Es verdad q todas las parejas se pelean antes de la boda?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 11, 2006 4:10 pm

això això, a passar-s'ho be!!!!!!!!!!!!! que és lo important no? :-)ok:
ruth, q poquet!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 11, 2006 6:00 pm

Jo demà tinc un viatge de 7-8 hores amb el meu nen, hem d'estar al cotxe tots 2 i sols... espero q no ens barallem jajaja, segurament ens donarà x fer xorrades i parlarem tooooooota l'estona de la boda... ja us explicaré quan tornem
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 11, 2006 6:19 pm

7-8 hores!!!!!!!! això dóna per molt!!!!! ja jaj a, parlar 8 hores del casament...puf, ja ja ja ja :-)ok:
i jo a casa!!!!!!!! quin remei! :--(
Visitant
 

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. abr. 12, 2006 9:11 am

:hmm:: :hmm:: UFF eso son horas eh??
Avatar de l’usuari
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 18, 2006 11:42 am

Prova superada nenes!! jajaja, 8 hores d'anada i casi 9 de tornada i no ens hem barallat, al contrari, vam parlar moltes coses em va fer plorar ja que quan sortiem de Barcelona em va posar la cançó de "Por tí me casaré" que és la que li vaig dir que volia pel primer ball, imagineu-me... al peatge de Martorell plorant!! però d'alegria clar >.-<: Espero que els 3 mesos q queden siguin sense baralles.
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 18, 2006 12:43 pm

molt be maromilla!!!!!! clar q si, a emocianor-se!!!!!!!!! q maco!!!!!! :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<:
Prova superada! :-)ok:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 18, 2006 1:58 pm

Si Tgi, després d'aquesta prova serà difícil que ens barallem pq aguantar-me 8 hores seguides.... té tela jajaja :-)ok:
Visitant
 

EntradaAutor: Ruth_2006 » dt. abr. 18, 2006 2:02 pm

Veus noia!! Són èpoques que pasem, jo entraré amb aquesta canço a l'ajuntament perque amb ella em va demanar que ens casessim.. :-)ok:
Avatar de l’usuari
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 18, 2006 2:21 pm

Ja recordo quan ho vas explicar :-)) ens haurieu d'haver vist a tots 2 callats i sentint la cançó, em sembla q no l'havia vist mai tan emocionat :-)ok: ja veuràs com plorarà més d'un quan entris a l'ajuntament Ruth!!
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 18, 2006 3:54 pm

si, segur q plora molta gent, ja ja ja :-)ok:
Nosaltres també tenim una canço especial, la de notting hill... =0-0-)
Li vull donar una sorpresa dedicant-lia a la cerimonia!!!!!! crec q plorarà !!!!
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 18, 2006 4:02 pm

Tgi acabo de fixar-me... 2 mesos i poc per la teva boda!!! ostres si fa res no tenies data!!! q fort com passa el temps.
No facis plorar a molta gent, segur q el teu xicot plorarà al veure't entrar i res de baralles!!! >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 18, 2006 4:06 pm

siiiiiiiii, tens rao, fa poc no tenia data i mira ara!!!!!! clar q a tu tampoc et falta molt eeeeeeee :-)ok: >.-<: >.-<: :-):-):-):
Jaj a, no, entrarem junts, més aviat sortirem junts de la casa que em llogat, celebrem el casament al ardi amb un jutge de pau!!!!! tinc unes ganes!!!!!!
de fet ja m'ha vist amb el vestit..nosaltres som així de raros,
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 18, 2006 4:25 pm

El meu creu q sap quin és el vestit però li asseguro q no és el q ell pensa (pobret dp li demanaré perdó per les mentides), em coneix molt bé i sap més o menys com serà.ç
Jeje, com entreu junts plorareu junts!! segur q entrant amb ell aniràs més tranquil.la :-()-)
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dt. abr. 18, 2006 6:27 pm

si, més tranquila...això espero!!!!!!!! :-):-):-): Em fa il.lusió entrar amb ell, agafadets de la ma!! =0-0-)
I l'he encertat?????? carai, quina visio q te el teu novio eeeeeeee, això és q et coneix mooolt be!!!! :-)ok:
Visitant
 

EntradaAutor: Ruth_2006 » dc. abr. 19, 2006 8:33 am

Doncs jo crec que el sebas va super perdut i no té ni idea, a més com el meu vestit no és el tipus de vestit que m'agradaba :o-o:
Avatar de l’usuari
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 9:36 am

Doncs ja veuràs quina cara posa al veure't, sobretot si no t'espera de color. L'Àlex es pensava q portaria un vestit com el teu Ruth però quan va veure el catàleg de Berta va veure el meu i em va dir "me juego el cuello a q es este" i plof!! ha encertat! jo li dic q no q no però em coneix molt bé, massa diria jo. >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 12:34 pm

ai si, q les dues porteu color!!!!!!!!! q maco!!!!!! és quedaran flipats quan us vegi >.-<: >.-<: :-):-):-): n!!!!!!!!!!!!
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 2:03 pm

Ja t'explicarem Tgi!! A tu ja t'han vist però l'has de sorprendre amb altra cosa jejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 4:21 pm

siiii, amb que amb que???? una ajudeta??? :-)ok: :-()-)
Visitant
 

EntradaAutor: Visitant » dc. abr. 19, 2006 4:26 pm

A veure, amb el color de la roba interior... jejejeje, les sabates te les ha vist??? pq tu les vols burdeos però ell ho sap?? también el pots sorprendre amb algún regal al mig del convit... amb cosetes així. >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant
 

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant