OPOSICIONES

temes off-bodes..

EntradaAutor: Liti » dg. set. 23, 2007 5:12 pm

Nooo, aleshores em faltara fer en el 2on semestre Didàctica de la música i didáctica d la llengua II,així q acabo al juny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-)) :-)) :-))

Quines ganetes nena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: Key » dt. set. 25, 2007 8:39 am

jejejejeje, Maddy, quina "gràcia" m'ha fet això de que et vingui la mare la primera setmana a veure si el nen sap llegir.....això és el que ha fet el nmen durant l'estiu, no??
La veritat és que és complicat tractar amb els pares, sobretot amb alguns, que com diu Ninna, és pensen que els seus fills són únics, i hi ha molts que pregunten però no volen saber realment, almenys si el que li has de dir no és tot rosa....però frases "comodí" per suavitzar mai van malament...jajajajaja..estic parlant com si entengués! (es que tinc al meu voltant amigues mestres i bé, un germà de 6 anyets i una mare que es pensa que estar pel nen perquè faci els deures, passa per tenir les respostes de tots els deures i fer els deures amb ell...no se com fer-li entendre que està provocant que el nen no faci res si no lo estan a sobre....aich...

Weno, mestres, us deixo que estic a 4! dies de les meves opos.....de cos aux administratiu de la Gene....
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Betty&Jordi » dc. set. 26, 2007 5:28 pm

Hola a totes!

Tinc una pregunta a veure si vosaltres que esteu més en el tema m'ho podeu resoldre.

Els cursets de formació continua que estan homologats per el "Ministerio de Educación y Ciencia" són vàlids per als merits de les opos????

He de desenvolupar totes les UD de la meva programació?? O sigui que si faig 9 em pot tocar defensar qualsevol?

Buffff noies tinc tants dubtes.........................
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

24-05-2008
Avatar de l’usuari
Betty&Jordi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 92
Membre des de: dg. març 04, 2007 6:36 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: LABANDA » dc. set. 26, 2007 11:08 pm

Betty&Jordi ha escrit:Hola a totes!

Tinc una pregunta a veure si vosaltres que esteu més en el tema m'ho podeu resoldre.

Els cursets de formació continua que estan homologats per el "Ministerio de Educación y Ciencia" són vàlids per als merits de les opos????

He de desenvolupar totes les UD de la meva programació?? O sigui que si faig 9 em pot tocar defensar qualsevol?

Buffff noies tinc tants dubtes.........................



Hola Betty!!!
Doncs a veure si entre totes et resolem els dubtes... sobre lo dels cursets... doncs no ho sé del cert... podria ser que sí o que no... perquè com que son tant raros aquests del departament... això sinó ens aclarim... pots trucar a qualsevol sindicat d'ensenyament i t'ho diuen al moment.

Sobre lo de les unitats didàctiques... m'imagino que vols dir si les has de redactar totes i cadascuna d'elles oi? doncs la resposta és sí... s'han de redactar totes amb objectius, continguts, metodlogia, recursos, activitats, avaluació... i almenys, quan jo vaig anar a opos et podia sortir qualsevol de les unitats... a mi em van posar 9 boles (tenia 9 UD) i vaig haver de treure 3 boles, de les 3, triar una per exposar-la al tribunal.

Una cosa... de quina especialitat et presentes?
Avatar de l’usuari
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: NiNNa » dc. set. 26, 2007 11:25 pm

Jo vaig fer el mateix que la LABANDA.
:-)ok:
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: nenya » dj. set. 27, 2007 4:49 pm

els cursos tambe depenen de les hores que tinguin nomes serveixen els de 30 hores que donen 0,20 punts i els de 100 que son 0,50 punts
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
Avatar de l’usuari
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: Liti » dj. set. 27, 2007 5:12 pm

Hola noies, q tal??

Us volia fer alguna pregunta sobre els mèrits de les opos!!

La carrera té punts, si acabes els estudis i vas a una escola concertada et donen algo d punts?, mentre treballes en una escola concertada pots fer aquests cursos?

Gràcies noies!!!

>.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: NiNNa » dj. set. 27, 2007 6:39 pm

La carrera depèn de la nota que tinguis de mitjana, tindrà uns mèrits o uns altres.
I l'escolta concertada té bastant pocs mèrits (home, pensa que estàs opositant per la pública, i el que més valoren és la pública). Les llars d'infants, si has fet de mestra (no d'auxiliar) també dónen algun mèrit.
I l'any anterior els cursos de 20h sumaven, o no sé com anava que també contaven.
Fins i tot el curs de monitors en el lleure contava.
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: Liti » dj. set. 27, 2007 6:48 pm

Moltes gràcies Ninna, ja ho entenc !!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: Betty&Jordi » dj. set. 27, 2007 9:33 pm

LABANDA ha escrit:
Betty&Jordi ha escrit:Hola a totes!

Tinc una pregunta a veure si vosaltres que esteu més en el tema m'ho podeu resoldre.

Els cursets de formació continua que estan homologats per el "Ministerio de Educación y Ciencia" són vàlids per als merits de les opos????

He de desenvolupar totes les UD de la meva programació?? O sigui que si faig 9 em pot tocar defensar qualsevol?

Buffff noies tinc tants dubtes.........................



Hola Betty!!!
Doncs a veure si entre totes et resolem els dubtes... sobre lo dels cursets... doncs no ho sé del cert... podria ser que sí o que no... perquè com que son tant raros aquests del departament... això sinó ens aclarim... pots trucar a qualsevol sindicat d'ensenyament i t'ho diuen al moment.

Sobre lo de les unitats didàctiques... m'imagino que vols dir si les has de redactar totes i cadascuna d'elles oi? doncs la resposta és sí... s'han de redactar totes amb objectius, continguts, metodlogia, recursos, activitats, avaluació... i almenys, quan jo vaig anar a opos et podia sortir qualsevol de les unitats... a mi em van posar 9 boles (tenia 9 UD) i vaig haver de treure 3 boles, de les 3, triar una per exposar-la al tribunal.

Una cosa... de quina especialitat et presentes?


Hola Labanda!

Em presentaré a les opos d'infantil. M'he apuntat a alguns cursets de la web http://www.eduformaonline.com/portal/pr ... /index.asp la veritat es q estic molt contenta.
Tu de quina especialitat ets?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

24-05-2008
Avatar de l’usuari
Betty&Jordi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 92
Membre des de: dg. març 04, 2007 6:36 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Betty&Jordi » dj. set. 27, 2007 9:35 pm

Liti ha escrit:Hola noies, q tal??

Us volia fer alguna pregunta sobre els mèrits de les opos!!

La carrera té punts, si acabes els estudis i vas a una escola concertada et donen algo d punts?, mentre treballes en una escola concertada pots fer aquests cursos?

Gràcies noies!!!

>.-<:


Hola Liti. Adjunto un power que vaig treure de gencat. Espero que et serveixi d'ajuda.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

24-05-2008
Avatar de l’usuari
Betty&Jordi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 92
Membre des de: dg. març 04, 2007 6:36 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Betty&Jordi » dj. set. 27, 2007 9:40 pm

Us penjo un arxiu dedicat a totes les mestres.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

24-05-2008
Avatar de l’usuari
Betty&Jordi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 92
Membre des de: dg. març 04, 2007 6:36 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: NiNNa » dj. set. 27, 2007 9:59 pm

Betty, jo també vaig fer les d'infantil :-))
Quins cursos faràs???
Mira't si vols, www.ub.es/ice i i www.uab.es/ice també hi ha cursos interessants!
Els que jo faré aquest any són els de l'xtec!
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: Betty&Jordi » dv. set. 28, 2007 2:03 pm

NiNNa ha escrit:Betty, jo també vaig fer les d'infantil :-))
Quins cursos faràs???
Mira't si vols, www.ub.es/ice i i www.uab.es/ice també hi ha cursos interessants!
Els que jo faré aquest any són els de l'xtec!


Gràcies per la informació. Al xtec no puc fer perquè no stic en ninguna escola i es veu que necesites un identificador per fer la matricula.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]

24-05-2008
Avatar de l’usuari
Betty&Jordi
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 92
Membre des de: dg. març 04, 2007 6:36 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: LABANDA » ds. set. 29, 2007 10:10 am

Hola, Betty jo també soc d'infantil!
de moment aquest curs m'he agafat 3 cursos de l'xtec i crec q ja son prous.

Ninna, allò sobre el reconeixement dels 6 mesos coma funcionari en pràctiques cal fer-ho, però no hi ha límit de temps. s'ha de treure un imprés i fer-ho arribar al departament.
Avatar de l’usuari
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Maddy » ds. set. 29, 2007 10:30 am

ostres nenes, jo no m'he apuntat a cap curs....Creieu que hauria de fer-ho??? és que vaig molt perduda. L'any passat a l'escola de practicum com que anava tots els dimecres i tocava cicle, i totes les mestres eren interines es parlava molt cursets, de les opos, dels sindicats i tal. Però ara,com que estic amb gent bastant més gran no es parla de res d'això... :-/ :-/ :-/
Maddy
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8086
Membre des de: dj. abr. 07, 2005 10:32 am

EntradaAutor: Maddy » ds. set. 29, 2007 10:30 am

ostres nenes, jo no m'he apuntat a cap curs....Creieu que hauria de fer-ho??? és que vaig molt perduda. L'any passat a l'escola de practicum com que anava tots els dimecres i tocava cicle, i totes les mestres eren interines es parlava molt cursets, de les opos, dels sindicats i tal. Però ara,com que estic amb gent bastant més gran no es parla de res d'això... :-/ :-/ :-/
Maddy
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8086
Membre des de: dj. abr. 07, 2005 10:32 am

EntradaAutor: Maddy » ds. set. 29, 2007 10:32 am

que malament que em va el foro. Disculpeu-me!
Maddy
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8086
Membre des de: dj. abr. 07, 2005 10:32 am

EntradaAutor: nenya » dg. set. 30, 2007 11:37 am

ara ja s'ha acabat el termini per als cursos de xtec

pero pots ferne algun altre aixo si mira que et conti per a opos
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
Avatar de l’usuari
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: NiNNa » dl. oct. 01, 2007 2:05 am

maddy, de fet els sindicats (jo conec sobretot els de l'UGT) fan cursos per preparar les opos, com assessoraments, de 30h, i dps et conten com a mèrits! Jo els vaig fer i mira :-)ok: una noia de l'escola de l'any passata també i :-)ok: (i bé, la LABANDA també :o-o: :-)ok: ) així que mira-t'ho a fete-ugt, perquè com et diu la nenya els de l'xtec ja sha acabat la preinscripció.
Jo també en faré 3, el de l'escola, un de telemàtic i un de presencial de filosofia 3/6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<:
Ja veurem com anem! I, de fet, ja n'hi haurà més que prou.
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron