Alguien operado de MIOPIA???

temes off-bodes..

EntradaAutor: mbr » ds. feb. 24, 2007 11:59 am

alguien sabe cul es la graduacion minima para operar? yo tengo 1.50 (miercoles tengo oculista pq me ha subido) pero en su momento me dijeron que no me operaban pq tenia muy poco
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: XENIA-MARC » ds. feb. 24, 2007 4:26 pm

Hola chicas!!!

Yo también me opere hara un año en el Institut Oftanmologic de Bcn y os puedo asegurar que ha sido el dinero mejor invertido de mi vida!!!

Si os puedo ayudar en algo solo teneis que preguntar!
XENIA Y MARC
16/06/2007
Imatge
Avatar de l’usuari
XENIA-MARC
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 132
Membre des de: dl. maig 01, 2006 4:30 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: mbr » ds. març 03, 2007 1:41 pm

bueno, al final me han dicho que si me puedo operar pero que no me lo recomiendan pq tengo poca graduacion. NO SE QUE HACER!!!!
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: Maddy » dg. març 04, 2007 12:49 pm

mbr, yo en tu caso me esperaria unos años x si te sube! a ver para operarte siempre estas a tiempo pero si tienes poquito a veces no vale la pena! yo es que tenia 6 y pico y ya ni me gustaba ir a la playa porque lo pasaba supermal! este año estoy deseando!!!
Maddy
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8086
Membre des de: dj. abr. 07, 2005 10:32 am

EntradaAutor: XIPI » dt. març 13, 2007 7:04 pm

Wole a todas!!
La verdad es que me he puesto super contenta al ver este post! (con perdon!), pero se que hay alguien que me puede entender. Ha ce muchos años que estoy acomplejada por ver mal, estuve durante muchos años usando solo lentillas pero el abuso de ellas me provoca uveitis (inflamacion de una capa del ojo), así que desde aproxim. un año y medio tengo que llevar gafas y solo las lentillas en ocasiones especiales. Al principio lo pasé muy mal, pero poco a poco me he ido acostumbrando a ellas. Lo malo es que todos me decian que si todo eran tonterias, k hay mucha gente que lleva gafas, etc, etc, etc...
En verano es un suplicio ir a la playa, siempre me pongo las lentillas para almenos ver donde estoy!! pero siempre vigilando por si te entra arena....
Yo tengo 7 dioptrias en cada ojo de miopia y 1.5 de astigmatismo (por ahora) Ya veremos en la proxima revision que la tengo dentro de poco!!
He mirado al oftalmologo donde voy yo. Es la clinica ILO en Lleida.
Tengo unas ganas yo tambien de ver la hora en el despertador por la noche...!!! jajajaja
;.:love_:
Bexitos a todas!!
Avatar de l’usuari
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

Re: Alguien operado de MIOPIA???

EntradaAutor: tayson123 » dv. set. 12, 2014 11:40 pm

No se trata de operarse por operarse sino de acudir a donde el oftalmólogo y recibir un diagnostico que te permita saber si tu miopía es de operación o no.

Catarata con facoemulsificacion
tayson123
 
Entrades: 4
Membre des de: ds. des. 28, 2013 3:51 pm

Re: Alguien operado de MIOPIA???

EntradaAutor: Maggie2014 » dl. nov. 03, 2014 2:19 pm

Hola chicas!!

He oido de mucha gente que después de operarse al cabo de unos años les vuelve a salir algo y tienen que llevar gafas igualmente. ¿Sabéis si es así realmente?
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Alguien operado de MIOPIA???

EntradaAutor: Iolins » dl. nov. 03, 2014 3:32 pm

Maggie2014 ha escrit:Hola chicas!!

He oido de mucha gente que después de operarse al cabo de unos años les vuelve a salir algo y tienen que llevar gafas igualmente. ¿Sabéis si es así realmente?


Jo la veritat és que n'estic molt contenta, tenia quasi 4 dioptries i encara que portava bastant les lents, per la platja i tot era un rotllo... Tinc moltes amigues que també s'han operat i totes encantades *.-o-o.* Una d'elles fa bastants anys, ha tingut dos parts i cap problema! Però sí que he sentit que amb els embarassos et podria passar que t'augmentessin les dioptries un altre cop, no sé si és cert o en quin percentatge passa.
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Alguien operado de MIOPIA???

EntradaAutor: Maggie2014 » dj. nov. 06, 2014 8:11 pm

Iolins ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:Hola chicas!!

He oido de mucha gente que después de operarse al cabo de unos años les vuelve a salir algo y tienen que llevar gafas igualmente. ¿Sabéis si es así realmente?


Jo la veritat és que n'estic molt contenta, tenia quasi 4 dioptries i encara que portava bastant les lents, per la platja i tot era un rotllo... Tinc moltes amigues que també s'han operat i totes encantades *.-o-o.* Una d'elles fa bastants anys, ha tingut dos parts i cap problema! Però sí que he sentit que amb els embarassos et podria passar que t'augmentessin les dioptries un altre cop, no sé si és cert o en quin percentatge passa.


Moltes gràcies per la resposta lolins! La cosa és que jo tinc 8 dioptries!!! : ban : Ahí es nada! Però bueno... preguntaré el proper cop que em toqui revisió a veure què em diuen. No sabia això dels parts!! Ho preguntaré també! Merci!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Alguien operado de MIOPIA???

EntradaAutor: Iolins » dj. nov. 06, 2014 10:53 pm

Maggie2014 ha escrit:Moltes gràcies per la resposta lolins! La cosa és que jo tinc 8 dioptries!!! : ban : Ahí es nada! Però bueno... preguntaré el proper cop que em toqui revisió a veure què em diuen. No sabia això dels parts!! Ho preguntaré també! Merci!


De res! Crec que només és amb gent que té dioptries molt altes que tenen risc que els hi augmentin amb l'embaràs però pregunta-ho a veure què ::0ov0o::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Alguien operado de MIOPIA???

EntradaAutor: Maggie2014 » dv. nov. 07, 2014 6:24 pm

Iolins ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:Moltes gràcies per la resposta lolins! La cosa és que jo tinc 8 dioptries!!! : ban : Ahí es nada! Però bueno... preguntaré el proper cop que em toqui revisió a veure què em diuen. No sabia això dels parts!! Ho preguntaré també! Merci!


De res! Crec que només és amb gent que té dioptries molt altes que tenen risc que els hi augmentin amb l'embaràs però pregunta-ho a veure què ::0ov0o::


Ho faré! Crec que lo meu es pot considerar altíssima!!!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Re: Alguien operado de MIOPIA???

EntradaAutor: Iolins » dv. nov. 07, 2014 7:45 pm

Maggie2014 ha escrit:Ho faré! Crec que lo meu es pot considerar altíssima!!!


No, dona, no! He llegit per algun lloc més de 12 dioptries! Però el millor és preguntar com veuen el teu cas concret. Perquè una amiga es va voler operar però té els ulls massa ressecs, crec, i li van fer posar-se unes gotes durant molt de temps però van acabar decidint que igualment era millor no operar-la. Es va emportar un disgust però almenys són honestos, així que fes que t'ho mirin i ja està ::0ov0o::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: Alguien operado de MIOPIA???

EntradaAutor: Maggie2014 » dt. nov. 18, 2014 8:49 pm

Iolins ha escrit:
Maggie2014 ha escrit:Ho faré! Crec que lo meu es pot considerar altíssima!!!


No, dona, no! He llegit per algun lloc més de 12 dioptries! Però el millor és preguntar com veuen el teu cas concret. Perquè una amiga es va voler operar però té els ulls massa ressecs, crec, i li van fer posar-se unes gotes durant molt de temps però van acabar decidint que igualment era millor no operar-la. Es va emportar un disgust però almenys són honestos, així que fes que t'ho mirin i ja està ::0ov0o::


Gràcies per l'ajuda, guapa!
Avatar de l’usuari
Maggie2014
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:22 pm

Anterior

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron