Casament súper senzill

Preguntes a les ja casades.

Casament súper senzill

EntradaAutor: Can » dc. gen. 18, 2012 9:24 am

Hola a totes,

Després de molt de temps de dir que no em casaria mai, finalment ho vaig demanar jo al meu company! Em pensava que m'engegaria perquè jo havia repetit mil cops que no volia (bé, el que no volia era un súper casament, a mi casar-me m'està bé) però en e i al final semblava que a ell cada cop li feia menys gràcia, però va tardar mig mil·lisegon a respondre! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: Bé, el cas. A mi realment no m'agraden els casaments "tradicionals". És a dir, no m'agraden per mi, no fan gaire per mi. M'ho imagino i em fa sentir súper incòmoda, perquè no m'agrada gens ser el centre d'atenció. Així que com que ell sí que vol fer alguna cosa "pública", m'agradaria saber si em podeu donar idees.

El que tenim clar és que no volem un súper sarau, ni gent massa mudada, però volem fer alguna cosa que sigui bonica i que faci sentir bé els que vindran (que penseu que si jo sóc així, la meva família teeeeela!).

No tenim idees de res, ni del lloc, però som de la zona de Mataró i no volem que la gent s'hagi de desplaçar massa.

Em podeu ajudar?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Can
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 244
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 4:19 pm

Re: Casament súper senzill

EntradaAutor: nuria13 » dg. feb. 26, 2012 3:58 am

Hola,

pots buscar un espai economic que us lloguin (per exemple un centre cívic) o fins i tot alguna font pública i fer una arrosada (hi ha vàries empreses especialitzades en això). Pots demanar als convidats que portin un postre cada un!. També pots llogar una casa de colonies i fer una costellada, organitzar un cap de setmana de proves, jocs, ...
Una altra opció es fer un berenar sopar en un bar que hagueu anat tota la vida. Pactar que us facin uns pica picas ben variats i que us deixin posar música.

Si em venen més cosetes al cap te les faré saber!!
Avatar de l’usuari
nuria13
 
Entrades: 22
Membre des de: dg. gen. 08, 2006 10:58 pm

Re: Casament súper senzill

EntradaAutor: GOYA » dc. març 06, 2013 9:51 pm

A mi se me ocurren varias opciones.
Pero a estas alturas, os habeis casado ya?
GOYA
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dj. feb. 21, 2013 6:42 pm


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron