Ja n’hi ha prou!!!

temes off-bodes..

TENIU INTENCIÓ DE FER LA CASSOLADA??

SI, Ja n’hi ha prou... AIXÍ NO PODEM CONTIUNAR I NO COSTA RES FER-HO
7
54%
NO, NO SEGUEIXO MAI AQUESTES INICIATIVES
6
46%
LA VERITAT..... JO PASSO I QUE HO FASSIN ELS ALTRES
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals : 13

Ja n’hi ha prou!!!

EntradaAutor: NUMA » dc. gen. 09, 2008 11:15 am



Ja n’hi ha prou!!!

Amb motiu del excessiu augment del cost de la vida, convoquem a tots els ciutadans, a una Cassolada Nacional.
El proper dia 31 de Gener de 2008 a les 21h. i durant 5 minuts, manifestarem la nostra inconformitat amb aquest encariment desacord amb l’augment dels nostres salaris.
Passa-ho…! e-mail - sms.

Basta Ya!!!
Con motivo del excesivo aumento del coste de la vida, convocamos a todos los ciudadanos, a una Cacerolada Nacional.
El próximo día 31 de Enero de 2008 a las 21h. y durante 5 minutos, vamos a manifestar nuestra inconformidad, con este encarecimiento desacorde con el aumento de nuestros salarios
¡Pásalo…! e-mail - sms.

Nahikoa da!!!

Bizitzaren balioa gehiegitu dela eta, hiritar guztiei deitzen diogu, burrunba nazional batera.
Datorren Urtarrilaren 31n, arratseko bederatzietan, bost minutun zehar, geure inkonformismoa adieraziko dugu garestitze honekin, bat ez datorrena geure hileko soldata igoerarekin
Pasatu...! e-mail - sms.

Xa abonda!!!
Con motivo do excesivo aumento do custo da vida, convocamos a todos os cidadáns, a unha Cacerolada Nacional.
O próximo dia 31 de Xaneiro de 2008 ás 21h. e durante 5 minutos, imos manifestar a nosa inconformidad con este encarecemento desacorde co aumento dos nosos salarios.
PASALO...! e-mail - sms
Imatge
Avatar de l’usuari
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: MT » dc. gen. 09, 2008 11:37 am

A mí lo que me preocupa es detrás de esta cossolada quien está, cierto es que la vida se encarece y se encarece y nuestros sueldos siguen igual. Pero igual de cierto es, que esto viene sucediendo de hace unos 10 áños en adelante....
Así que yo participo en estas cosas cuando la organiza algún organismo que no tenga nada que ver ni con el gobierno, ni con su oposición...
Ja,ja,ja..menuda parrafada. neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge
Avatar de l’usuari
MT
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: NUMA » dc. gen. 09, 2008 12:45 pm

MT ha escrit:A mí lo que me preocupa es detrás de esta cossolada quien está, cierto es que la vida se encarece y se encarece y nuestros sueldos siguen igual. Pero igual de cierto es, que esto viene sucediendo de hace unos 10 áños en adelante....
Así que yo participo en estas cosas cuando la organiza algún organismo que no tenga nada que ver ni con el gobierno, ni con su oposición...
Ja,ja,ja..menuda parrafada. neu:-D neu:-D neu:-D


y como se sabe quien lo organiza??
Imatge
Avatar de l’usuari
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: MT » dc. gen. 09, 2008 12:49 pm

Poos no se, por eso te lo comentaba haber si tu sabías quien lo había organido... :hmm:: :hmm:: :-/ :-/ :-/
ja,ja,ja..menuda manifestante estoy hecha. neu:-D neu:-D :-()-) :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
MT
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: NUMA » dc. gen. 09, 2008 12:51 pm

MT ha escrit:Poos no se, por eso te lo comentaba haber si tu sabías quien lo había organido... :hmm:: :hmm:: :-/ :-/ :-/
ja,ja,ja..menuda manifestante estoy hecha. neu:-D neu:-D :-()-) :-()-)


AHH pues yo ni puñetera idea.... lo he recibido x mail neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: MT » dc. gen. 09, 2008 12:52 pm

ja,ja,ja. neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
MT
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3053
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 11:40 am
Ubicació: Ripollet

EntradaAutor: Patty » dv. gen. 25, 2008 10:11 am

Uffffff jo acostumo a seguir aquestes iniciatives ciutadanes però això a aprop de les eleccions fa olor a maniobra pepera per desgastar el govern, i jo no penso seguir el joc. Com diu la MT la vida ha pujat molt i els nostres sous no, però es que això pasa des de que va entrar l'Euro al 2001. El que passa que como han pujat els tipos d'interés ho notem més xq comprar a plaços i pagar les hipotèques ens consta més.

La caçarolada millor després de les eleccions generals per veure si es possa les piles qui surti elegit.
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Avatar de l’usuari
Patty
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Paqui77 » ds. gen. 26, 2008 9:45 pm

Ay ay ay... que esto me suena a campaña electoral... :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(
Imatge
Avatar de l’usuari
Paqui77
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: nereasistac » dl. gen. 28, 2008 8:08 am

si AQUEST ALA EPNSO FER, ME FOT BASTATN PERQUE DESPERTARAN A ME FILLA PERO LA OCASIO HO VAL,

HO PODRE FER PERQUE ESTIC D ETORN D EDEMATI Y ESTIC A CASA, PEOR SI ESTIGUES A LA FEINA NO CREC QUE M'HO DEIXESIN FER QUEDARIA MALAMENT ALA BOTIGA NO?
Avatar de l’usuari
nereasistac
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2194
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:15 pm
Ubicació: Barcelona


Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants