Hola toni, estic intentant crear la meva pag i no em deixa, he introduit totes les dades i quan intento accedir al meu compte no fa res, introdueixo les dades li dono a enviar i es queda a la mateixa pag.
Que puc fer?
Moltes gràcies.
|
:: GuiaNupcial.com ::
|
|
|
Instruccions per crear una web a NUVIS.ORG
49 entrades • Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Hola toni, estic intentant crear la meva pag i no em deixa, he introduit totes les dades i quan intento accedir al meu compte no fa res, introdueixo les dades li dono a enviar i es queda a la mateixa pag.
Que puc fer? Moltes gràcies. ![]()
Hola, me he registrado y tengo mi pagina, pero no me salen ni los tickers ni el enlace cuando escribo en los forums como a las demas chicas.¿He hecho algo mal?No se que debo hacer, me hace ilu ver mi tiker elegido.AYUDA PORFA!!!
Tens d'anar a la secció Tickers de la teva pàgina nuvis.org.
Seleccionar el ticker que vulguis. Copiar el codi que et dóna. Anar al fòrum al teu perfil, està a sota del logo de Fòrum GuiaNupcial.com Enganxar el codi a on diu signatura.... En teòria has de veure el teu ticker en el fòrum. ![]()
Re: Instruccions per crear una web a NUVIS.ORGTinc creada la web i volia saber si puc ficar-hi música en cada pàgina i com es fa. Gràcies
Re: Instruccions per crear una web a NUVIS.ORGUna preguntita!! ¿que es eso de la cuenta enrerre?? es que he leido a varias chicas hablarlo ¿alguien me lo explica porfi???
El gran día 14 mayo 2011!!!
Re: Instruccions per crear una web a NUVIS.ORGHola Bon dia,
volia fer una consulta: per crear una web del casament has de tenir ja la data concreta, no?? i per a que et surti a baix dels missatges el compte enrera també, no??? a part d'arribar primer als 100 missatges... perquè posar compte enrera sense crear pàgina web es pot??? moltes gràcies ![]() [/url]
Re: Instruccions per crear una web a NUVIS.ORGdesprès de tant de temps, encara és la mateixa contrasenya i tot igual?perquè me interessaria fer-men una.
merci
Re: Instruccions per crear una web a NUVIS.ORGbones;
e crerat la meva web i vull que hem surti quan escric els comentaris i just amb el "tickers"pero no hem surt....com o e de fer?
49 entrades • Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Qui està connectatUsuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant |