CUAL ES LA MEDIA DE DINERO QUE OS HAN DADO LOS INVITADOS?

Preguntes a les ja casades.

Re: CUAL ES LA MEDIA DE DINERO QUE OS HAN DADO LOS INVITADOS

EntradaAutor: Vero_Y_Dani » dj. nov. 20, 2014 4:34 pm

almanuvia ha escrit:yo entiendo perfectamente que ay gente que no te pueden dar nada, pero la gente que trabaja, 100 euros mínimo, yo no podría ir a una boda sin pagar al menos el cubierto, a las bodas que e ido siempre damos 150 por cabeza.
Nosotros seremos 26 estrictamente familia, y avisaremos un año y 6 meses antes, creo que tienen tiempo de ahorrar, y para mi si seria una decepción que vengan sin dar nada, esta claro que ay gente que le es imposible , pero yo se que no es el caso de mi familia ni la de mi novio, que trabajan todos y no les sobra pero tampoco les falta. Yo espero que el banquete lo cubran, creo que es lo mínimo, después ropa, fotógrafo, video, regalitos, anillos, viaje.. no me importa pagarlo yo.
Pero si me llevaría una decepción, y ya me huelo por parte de quien va a ser, porque siempre hace el despiste a la hora de pagar.. ::brr::



Creo que todos tenemos en nuestras familias, o en las del otro....., gente que mucho morro, que para sus caprichos siempre tienen, pero para los demás sólo ponen la mano para recibir y pedir......

Pero bueno, que les den ;) tú disfruta de tu boda
Imatge
Vero_Y_Dani
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 204
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 5:27 pm

Re: CUAL ES LA MEDIA DE DINERO QUE OS HAN DADO LOS INVITADOS

EntradaAutor: Iolins » dj. nov. 20, 2014 5:01 pm

Jo ho veig molt diferent. Per una banda, quan he anat de convidada sempre he intentat pagar-me almenys el cobert però potser algun cop no hi hauré arribat (penseu que hi ha molts extres que des de fora mai saps). Per una altra banda, les persones a qui vull convidar (excepte potser 3 o 4 que és allò de 'si convido a aquest he de convidar a l'altre') són totes importants per mi i les convido en el sentit més estricte de la paraula. Si em donen alguna cosa, que segur que sí, serà benvinguda però no veig perquè els he de fer invertir 150€ o els que siguin en mi, no ho sé.

Els diners que ens gastarem els tenim i estic disposada a inventir-los; si en recupero una part, perfecte, sinó... doncs res! Ara, també us dono la raó que si els pocs convidats que sé que tenen pasta no em donessin res, possiblement em sorprendria però què hi farem?! I la resta, que tenen una economia més o menys com la meva i alguns bastant menys, el que vull és que vinguin i punt, digueu-me idealista o happy flowers ::0ov0o::
Imatge
Avatar de l’usuari
Iolins
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 174
Membre des de: dg. set. 21, 2014 8:41 pm

Re: CUAL ES LA MEDIA DE DINERO QUE OS HAN DADO LOS INVITADOS

EntradaAutor: mire_ia » dv. nov. 21, 2014 5:10 pm

Iolins ha escrit:Jo ho veig molt diferent. Per una banda, quan he anat de convidada sempre he intentat pagar-me almenys el cobert però potser algun cop no hi hauré arribat (penseu que hi ha molts extres que des de fora mai saps). Per una altra banda, les persones a qui vull convidar (excepte potser 3 o 4 que és allò de 'si convido a aquest he de convidar a l'altre') són totes importants per mi i les convido en el sentit més estricte de la paraula. Si em donen alguna cosa, que segur que sí, serà benvinguda però no veig perquè els he de fer invertir 150€ o els que siguin en mi, no ho sé.

Els diners que ens gastarem els tenim i estic disposada a inventir-los; si en recupero una part, perfecte, sinó... doncs res! Ara, també us dono la raó que si els pocs convidats que sé que tenen pasta no em donessin res, possiblement em sorprendria però què hi farem?! I la resta, que tenen una economia més o menys com la meva i alguns bastant menys, el que vull és que vinguin i punt, digueu-me idealista o happy flowers ::0ov0o::


Totalment d'acord, nosaltres personalment no vem cobrir el casament, tampoc ho esperavem.. Ens vem casar perquè ens feia molta ilu, vem convidar a qui realment voliem que hi fos, en el lloc que ens va enamorar i amb el cobert que ens va agradar dins de les nostres possibilitats. Sabiem que no voliem gastarnos més del que teniem ni anar patint.. I si, una part de la inversió la vem recuperar, pero NOMÉS una part. Mai ens ha sabut greu. Casarse es pasta, pero personalment ho tornaría a fer sense pensarmho, va ser el millor día de les nostres vides i no hagués estat el mateix sense la presència de la gent que estava convidada :-)
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mire_ia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

Re: CUAL ES LA MEDIA DE DINERO QUE OS HAN DADO LOS INVITADOS

EntradaAutor: Náyade » dc. des. 03, 2014 10:40 am

Jo he anat canviant de parer durant aquest any...

Al principi deia que no esperava res i que el que em donèsin seria benvingut. La gent que invito està bastant pelada, tinc tiets que no tenen parella però si fills i van de bòlit amb els diners, tinc amics que cobren super poc, ... en fi, gent que dubto que em donin 100€. I em donava igual, jo deia que la boda la feia jo i jo aasumia els gastos!

El primer indici va ser que la meva familia per part de mare em regalen els anells. Genial, els hi vaig dir que si. El problema es que tots ells son 16 persones. Els anells que tinc pensats em surten 700€... amb lo qual nomes paguen la meitat diguem-ne...
La meva amiga em diu que em regala les sabates. Jo calculo que seran uns 100€. Son dos,ella i la seva parella.

Aixi que veieu el meu panorama no? A part que m'han dit els sogres que la germana de la meva sogra es una garrepa i no portarà res de res a la boda, i es posarà fins al cul de menjar i beure. Pero no ens donara ni tan sols un detallet.

Abans em donava mes igual, però porto una temporadeta en queestic veient que la gent té molta cara i que jo m'estic esforçant no nomes en pagar totaa boda si o en fer-loa detallets especials i tot... per que ?? Creieu que val la pena? Perque a mi em costa un bon pic el restaurant... gairebé tots els meus estalvis... i com dic no espero que cubreixin ni la meitat (penso que no es la finalitat de la.boda) pero si una petita part... i que va, a aquest pas reuniré en total 1000€ ho veig venir...
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Re: CUAL ES LA MEDIA DE DINERO QUE OS HAN DADO LOS INVITADOS

EntradaAutor: almanuvia » dc. des. 10, 2014 10:55 am

Náyade ha escrit:Jo he anat canviant de parer durant aquest any...

Al principi deia que no esperava res i que el que em donèsin seria benvingut. La gent que invito està bastant pelada, tinc tiets que no tenen parella però si fills i van de bòlit amb els diners, tinc amics que cobren super poc, ... en fi, gent que dubto que em donin 100€. I em donava igual, jo deia que la boda la feia jo i jo aasumia els gastos!

El primer indici va ser que la meva familia per part de mare em regalen els anells. Genial, els hi vaig dir que si. El problema es que tots ells son 16 persones. Els anells que tinc pensats em surten 700€... amb lo qual nomes paguen la meitat diguem-ne...
La meva amiga em diu que em regala les sabates. Jo calculo que seran uns 100€. Son dos,ella i la seva parella.

Aixi que veieu el meu panorama no? A part que m'han dit els sogres que la germana de la meva sogra es una garrepa i no portarà res de res a la boda, i es posarà fins al cul de menjar i beure. Pero no ens donara ni tan sols un detallet.

Abans em donava mes igual, però porto una temporadeta en queestic veient que la gent té molta cara i que jo m'estic esforçant no nomes en pagar totaa boda si o en fer-loa detallets especials i tot... per que ?? Creieu que val la pena? Perque a mi em costa un bon pic el restaurant... gairebé tots els meus estalvis... i com dic no espero que cubreixin ni la meitat (penso que no es la finalitat de la.boda) pero si una petita part... i que va, a aquest pas reuniré en total 1000€ ho veig venir...


hola guapa, a mi amb passa el mateix, ens casem perque ens fa ilusio, :mu::
i volem que i sigui la familia, nomes serem familia uns 25, pero crec que lu minim quant vas a una boda es pagarse el cobert, uns 100 euros minim, si no a mi amb cauria la cara de evrgonya i no i aniria.
I jo em veig a venir el mateix que tu.. tinc familiars garrepes i amb molta cara. I ja se que l'important es que vinguin pero amb els diners que ens gastem amb la boda, el temps que i dediquem, detallets... a mi em sentara fatal si no donen res... :-(
Imatge
almanuvia
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dc. nov. 19, 2014 9:54 am

Re: CUAL ES LA MEDIA DE DINERO QUE OS HAN DADO LOS INVITADOS

EntradaAutor: Náyade » dj. jul. 16, 2015 2:11 pm

Hola!!!!

Ja han passat gairebé 3 mesos des que estem ben casadets :-)) i he de dir que al final ens vam sorprendre molt positivament amb el tema dels calers.

Qui menys ens va donar va ser una parella, 100€, perquè van molt justos. La resta, ens van donar de 200€ en endavant. Hi ha un punt en que tens tants sobres que no saps de qui es, nosaltres ho vam mirar tot al dia següent i hi havien sobres sense nom... però en general he de dir que es van portar molt i molt bé!!! :-)ok: >.-<:

Que al final el que menys compta és això, amb el que et quedes és amb l'ambient de la boda, en l'alegria de compartir un dia tan feliç amb tots ells, i no tant en la pasta. Al final, tot es paga i el que queden son els records ;.:love_: ::love::
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Náyade
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 314
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 8:14 pm

Anterior

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron