video si o no

Preguntes a les ja casades.

video si o no

EntradaAutor: nananda2 » dj. maig 13, 2010 8:51 pm

Les ja casades que vau fer video que tal el recomaneu? o despres heu pensat q no valia la pena? i al contrari, les que no en vau fer, si fos ara el farieu? o no l'heu trobat a faltar?

es que no sabem que fer, avui hem anat a la fotografa a veure un i no sabem que fer.. son molts cuartos, pero clar potser despres ens arrepentim.. avere si ens podeu donar alguna opinio, gracies!
Imatge
Avatar de l’usuari
nananda2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: ruthi » dv. maig 14, 2010 12:29 pm

hola guapa!!

jo no en vaig fer! me n'arrepenteixo??? potser a la llarga m'arrepentiré, però què vols que et digui... són molts diners, i per veure'l 4 o 5 vegades a la meva vida, era un gasto que ens podiem estalviar... tampoc és que ens fes especial il·lusió!

ho heu de pensar vosaltres i si us fa il·lusió feu l'esforç, que segur que val la pena!
Avatar de l’usuari
ruthi
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

Re: video si o no

EntradaAutor: nananda2 » ds. maig 15, 2010 12:17 pm

Gracies per la teva opinió, yo encara no se que fer.... penso que lo important per a que quedi un record, segur q també ho gravaran els convidats (sempre n'hi ha que porten camara de video) i que val moltes peles, pero despres penso amb la meva mala memoria i que m'agradaria tenir un bon record. En principi era partidaria de només fotos, pero ara no se,... també el video que vam veure, no em va convençer gaire, pq del banquet que es on hi ha tot el meollo, no es veia per exemple l'ambientillo de les taules, si no només quatre moments puntuals de regals dels amics i entregues dels nuvis, i penso que per aixó potser amb les fotos n'hi ha prou no?

bah ni idea, ja vorem que fem, pero casi segur q ens quedarem només les fotos...
Imatge
Avatar de l’usuari
nananda2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: CAN CIRILI » dt. maig 18, 2010 4:36 pm

Hola Nananda,

Doncs nosaltres si que ho fem, i el motiu es que el video i les fotos sera l'unic record que et quedara d'aquell dia, ens gastem molts diners en moltes coses importants, pero la meva opinió, es que prefereixo reduir-ho d'altres coses i tenir un bon record.
La forma de fer el video, la pots indicar tu, parla amb els fotografs i comenta-lis com ho vols.
Imatge
CAN CIRILI
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 1:03 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: MireBCN » dj. maig 20, 2010 9:54 pm

Hola,
jo ja fa casi dos anyets que em vaig casar i poguer veure el video amb tot el que va passar es genial, perque amb el temps certes coses se t'obliden pero en el video o tornes a recordar. Jo el recomano 100%.
Avatar de l’usuari
MireBCN
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 845
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 6:41 pm
Ubicació: Viladecans

Re: video si o no

EntradaAutor: laiaetam » dt. jul. 27, 2010 7:02 pm

El tema video també em fa dubtar molt, per una banda voldria tenir-lo per veure'l quan volgues, per altra banda, penso quantes vegades el veure? i és veritat que a vegades dura més la cerimonia que no pas el que és la festa, que potser és el que més gràcia em fa... la veritat encara no se preus, però m'imagino que amb el video la cosa deu pujar bastant... Em podeu dir preus?
Imatge
Avatar de l’usuari
laiaetam
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 22, 2007 6:34 pm
Ubicació: Barcelona

Re: video si o no

EntradaAutor: Neki » dv. ago. 06, 2010 12:20 pm

Hola guapas!!!

Pues yo sí que hice video y estoy super feliz de tenerlo!!!!!!!
Me lo dieron hace un par de semanas y lo he visto un montón de veces, me encanta, me trae a la mente tantos recuerdos, además me ha servido para darme cuenta de muchas cosas en que ese dia ni me fijé, y para refrescar cosas que con todas las emociones que se viven ese dia, ya ni recordaba!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Neki
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7679
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 3:41 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: fiona84 » dl. ago. 09, 2010 1:38 pm

Nosotros tenemos que mirar aun fotografos y precio pero la verdad que nuestra intencion es hacerlo, seguro que es un recuerdo inolvidable!!!
Avatar de l’usuari
fiona84
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 212
Membre des de: dg. maig 09, 2010 12:04 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: Anna&Carlos » dj. ago. 12, 2010 8:22 pm

Nosotros no hemos cogido el fotografo aún, porque estan cerrados, pero vamos yo creo que el video no puede faltar, ya que con los años ver el video tiene que ser bonito y emocionante...

s2
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna&Carlos
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 106
Membre des de: dg. juny 20, 2010 8:33 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: CAN CIRILI » ds. ago. 14, 2010 7:27 pm

Yo ahora que me he casado os recomiendo 100% hacer video y todavia no he visto el mio, pero todo lo que podais tener de recuerdo es poco, solo os quedara eso, ver el video y las fotos.
Imatge
CAN CIRILI
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 1:03 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: FLOR RJ » dl. ago. 16, 2010 12:06 pm

Yo video SI seguro no se me ha pasado por la cabeza no cogerlo!! cuando miramos fotografos desde el primer dia miramos ya las fotos y el video... creo q es mucho dinero el q te gastas y como dicen las xicas del foro prefiero quitarlo de otro sitio q no de ahi ya que elvideo es un recuerdo para toda la vida y q lo unico q quedara de akello seran las fotos y el video.... creo q siempre es mejor ver un video q no unas fotos.... el video te lo pones y seguro q te hara recordar mas q una foto ya que en el video es todo movimiento cuando una foto solo es un instante ademas en el video cuando lo veas te hara recordar cosas q incluso tu no te acordabas.... es mi opinion pero creo q con los años veras q el video es una buena eleccion si la escojes.... ademas el dia de mañana sera una cosa q podras enseñar a la gente q no pudo estar ese dia!!
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
Avatar de l’usuari
FLOR RJ
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

Re: video si o no

EntradaAutor: montseijordi » dl. ago. 16, 2010 3:55 pm

jo crec q es un bon record d'aquell dia, les fotos estan molt be pero en el video es plasma tot, i aixo q encara no tinc el meu, pero segur q m'agradara!!!
Avatar de l’usuari
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

Re: video si o no

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. ago. 18, 2010 11:37 pm

Nosaltres vam decidir fer un video, pero noo gastar-nos masa diners, vam contractar un noi que ho feia com hobby i no ens va demanar un preu exagerat, tot el contrari, no voliem que els germans estiguessin sacrificats tot el dia darrera la càmara i aquest noi ens ho va fer estupendament i molt asequible.
Personalment, prefereixo l'àlbum de fotos com a record imprescindible, però no volia quedar-me sense el video (com dieu ho vius mes, en moviment ho recordes millor). Pots fer un video i no cal gastar.te 2000 o 3000euros....
Imatge
Avatar de l’usuari
JUDITH REUS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: FLOR RJ » dj. ago. 19, 2010 10:40 am

Yo creo que en una boda el video es como el restaurante, el vestido, las fotos vamos q para mi es importante !!! no puede faltar es una cosa q se ha de contar con ello.... mirando precios se pueden encontrar muxas ofertas asequibles y q no nos hagan pagar precios desorbitados!! pero para mi el video es imprescindible... prefiero privarme de otra cosa pero no del video ya que es una cosa para toda la vida y q te hara recordar el dia de tu boda como si fuera ayer....
Mi gran día 03/09/2011
Imatge
Avatar de l’usuari
FLOR RJ
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 219
Membre des de: dt. jul. 13, 2010 10:35 am
Ubicació: Barcelona - Vallés

Re: video si o no

EntradaAutor: Dolçeta » dc. ago. 25, 2010 9:06 am

Yo también recomiendo el video, sobre todo porque yo, cuando me pongo extremadamente nerviosa, tiendo a olvidar cosas, no se, tengo como lagunas! Hay trozos de la boda de mi hermana que no me acuerdo... Yo era la única hermana (el novio no tiene) y pues más o menos tenía que ir organizando a la gente y tal; entonces hay cosas que me perdí y de otras no me acuerdo, y como no tienen video, pues nada, tendré que fiarme de lo que me cuentan! Lo que si tengo claro es que si quiero video de mi boda ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: video si o no

EntradaAutor: bixu » dt. set. 07, 2010 10:37 pm

Nosaltres no en vam fer i no me'n penedeixo pas. Vam trobar-ho molt car per lo que t'oferien, i sempre hi ha algú que grava en video i t'ho pot passar, ens n'han passat 3 de diferents, fa gràcia veure imatges en video pq es diferent de les fotos, però amb aquests vídeos "caseros" ja fa el fet per tenir el record. Però això va molt a gustos (i pressupostos!)
bixu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:39 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: bixu » dt. set. 07, 2010 10:38 pm

Nosaltres no en vam fer i no me'n penedeixo pas. Vam trobar-ho molt car per lo que t'oferien, i sempre hi ha algú que grava, ens n'han passat 3 de diferents, fa gràcia veure imatges en video pq es diferent de les fotos, però amb aquests vídeos "caseros" ja fa el fet per tenir el record. Però això va molt a gustos (i pressupostos!).
bixu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:39 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: bixu » dt. set. 07, 2010 10:38 pm

Ups, ha sortit el missatge repetit, sorry!
bixu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:39 pm

Re: video si o no

EntradaAutor: Sita_yo » dj. set. 16, 2010 5:20 pm

jo penso que el video esuna cosa important i molt bonica com a record , avegades va bé retallar costos per una bnda per despres poder tenir el video . Hi ha gent que amb el video de algun familiar i tal també en treu profit, pero crec que el video sigui de que sigui no pot faltar!
Imatge
Avatar de l’usuari
Sita_yo
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1957
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 8:24 am

Re: video si o no

EntradaAutor: SANA » dv. set. 17, 2010 11:22 am

Hola chicas....no se si os servirá de mucho mi opinión pero ahí va...jejejeej....yo no hice video por tal de ahorrarnos un poco de dinero y no me arrepiento de nada del día de mi boda menos de no haber hecho video cada día me arrepiento mas y mas....me da mucha rabia no poder vivir otra vez los momentos tan bonitos que pasamos ese día....quieras o no con el tiempo te vas olvidando de muchas cosas o cosas que ese día se pasaron por alto y con un video vuelves a vivirlo otra vez de todo y a los familiares y amigos se lo puedes enseñar cuando quieras.....aunque tenga las fotos pero no es lo mismo.....espero poder ayudaros en algo....es tan solo mi opinión.... :-)ok:
[url=http://resderes/esp]Imatge[/url
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
SANA
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3039
Membre des de: dl. des. 08, 2008 9:13 pm

Següent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants