Fotografia en temps de crisi

temes off-bodes..

Fotografia en temps de crisi

EntradaAutor: jgorchs » dv. abr. 22, 2011 3:39 pm

Bones a tothom!!!
Fa molt de temps que no escric en aquest forum, bàsicament perquè em vaig casar fa dos anys i mig...
En aquests dos anys llargs he començat a dedicar-me força a una gran passió que he tingut sempre: la fotografia. Tot just desprès de la boda vaig fer un curset d'iniciació, després un d'un avançat, un taller a Ordesa amb Iñaki Relanzón (surt al programa Fotografia que fan al Canal 33 divendres 29), tallers amb Miguel Parreño i José Antonio Andrés Férriz,... Tinc l'honor de ser un dels fundadors de l'associació Acció Fotogràfica Ripollet, membre de la Federació Catalana de Fotografia (estic a la junta però amb el naixement de la nena la cosa està en stand by per part meva).
Us deixo un enllaç del Facebook on tinc unes quantes fotos que he anat fent al lalrg d'aquest temps de diferents tipus: viatges, animals, paisatges, concerts, teatres, books de moda, etc. si algun ia voleu sorprendre a algú amb un regal diferent podeu regalar-li una sessió de fotos original i diferent.

http://www.facebook.com/pages/Joan-Gorc ... 5438455820

I per qui encara no tingui un fotògraf de boda... Juntament amb un soci ens volem dedicar a fer BBC's totalment personalitzables amb preus per totes les butxaques. Tenim el facebook a mitges per mostrar-vos treballs però com a mínim trobareu el nostre logo i les nostres dades per si voleu rebre més informació.

http://www.facebook.com/pages/Aligor-Fo ... 9138627334

A part de bodes també hem fet (i volem seguir fent) fotos d'embarassades i criatures, tant per la gent de Guia Nupcial i Sóc petit com per qualsevol familiar i amic que tingueu a qui li pugui interessar.

Per qualsevols consulta podeu escriure'm a jgorchs@hotmail.com.

Bona Setmana Santa!!
Avatar de l’usuari
jgorchs
:: nuvi Rookie
:: nuvi Rookie
 
Entrades: 82
Membre des de: dl. oct. 22, 2007 8:24 pm
Ubicació: Ripollet

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants