafat amb Ripollet bus i nem de barcelona al Turó i tornem, i ens costa 400 e cadascun em sembla. Truqueu-hi! pq a més van ser molt amables.

Doncs jo etsic una mica com la seneka... también començo a somiar que tot va fatal, i la família em comença a decebre dient que no vindran... amb això de que és pont!! (el dos de maig), doncs pateixo per si al final serem super pocs... no sé sbt pels meus pares, pq els amics segur que no fallaran.

I ahir no sabeu que em va passar: vaig anar a fer la prova del vestit i estava mig malalta, i entre una cosa i l'altra no em vaig veure gaire bé... i vaig sortir tota rallada d'allà pensant si m'havia equivocat de vestit, si al nuvi no li agradaria, si la gent diria que tal... coi una rallada. Total que avui estic malata tot el dia, per tant no vaig poder aprofitar el dia de la prova!! Amb la ilu que em feia!!! Kina merda!! però bé espero que el dia 18 d'abril que aniré a fer-me la definitiva senti alguna cosa més positiva, pq si no...

Apa guapes vaig a sopar aarrosset bullit.

Mil petonsssssssss
Laia

Imatge
laia mirabet
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dl. maig 12, 2008 7:38 pm
Ubicació: http://www.nuvis.org/jordiilaia/

EntradaAutor: monipeny » dt. feb. 17, 2009 9:33 pm

laia mirabet ha escrit:Hola guapes!!!

Ei, em vaig equivocar, nosaltres els autocars els hem agafat amb Ripollet bus i nem de barcelona al Turó i tornem, i ens costa 400 e cadascun em sembla. Truqueu-hi! pq a més van ser molt amables.

Doncs jo etsic una mica com la seneka... también començo a somiar que tot va fatal, i la família em comença a decebre dient que no vindran... amb això de que és pont!! (el dos de maig), doncs pateixo per si al final serem super pocs... no sé sbt pels meus pares, pq els amics segur que no fallaran.

I ahir no sabeu que em va passar: vaig anar a fer la prova del vestit i estava mig malalta, i entre una cosa i l'altra no em vaig veure gaire bé... i vaig sortir tota rallada d'allà pensant si m'havia equivocat de vestit, si al nuvi no li agradaria, si la gent diria que tal... coi una rallada. Total que avui estic malata tot el dia, per tant no vaig poder aprofitar el dia de la prova!! Amb la ilu que em feia!!! Kina merda!! però bé espero que el dia 18 d'abril que aniré a fer-me la definitiva senti alguna cosa més positiva, pq si no...

Apa guapes vaig a sopar aarrosset bullit.

Mil petonsssssssss

A mi Ripollet Bus em van dir per mail que 500 € cada bus....sortint també de Barcelona......

Muchos ánimos guapa....

besos
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny

EntradaAutor: Susse » dt. feb. 17, 2009 10:59 pm

Yo llamare mañana y aver que precio me dan y ya os cuento,de momento me ha convencido autocares sole,como ya he dicho antes pero no se,quiero ver alguno mas.

Judi wapa seguro que era porque te encontrabas mal,al novio le encantaras y a los invitados tmb,ya veras wapa.

Un beso
Imatge
Susse

EntradaAutor: laia mirabet » dc. feb. 18, 2009 10:46 am

Hola reines!!

Avui ja estic millor, encara no he anat a treballar però estic més animada i demà suposo que ja hi podré anar. Moltíssimes gràcies pels vostres ànims!!! Jo también penso que el proper dia que me l'emprovi m'agradaré molt més, és que no sé què em va passar dilluns... suposo que em trobava malament i no en tenia ganes i és clar, feia una mala cara (i això qe la meva amiga em va makillar!!). Bé espero que sigui així i que el proper dia que me l'emrpovi m'encanti, com les primeres vegades que el vaig veure i me'l vaig emprovar... perquè si no no sé què faré!

Per cert a nosaltres els dos busos de ripollet bus ens cosen 450 cada un, però potser serà pq són menys hores?

Un petonàs!!!

PD: Per cert sabeu que el vel me me l'hauré d'anar a comprar jo? la roba de tul llisa pq a pronovias no n'hi ha de llisos... i elles me'l muntaran. A alguna de vosaltrs li ha passat alguna cosa semblant?

Petonassosss!!! No sabeu com em recolzeu!!!

Muaaaa
Laia

Imatge
laia mirabet

EntradaAutor: monipeny » dc. feb. 18, 2009 11:07 am

laia mirabet ha escrit:Hola reines!!

Avui ja estic millor, encara no he anat a treballar però estic més animada i demà suposo que ja hi podré anar. Moltíssimes gràcies pels vostres ànims!!! Jo también penso que el proper dia que me l'emprovi m'agradaré molt més, és que no sé què em va passar dilluns... suposo que em trobava malament i no en tenia ganes i és clar, feia una mala cara (i això qe la meva amiga em va makillar!!). Bé espero que sigui així i que el proper dia que me l'emrpovi m'encanti, com les primeres vegades que el vaig veure i me'l vaig emprovar... perquè si no no sé què faré!

Per cert a nosaltres els dos busos de ripollet bus ens cosen 450 cada un, però potser serà pq són menys hores?

Un petonàs!!!

PD: Per cert sabeu que el vel me me l'hauré d'anar a comprar jo? la roba de tul llisa pq a pronovias no n'hi ha de llisos... i elles me'l muntaran. A alguna de vosaltrs li ha passat alguna cosa semblant?

Petonassosss!!! No sabeu com em recolzeu!!!

Muaaaa

jo també estic buscant un vel com el que tú dius, on aniras a mirar la roba ????
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny

EntradaAutor: sylvya » dc. feb. 18, 2009 3:37 pm

Hola guapis!!!!

Animos para todas que ya queda pokito chicas!!!

Pues yo cuando fui a Pronovias a probarme los vestidos me probaron un velo de tul de seda super xulo, no se por que os han dicho que no tenian :-/ :-/ yo fui a Pronovias de Fabra I Puig por si os ayuda en algo.
Imatge
sylvya

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: Susse » dc. feb. 18, 2009 3:50 pm

Hola chicas

Pues cuando yo fui a pronovias tmb me probaron un velo muy chulo de tul todo lisito,sin nada de nada,no se,yo fui a sabadell pero vaya supongo que en todos lo deberian tener
Imatge
Susse

EntradaAutor: laia mirabet » dc. feb. 18, 2009 4:37 pm

Vaja, doncs precisament és en el pronovias de fabra i puig que em van dir que no en feien... kin rotllo!!! potser no els en queda cap o jo que sé, el cas és que de tul llis i curt no en fan... per cert la noia em va dir que anéssim al corte ingles a comprar el tul, que demanéssim 3 x 2 metres, peerò jo miraré a qualsevol botiga de teles, m'han dit que n'hi ha una al c. roger de llúria amb urquinaona, aniré a mirar allà un dia i ja us explicaré. I si no, sempre queda el Corte Inglés.

Petonàs!
Laia

Imatge
laia mirabet

EntradaAutor: judi » dc. feb. 18, 2009 8:50 pm

laia jo también me'l vaig probar a pronovias de ps. de gracias, que raro!!!
ja veuras com la proxima vegada t'agrada aixo sera xq estabas xoff
Imatge
judi

Entrades: 6211
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 11:10 am

EntradaAutor: monipeny » dc. feb. 18, 2009 10:33 pm

laia mirabet ha escrit:Vaja, doncs precisament és en el pronovias de fabra i puig que em van dir que no en feien... kin rotllo!!! potser no els en queda cap o jo que sé, el cas és que de tul llis i curt no en fan... per cert la noia em va dir que anéssim al corte ingles a comprar el tul, que demanéssim 3 x 2 metres, peerò jo miraré a qualsevol botiga de teles, m'han dit que n'hi ha una al c. roger de llúria amb urquinaona, aniré a mirar allà un dia i ja us explicaré. I si no, sempre queda el Corte Inglés.

Petonàs!

Ja m'explicaras perque a mi m'interessa....

petons
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny

EntradaAutor: zakira » dc. feb. 18, 2009 11:54 pm

Hola chicas ya he hablado con mi madre... un poco de malas maneras, por el ambiente raro que hay en mi casa... pero hay que entenderlo!! Total que al final me dijo que teniamos que celebrar la boda... que esto había sido algo que ha dejado las cosas en standby, pero que el lunes van a llevar a mi tia a su casa, en jaen y que volveremos a retomar todos los preparativos como antes!!

Por una parte me alegra, pero por otra me da miedo que mi madre no esté feliz al 100% :-/ :-/

Así que mañana empiezo el cursillo prematrimonial!! y WAYSA también estará allí!!!

Y el jueves de la semana que viene ya tengo la hora para la 1ª prueba del vestido!!!

los detalles lo he encargado esta tarde y algunas chorradillas más, como cañones de confeti y camaras desechables!!

Ya queda super poco!!!!
Imatge
zakira
:: núvia experimentada

Entrades: 312
Membre des de: ds. març 22, 2008 1:20 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: Susse » dc. feb. 18, 2009 11:59 pm

Que bien zakira,e alegro un monton de que al menos tengas claro lo que vais a hacer,pq estar pensando si anularla o no debe ser desesperante y quedando tan poquito.
Ahora toca disfrutar este mesecito de preparativos que te queda y ser muy feliz dentro de la situacion claro esta.
Que detalles has escogido???
Animo y suerte wapa.
Imatge
Susse

EntradaAutor: monipeny » dj. feb. 19, 2009 8:14 am

MUCHOS ÁNIMOS ZAKIRA!!!! ya nos contarás cómo te va todo, especialmente la prueba del vestido.
besos
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny

EntradaAutor: zakira » dj. feb. 19, 2009 10:50 am

Para las mujeres escogí una pashmina que irá dentro de una bolsita de organza de color blanco!!

Y para los hombres una navaja multiusos que estaba muy bien por 1€, es que no queremos dar puros... >.-<: >.-<: >.-<:

Pues si ya tengo ganas de hacer la prueba del vestido porque tengo dos compañeras que se casan alrededor de mi fecha también y ya han hecho las pruebas del vestido!! Que envidia me dan!!!

Y hoy empiezo el cursillo prematrimonial!!! OLE OLE
Imatge
zakira

Entrades: 312
Membre des de: ds. març 22, 2008 1:20 pm
Ubicació: Mataró

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants