fotograf minguillon a terrassa

Preguntes a les ja casades.

fotograf minguillon a terrassa

EntradaAutor: six&may » dc. des. 15, 2010 3:38 pm

hola !!!!!!
El divendres tenim hora amb els fotografs mingullion de terrassa, algu que els contractes pel casament em podria dir k tal?=???
Moltes gracies??!!
six&may
 
Entrades: 18
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 10:44 am

Re: fotograf minguillon a terrassa

EntradaAutor: queralts » dj. des. 16, 2010 1:19 am

Hola guapa, yo encara no tinc cap contractat, pero minguillon es el fotograf del casament de la meva germana fa 2 anys i la veritat que tot perfecte, ells estan molt contents i els nois que venen son simpatiquissim hi han moltes noies que els han agafat en sembla que estan en el post "precios fotografos", ya et dic ha han algunes que no estaben molt convençudes i mira ho fan amb ells jejeje, si vols quant vagis digues que vas de part meva i et deixaran veure el album de la meva germana yo en dic Laura Queralt i la meva germana Silvia. Ya em diras algo petonets guapa
Imatge
queralts
 
Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

Re: fotograf minguillon a terrassa

EntradaAutor: six&may » dj. des. 16, 2010 4:41 pm

Hola Laura!!!
Ja els hi dire k m'el ensenyin!!i tu kin fotograf t'agafaras??aniras amb ells???es k estic super indecisa pk es algu k em fa molta ilusió i vull tenir un bon fotograf!!!els vas trovar classics o mes inovadors??moltes gracies!!!!
six&may
 
Entrades: 18
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 10:44 am

Re: fotograf minguillon a terrassa

EntradaAutor: queralts » dj. des. 16, 2010 7:16 pm

yo encara no se si em casarè l'any que be o el altre aixi que encara estic esperant, amb ells vaig estar parlant a la fira mi boda de barcelona, i et dic que encara es recordaben de la meva germana, el seu treball es com tu el vulguis la veritat fiquen tomes falses al video que sempre son divertides, el reportatge ells es fan al restaurant i a tu, per cert on ho celebres??? Ya et dic el video esta molt be i les fotos también a casa nostre ens van fer saltar al llit dels meus pares imaginat quin riure ya veuras t'agradara. També m'agrada Joan Selva que estàn molt be pero ya et dic fins gener no sabre res de res petonets i espero la teva resposta adeu
Imatge
queralts
 
Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm

Re: fotograf minguillon a terrassa

EntradaAutor: six&may » dv. des. 17, 2010 1:11 am

hola wapi!!!!
Ja dema hi anirem i ja els hi demanare k m'enssenyin el de la teva germana. Haviam si t animes i poses data!!Nosaltres ens casem el 2 de Juliol de 2011!!Ens casem per l'esglesia i celebrem el banquet a la Vila dels Masramon a Vic, no se si ho coneixes??El k m'agradaria fer el reportatge del casament despres a la platja o alguna cosa diferent, ha veure k ens proposen dema.petonets i ja et dire!!
six&may
 
Entrades: 18
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 10:44 am

Re: fotograf minguillon a terrassa

EntradaAutor: six&may » ds. des. 18, 2010 2:28 pm

Hola Laura!!
Ja hi vam anar ahir, li vaig demanar per Silvia pero em va dir k en tenien varies,m'hauries de dir com es diu el nuvi. Ens va agradar moltissim!!!teniem hora a les 8 i vam sortir a les 23.00H , en cap moment ens van donar pressa. Els albums i els videos ens van encantar!!!el tracte inmillorable i el preu comparant amb presus k he vist per Vic, bonisssims!!!!Segurament k els escullim amb ells!!
six&may
 
Entrades: 18
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 10:44 am

Re: fotograf minguillon a terrassa

EntradaAutor: queralts » dg. des. 19, 2010 1:25 am

ho veus la veritat que moltes que lis e dit que ho miressin han sortit contentissimes, i el novio es deia Carles (29/08/2008) va ser el seu casament, ya veuras son molt macos tots petonets
Imatge
queralts
 
Entrades: 46
Membre des de: dl. set. 13, 2010 12:47 pm


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
cron