Propostes

dissenya la web del teu casament

Propostes

EntradaAutor: Toni » dl. jul. 03, 2006 8:44 am

Obro aquest post per conèixer les vostres noves propostes per a millorar www.nuvis.org :-)ok:
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: maritima » dc. jul. 05, 2006 10:02 pm

Una cosa Toni, q jo no sé si ho faig bé o és que no hi és. Quan accedeixo al meu menu per editar la web, després com es tanca perque no kedi oberta? es que o no hi és o no ho veig, pero el que faig de moment és tancar directament la finestra, no se si m'he explicat bé..... em pots resoldre aquest dubte?

Gràcies

Vanesa
Avatar de l’usuari
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Toni » dj. jul. 06, 2006 8:19 am

sí.. potser hauriem de posar un botó "sortir" per tornar a la pàgina principal.. hmmm... :hmm:: sí.. farem aixó..
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: maritima » dj. jul. 06, 2006 9:10 am

si, molt millor, sino dona la sensacio q keda obert
Avatar de l’usuari
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma » dc. jul. 12, 2006 9:46 am

Crec que seria convenient possar una agenda a més del llistat, així es pot buscar (fer filtre per data), ja ara tenim més de 3 pàgines de bodes i amb el temps moltíssimes.. llavors es faria click sobre la data i es veuria només les del dia marcat, ok? Clar que tindria de programar agenda amb els anys del 2005 en endavant, no?
Una altra cosa xq no surt el nick de les núvies, també és molt pràctic alhora de trobar les webs doncs moltes núvies es coneixen pels nicks i cada vegada es repetiran molts noms, no cal que sigui un camp obligari, oi? O si??
Avatar de l’usuari
gemma
Administrador
Administrador
 
Entrades: 328
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Toni » dc. jul. 12, 2006 9:51 am

Tema nicks..
no surten perque llavors pels convidats seria molt fàcil entrar al fòrum de GuiaNupcial i descobrir tot el que estan preparant les núvies pel casament.. així que proposta descartada..

Tema agenda/calendari.. no és mala idea.

-|-) -|-) -|-)
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 12, 2006 12:10 pm

si perquè és un xic liós trobar el casament .... lo ideal seria per any i per mes !!! :-)ok:
Visitant
 

EntradaAutor: maritima » dc. jul. 12, 2006 2:33 pm

si, s'ha d¡ordenar per anys
Avatar de l’usuari
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 12, 2006 3:54 pm

Estic amb tu Bede :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 12, 2006 4:57 pm

entre tots ho fem possible ... sobretot pel Toni i per la Gemma :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 12, 2006 6:06 pm

mmmmm ... un altre cosa, quan poses la crónica ... doncs bé queda molt allargada i hi ha molt de tros desaprofitat, perquè no poses la possibilitat de posar les fotos del casament al costat de la narració de la crònica???

que us sembla ????????? :hmm:: és que si observeu la meva ... ja sé que tinc molt de rollo, però queda molt al final. Potser quedaria millor al costat, nops?????' :hmm:: :hmm:: :hmm::
Visitant
 

funciona correctament

EntradaAutor: gitomer » dc. jul. 12, 2006 7:54 pm

Hola ens hem fet una de prova. No hem posat la data 2010 per no sortir els primers i no quedar com uns fantasmes amb el Bellagio de Las Vegas, NE, USA.

Funciona tot correctament :-)ok:

M'oblidava http://www.nuvis.org/jaumeijudith/ la Judith ha escollit el nom.
Hola !!
Avatar de l’usuari
gitomer
:: nuvi Rookie
:: nuvi Rookie
 
Entrades: 496
Membre des de: dt. març 28, 2006 8:01 pm
Ubicació: Catalunya

EntradaAutor: panda » dj. jul. 13, 2006 9:33 am

Hi hauria la possibilitat de ficar musica a la nostra web? Que quan entrem als diferents apartats: casament, lluna de mel,... sones la musica que nosaltres escollim.
Avatar de l’usuari
panda
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 61
Membre des de: dl. feb. 06, 2006 10:04 pm

EntradaAutor: arweninski » dj. jul. 13, 2006 10:15 am

Respecte al que deia la Bede, també es podria posar una "scrollbar" es que no sé com es diu en català. Vamos pq quedi la finestar de la mateixa mida i es pugui anar baixant. No sé si m'explico, però Toni, segur que m'entens!

Suggeriments no en tinc, pq de fet, la que em vaig fer jo s'assembla força en la idea i justament jo també tinc molt de text en algunes i queda molt llarg, pero la scrollbar només em queda bé amb l'explorer i no amb el Firefox.

Una altra cosa, Toni. Et volia demanar ajuda pq no sé com fer el llibre de visites. Em pots donar alguna idea? Moltíssimes gràcies per avançat!

Per cert! Si voleu veure la nostra web es: www.aurallag.es
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
arweninski
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 344
Membre des de: dt. abr. 11, 2006 3:04 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 13, 2006 6:35 pm

molt bona idea arweninski :-)ok:
Visitant
 

EntradaAutor: arweninski » dv. jul. 14, 2006 12:15 pm

També es podria fer un apartat de notícies, però no sé si és molt complicat afegir-ho ara. Nuse.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
arweninski
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 344
Membre des de: dt. abr. 11, 2006 3:04 pm

EntradaAutor: Toni » dv. jul. 14, 2006 3:44 pm

El tema de l'apartat de notícies podria ser un apartat opcional per aquells que voleu anar posant com van els preparatius.. hmm... pot estar bé. .algú mé el troba interesant ¿??¿

.. tema música planteja alguns problemes:
.- el primer són el canon que hauriem de pagar al SGAE uns 15€/mes per web, amb un máxim de 6 temes musicals.. hi hauria la opció de posar música amb licència Creative Commons.. hmmm...
.- també hi ha el problema de que la música comsumeix molt ample de banda i amb tantes webs no se com aniria de càrrega el server..

... -|-) -|-) -|-)
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Avatar de l’usuari
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari
 
Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: Petita » dv. jul. 14, 2006 3:54 pm

Toni, això de l´apartat de notícies estaria molt bé!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Llàstima que no poguem ficar música.....però jolines....pagar 15 euros/mes a l´SGAE......mira tu....es igual....ja cantarem nosaltres davant de l´ordinador quan obrim la pàgina.... ::-) ::-) ::-) ::-) ::-)
Està molt bé això de nuvis.org!!!!!!! sou uns craks!!!!!!! fins i tot jo, que sóc una cateta amb això dels ordinadors, m´he pogut fer la meva pàgina web!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

EntradaAutor: Montsseta » dv. jul. 14, 2006 4:08 pm

Tu una cateta Petita???!!! Va no vagis de modesta ara que tots ja sabem que ets un crack!!! jejejeje

Jo sugeriment no en tinc cap!!! Però tots el que heu anat dient m'ha semblat una bona idea sobretot lo de ordenar-ho per anys.
30 d'abril de 2006
Imatge
Avatar de l’usuari
Montsseta
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Petita » dv. jul. 14, 2006 4:24 pm

Jo??? una crack??? que va, que va!!!!!!!!! el que passa és que "investigo" molt.....tot serà que algun dia em carregui l´ordinador....je, je!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Petita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7097
Membre des de: dv. set. 09, 2005 9:47 am

Següent

Torna a: Nuvis.org

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants