Botigues vestits núvia Granollers

Preguntes a les ja casades.

Botigues vestits núvia Granollers

EntradaAutor: Viking » dj. jul. 21, 2011 6:29 pm

Hola!

Hi ha alguna ja casada que hagi anat a mirar o s'hagi comprat el vestit a atelier nupcial o núvies d'or?? què tal el tracte? val la pena la secció d'outlet de la botiga?

Moltes gràcies!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Viking
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:00 pm

Re: Botigues vestits núvia Granollers

EntradaAutor: promisa1 » dc. jul. 27, 2011 4:11 pm

Hola!! yo no me compre ahi el vestido, pero te cuento mi experiencia.
Yo buscaba un broche para mi vestido, y envie un correo con una foto de lo que queria a varias tiendas, los unicos que me contestaron fueron noces boutique atelier, me dieron los precios de los diferentes modelos que tenian y fui a comprarlo alli. En el rato que yo estube me atendieron super bien, ya de paso mi madre compro una torerita para su vestido y muy bien.
No paraban de entrar chicas para pruebas de vestido, y las dependientas que iban saliendo, super majas.
Imatge
Avatar de l’usuari
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Re: Botigues vestits núvia Granollers

EntradaAutor: marsal75 » dc. jul. 27, 2011 6:22 pm

jo vaig anar a preguntar a Noces d'Or si tenien vestits amb un toc de color (no m'agraden els vestits completament blancs) i el tracte que em van oferir no va ser gaire maco, la veritat. Jo no sé si la noia tenia un mal dia o jo no em vaig explicar bé del que volia pero no guardo gaire bon record d'aquesta botiga. Per un altre costat he sentit comentaris molt positius sobre elles.

A la de Noces Atelier vaig anar a emprobar-me vestits de la casa Gelen Novias que eren més o menys ho que jo volia (encara que tenia en ment un altre vestit que havia vist en un dels anuncis d'aqui el foro que es el model Donzella de Nuvia de Baraïsa i amb el que finalment em vaig casar i que el venien en una altre botiga de Granollers, al carrer Joan Prim, que ara esta de liquidació total). Doncs bé vaig anar a aquesta botiga per a buscar un plan B per si l'altre vestit no m'acabava d'agradar posat. El tracte va ser molt bo, la senyora que em va atendre molt amable i molt professional i a més, al casar-me al març, em va donar idees de que posar-me a sobre per si feia fred. El que no em va agradar gaire va ser quan li vaig preguntar el preu i al dir-me'l vaig dir: uff se'm va una mica de pressupost. Aleshores la senyora em va dir que havien uns vestits que estaven de promoció o oferta i mirava si aquest entrava. Entrava. I a més quina casualitat... s'ajustava perfectament al pressupost que tenia. Tret d'aixó, que es més anecdota que res, cap problema.

Hi han dues noies al foro que s'han casat ara al juliol que se l'han agafat allà i estan encantades.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marsal75
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

Re: Botigues vestits núvia Granollers

EntradaAutor: Viking » dt. ago. 02, 2011 1:22 pm

Moltes gràcies per les respostes noies!!! Més que res és perquè jo no visc molt a prop de granollers i així poguer tenir alguna referència abans!!!tot serà anar-hi personalment i a veure què!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Viking
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 102
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:00 pm

Re: Botigues vestits núvia Granollers

EntradaAutor: Rosa82 » dl. set. 12, 2011 9:09 pm

Hola!
Acabo de ver este tema, yo me casé en junio y el vestido me lo compré en Núvies d'or, lka verdad que muy bien.
A mi me atendió Fabiola, y desde el primer momento fue ella quien me animó a probarme vestidos.....
REsumido.....yo cuando fui a mirar tiendas de novia iba sola, mas que nada para informarme un poco, pq todavía no tenía restaurante concreto y la fecha oscilaba...y mi madre todavía ni lo sabía....y fué la única que me tomó en serio, me enseño los books....etc...en las otras tiendas parecía que tenias que ir con gente pq sinó es como perder el tiempo....

Está bien pq tienen varias firmas, con lo cual es una tienda con variedad.

A ver que tal?!
Avatar de l’usuari
Rosa82
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 580
Membre des de: ds. set. 11, 2010 10:08 am
Ubicació: Maresme

Re: Botigues vestits núvia Granollers

EntradaAutor: azukyqky » dv. juny 29, 2012 10:22 am

Jordi Dalmau OF COURSE
azukyqky l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 02, 2012 2:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
azukyqky
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 431
Membre des de: dg. set. 11, 2011 12:50 pm

Re: Botigues vestits núvia Granollers

EntradaAutor: Olguiky » ds. juny 30, 2012 3:50 pm

azukyqky ha escrit:Jordi Dalmau OFF CORSE


So do I!
Imatge

Primera prova del vestit: 30/03/2012
Segona prova del vestit: 19/04/2012
Tercera prova del vestit: 25/05/2012
Avatar de l’usuari
Olguiky
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5964
Membre des de: dj. maig 19, 2011 9:38 pm


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant