Es verdad q todas las parejas se pelean antes de la boda?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 4:38 pm

je je, ell ho sap tot de les sabates, de fet ell m-elegir÷a el ram. Si, li podria donar un regalet. Pero ara no sçe quin :-/
tu li regalaras algo
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 4:58 pm

Li has explicat tot? jajajajaja, llavors poques sorpreses tindrà.
Jo em sembla q agafaré la idea de Ruth i li compraré un rellotge on posi q té una cita a les 6 i q no arribi tard (és molt despistat), clar q amb el q costa el rellotge i una mica més puc regalar-li un parell de dies a un balneari... jejje no sé.
Bé, us informo, no em vaig barallar al viatge de 8 hores però veurem q passa dissabte pq és tan despistat q no s'adonarà q és sant jordi i una vegada més oblidarà la rosa blava q m'agradaria q em regalés. Aquesta tarde li recordaré q s'apropa St.Jordi... :-)(-: clar q divendres com quedaran 3 mesos x la boda tenim sopar romàntic :-)---(-:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 5:00 pm

oooooooooooooooooooooooooooooooo >.-<: >.-<: >.-<: recordali recordali, ja ja ja :-)ok:
doncs si ho sapt tot, i jo ho se tot dell...pero era aixi com voliem...ja li donare una altre sorpresa :-)ok:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 5:13 pm

I tant q li recordaré!!!! la última baralla va ser pq no em va regalar res pel meu cumple així q jo vull rosa!!!!
Jo no sé com anirà ell pq em diu q va de frac però no m'ho crec... :-)ok:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 8:30 pm

ja ja ja, no t'ho creus??? >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 8:25 am

Clar q no m'ho crec tgi, a més se li escapen cosetes i segur q no és un frac. Ahir em va comentar q han portat les armilles, q si puc anar a la botiga del meu vestit a demanar roba pq coicideixi el color... t'imagines un frac burdeos??? jajaja jo no! :-)) :-)) :-))
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 8:51 am

ja ja ja , si tens rao!!!!!!! ja ja :-)ok:
estareu guapissims!!!!!!!!!!!
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 9:27 am

tgi espero q continúis al fòrum dp del teu casament i així ens podràs veure jeejeje :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 9:31 am

clar q continuaré!!!!!!!!! m'ho passo molt be aquí!!!!! i espero q posis fotos eeee, jo tambe les posaré!!!!!
quines ganes!! encara q no sóc molt fotogènica! :--(
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 9:40 am

Jo no sóc gens fotogènica però no passa res, riurem una estoneta jajaja, per cert he vist el teu pentinat en altre post i m'encanta, però tot el cabell, eh!
Ah! aquest post va de baralles i jejeje encara no m'he barallat amb l'Àlex!!! ho estem aconseguint jejeej
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 9:56 am

gràcies guapa! si, tot el cabell recollit si si si.
Nosaltres tambe ens barallem menys ara...ens debem haver calmat una miqueta després dels nervis inicials, ja ja ja.
Millor! >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 20, 2006 11:26 am

Jo crec q a mí em dçona la raó x tal de no discutir jajaja, però a mí ja m'està bé. >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » ds. abr. 22, 2006 1:05 pm

Nosaltres també discutim força subint.. per el tema de les peles.. anem molt ajustats... i es clar... tant de gasto... menos mal que els meus pares ens están ajudant moltísim.... sino no hagués pogut... perque aixó de demanar crédits... no som partidaris... :--(
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » ds. abr. 22, 2006 2:40 pm

nosaltres tampoc! ai els bancs!!!
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dl. abr. 24, 2006 8:32 am

Mirita a mi el tema del banc también m'està atavalant!! Ara el meu xicot vol demanar un prèstec per pagar el convit però jo vull esperar-me una mica més a veure q passa, q encara ha de venir hisenda i aixó és una pasta per nosaltres (ens desgrava gastos d'escriptura) així q l'aguantaré uns dies més per veure q passa. >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: martamario » dl. abr. 24, 2006 10:15 am

Maromilla seguro que tuviste rosa verdad?
Avatar de l’usuari
martamario
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: Visitant » dl. abr. 24, 2006 11:23 am

Jajaja Martamario te has acordado!!!

Sí, tuve una rosa azul muy bonita! es q si se le llega a olvidar me lo cargo jajaja, me la trajo ayer x la tarde al piso (yo estaba limpiando y colocando cosas) y como no, él tuvo sus 2 libros, el de "verdad" y uno de coña!
Por lo menos este año ha tenido el detalle >.-<: >.-<: q no es poco.
Visitant
 

EntradaAutor: martamario » dt. abr. 25, 2006 9:57 am

Muchas felicidades maromilla!!!!!!!!!

Eres una afortunada. Ves como al final detalles si que tiene? Si en el fondo muy fondo
Avatar de l’usuari
martamario
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 10:14 am

ja ja ja, molt be maromilla!!!!!!!! :-)ok: :-()-)
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 25, 2006 10:14 am

Gracias Marta!! Estaba tan contenta q hasta le hice fotos a la rosa jejeje, te paso una para q veas q tal, está encima de plásticos pq me la llevó al piso pero me puse muy contenta >.-<:
A ver si se sigue aplicando el cuento y tiene más detalles!! jejeje, supongo q tú también tuviste rosa, no???
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Visitant
 

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants