OPOSICIONES

temes off-bodes..

EntradaAutor: nenya » dl. abr. 02, 2007 12:14 pm

si comencem la setmana abans de la boda, soc profe de secundaria

i crec que m'agafara alguna prova el dia 30 pero potser ho puc canviar un altre dia si al tribunal li sembla be i porto un certificat de l'esglesia

espero que no facin res aquell dissabte

aixo si el viatge haura d'esperar fins l'agost
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
Avatar de l’usuari
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: anabelen2007 » dl. abr. 02, 2007 8:34 pm

HOLA CHICAS!
SE ME HA PASADO POR LA CABEZA HACER OPOS DE TECNICO DE LABORATORIO O DE AUXILIAR DE CLINICA.....PERO NO TENGO NI IDEA DONDE INFORMARME....
ME PODEIS AYUDAR?
ES QUE VAN A ABRIR UN CAP MUY CERQUITA DE MI CASA Y ESTARIA BIEN TRABJAR ALLI.... :-))
GRACIAS CHICAS! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: NiNNa » dl. abr. 02, 2007 8:51 pm

nenya comencen el dia 23.... jo crec que és possible que facin coses el dia 30, eh... aquest any volen anar ràpid :-/ :o-o: :-( a veure si tens sort... prepara papers i de tot per si de cas, així ho tens apunt si t'ho demanéssin.... però tmb depèn del cognom... Ais, no sé :-/ :-/
Ja veuràs com tindr`pas sort! :-()-) :-()-)
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: _ABRIL_ » dt. abr. 03, 2007 12:24 pm

Hola a totes:

Veig q hi ha unes quantes mestres d'infantil per aquí jeje....

Estic pensant presentar-me a opos aquest any, perquè el que ve amb la boda i tot no crec que pugui. (em presento una mica per provar, sóc conscient que no m'ho estic preparant gaire.......)

Em preocupa la part de les programacions didàctiques, alguna mestra que hagi aprovat em podria ajudar?? D'on veu treure els temes d les UPS, o com ho veu organitzar?? Quins manuals veu consultar??....

Moltíssimes gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
_ABRIL_
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 245
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mbr » dt. abr. 03, 2007 1:03 pm

mira, jo vaig quedar amb una amiga i quedavem 3 o 4 tardes per fer la programacio. ens hi vam posar l¡1 de setembre!!!!!!! molts mesos de sacrifici!! jeje. els titols de les u.p. ens els vam inventar, tu feies les que volies...no se aquet any....En quan als manuals........el curriculum. tot lo altre ens ho vam fer naltros.....material, idees...
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: martamario » dt. abr. 03, 2007 1:21 pm

Anabelen2007, no se si por Mataró funcionará igual pero en el Baix Llobregat cada 2 años abren la bolsa de trabajo y la gente se apunta y la van llamando para suplencias y todo eso. No se si en todos los sitios funciona igual. En la C/ Balmes de Barcelona esta el ICS e igual ellos te pueden informar mejor. En Vall d'Hebron por ejemplo tambien tienen su propia bolsa de trabajo. Actualmente ejerces de auxiliar?
Avatar de l’usuari
martamario
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: anabelen2007 » dt. abr. 03, 2007 9:07 pm

HOLA GUAPA!
SI, HACE AÑOS QUE TRABAJO DE AUXILIAR........
ESTUVE BUSCANDO DE TECNICO DE LABORATORIO PERO NADA DE NADA... :-(
Imatge
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1543
Membre des de: dt. ago. 09, 2005 7:33 pm
Ubicació: MATARÓ

EntradaAutor: NiNNa » dc. abr. 04, 2007 10:49 pm

Abril, la programació jo la vaig fer en 1 setmana!!!!!!!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: quan vaig saber que havia aprovat la 1ª part em vaig posar a saco amb la 2ª.... i mira, va anar bé...
Si necessites ajuda, enviam un privi! Jo també em vaig presentar per rpovar i mira, vaig aprovar :-))
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: mbr » dj. abr. 05, 2007 8:28 am

ninna pos si que vas tenir sort!!!! a mi aixo em va passar la priomera vegada que em vaig presentar. Quan vaig saber que havia passat la primera prova em vaig posar a fer la programacio en 15 dies!! llavors ens demanaven 15 unitats. be, el cas es que nop vaig passar. per aixo aquest any no volia que me passes elmateix i ho vaig agafar amb temps de sobres....aixo si, ens va quedar un material collonut. tot i ai, factor sort es molt important en les opos, es una loteria, a vegades injusta
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: _ABRIL_ » dj. abr. 05, 2007 12:55 pm

El missatge privat com l'envio Ninna?? Es que no ho he fet mai jejeje....


Seria entrant al teu perfil i clicant a Missatge privat (mp) ja et sortiria només a tu??


Moltes gràcies per ajudar-me, després m'ho miraré tot bé i si de cas ja t'escric!!!

Una abraçada!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
_ABRIL_
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 245
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:53 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NiNNa » dj. abr. 05, 2007 8:32 pm

ho dius per mi que és una loteria injusta? Jo estic super contenta de com em van quedar les unitats, el material que vaig fer, tot.... Penso que és una bona unitat de programació, original, que es pot dur a la pràctica, etc......
Si que és cert que la sort i té a veure, però també l'expressió, tant oral com escrita, la desinvoltura, la manera com comuniques les coses.... una mica tot
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: NiNNa » dj. abr. 05, 2007 8:35 pm

Abril, sota del que jo escric hi ha perfil i MP, doncs clica allà...... :-()-) jo també em liava moltíssim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;.:love_: Espero un privat teu!!!!!!!!!!!!!!!
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: Maddy » dj. maig 10, 2007 10:19 am

nenes jo recentment he caigut que les opos de primaria de l'any vinent em coincidiran también de plè amb la boda...........em caso el 5 de juliol...què en creieu les que teniu experiència? :-( estic molt ratllada........
Maddy
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8086
Membre des de: dj. abr. 07, 2005 10:32 am

EntradaAutor: silvia81 » dj. maig 10, 2007 10:31 am

No havia vist aquest post.
Jo també em presento a opos de secundària, de català. Fa dos anys que aplaecem la data del casament per les opos, n'estic ben farta pq em condicionen massa la meva vida i no pot ser! Al final vam decidir casar-nos a l'octubre perquè així segur que no m'agafava enmig de les opos.

no sé com us ho feu les que teniu el casament i les opos al mateix temps! Jo faria un pet!
Avatar de l’usuari
silvia81
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 186
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 7:54 pm

EntradaAutor: mbr » dj. maig 10, 2007 1:49 pm

ninna noooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!! no ho dic per tu ni molt menys!!!!!!!!!!!!! es que tinc una amiga que ho portava molt currat, de fet ella em va donar molts consells i em va ajudar molt a preparar-les, la veritat es que ella ho portava molt be!!! ella no va aprovar i jo tot i aprovar em vaig posar a plorar de la rabia!!!!!!!!!!! es a partir d'aqui que dic lo de la loteria injusta!!!! en cap moment em referia a tu!!!
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: mbr » dj. maig 10, 2007 1:50 pm

silvia jo me vaig examinar quan faltaven 3 mesos per la boda, Va ser un stres pero a mi me va sortir be. Tot i aixi no crec que hagis de condiconar la teva vida al voltant de les opos, de feina n tindras igual i mes ara que falten mestres!!!
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: silvia81 » dv. maig 11, 2007 8:22 am

tens raó, amés tinc molt poques possibilitats de passar-les pq només fa dos anys que treballo a l'ensenyament públic i tinc molt pocs punts. El que em posa nerviosa és que porto més de dos anys estudiant molt i ja estic molt cansada.
Avatar de l’usuari
silvia81
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 186
Membre des de: dt. ago. 29, 2006 7:54 pm

EntradaAutor: nenya » dg. maig 13, 2007 11:41 am

jo vaig posar la data de la boda fa un any i mig pensant que ja haurien acabat pero ja veus aquest any pensen fer-les el dia que em caso

a veure si em fan cas amb els certificats que els porto i m'aplacen la prova per un altre dia, encara que fins el dia de la presentacio no se si faran algun examen el dia 30 o no i aixo em posa mes nerviosa que la boda!!!

::brr:: ::brr::
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
Avatar de l’usuari
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: NiNNa » dg. maig 13, 2007 2:59 pm

mbr, jo reconec que vaig tenir molta sort, i que és cert que molta gent que havia estudiat moltíssim no va aprovar :-/ però jo tampoc hi puc fer res.... per alguna cosa els temes i supòsit em van anar bé, i la presentació els deuria agradar :-/ :-/ és cert que vaig tenir sort, però una mica també m'ho vaig currar....
Ja ens queda menys per saber el resultat del concurs, eh :-()-) tinc ganes de saber-ho ja!!!
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: NiNNa » dg. maig 13, 2007 3:00 pm

Maddy, tens raó, si són com aquest any et pilla de ple amb la boda.... Però l'any passat van començar el 20 de maig (1 mes abans) i jo vaig fer la tancada el dia 26 de juny.... depèn......
Però no et preocupis, si et pilla de pleno, te les prepares me´s light, si no, t'hi poses de cap!!!
silvia, és cert, que unes opos no condicionin la teva vida... és important, però saps que de feina no te'n faltarà...... :-()-)
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron