QUI S'HA CASAT A LA MASIA CAN CASALS?

Preguntes a les ja casades.

QUI S'HA CASAT A LA MASIA CAN CASALS?

EntradaAutor: Gemmeta » dg. feb. 12, 2006 2:01 pm

Hola nois casades!
Jo em caso el 30 de juny de 2007 i faig el convit a la Masia Can Casals d'Alella. Aquelles que us heu casat allà em podeu explicar què tal us va anar? Tinc mil preguntes!
Gràcies.
Gemma
Avatar de l’usuari
Gemmeta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 05, 2006 11:22 am
Ubicació: Badalona (Barcelona)

EntradaAutor: Ines » dl. feb. 13, 2006 3:42 pm

Hola Gemmeta!

Jo em caso d'aqui 2 mesos, el 22 d'Abril a Can Casals!!!! De moment estic super-contenta amb el tracte i com ho estem organitzant tot, pero quan passi el casament ja t'explicare més detalls!!!

El lloc i la masia son molt macos, no trobes?

Un peto!
Ines
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dj. oct. 27, 2005 5:04 pm

EntradaAutor: Gemmeta » dl. feb. 13, 2006 8:54 pm

Hola Inés!
Felicitats, ja et falta poc!!!
A nosaltres ens han parlat molt bé de la Masia, ens han dit que es menja superbé, que el tracte és genial... Crec que hem fet una bona elecció. Nosaltres només hem anat dos cops, una a veure-la i informar-nos i l'altre a donar la paga i senyal però el tracte ha estat de moment molt bo.
Ja que et cases d'aquí poc em podries comentar que tal el menjar el dia de la prova de menú, et van fer provar els aperitius? Suposo que els xarrups i els pastissos també, no?
Em podries comentar si has agafat el fotògraf que recomanen, en Paco Garcia, si has vist el seu treball i quins són els seus preus? I d'en Jaume Uriach, el dj, en saps res?
Sento fer-te tantes preguntes però vull confirmar que he fet una bona tria, ja, ja.
Moltes gràcies.
Gemma
Avatar de l’usuari
Gemmeta
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 182
Membre des de: dg. feb. 05, 2006 11:22 am
Ubicació: Badalona (Barcelona)

EntradaAutor: Nolfar » dc. març 15, 2006 1:21 pm

jO no em vaig casar a Can Casals, si no a Mas Coll, també d'Alella. Però uns mesos abans de la meva boda, hi vaig anar per la boda d'uns amics, i tot va anar super bé. El dinar va ser mol bó i el tracte també. Només van haver un parell de problemes al final de tot, va ser amb el disc-jokey, una mica carca pel meu gust, va posar una música molt antiga, i despres el metre es va discutir amb el pare de la novia no se ben be perque. Pero van ser coses molt concretes.
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 510
Membre des de: dc. juny 08, 2005 10:12 am


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants