Mas Ventós o Mas de Can Riera??

Preguntes a les ja casades.

Mas Ventós o Mas de Can Riera??

EntradaAutor: Patrice » dg. març 02, 2008 8:54 pm

Hola a tothom!!

És la primera vegada que em registro en un fòrum. Em caso al 2009 i després de mirar un pil.la de restaurants amb la meva parella, ens hem decidit per 3: Can Ribes de Montbuí, Mas Ventós i Mas Can Riera. Del primer ja veig que hi ha molt bones referències en tot, però dels altres dos no hi ha qüasi bé informació pel que fa al menjar i/o l'atenció el dia del casament. Algú té referències o s'ha casat a Mas Ventós o Mas de Can Riera (aquest és bastant nou). Els dos estan situats a Sentmenat. Jo celebraré cerimònia civil i banquet. Espero que algú em digui alguna coseta, perquè m'agrdaria tancar el tema de la tria del restaurant, la meva parella i jo ja stem agobiadets de tant mirar....
Moltes gràcies!!!

Patri
Patrice
 
Entrades: 2
Membre des de: dg. març 02, 2008 8:40 pm

EntradaAutor: javimoni08 » dg. març 02, 2008 9:59 pm

Hola Patri,
Nosaltres hem triat el Mas Ventós (ens casem al setembre d'aquest any) i també hem anat a bastants restaurants. El de Can Ribes de Motbuí és un d'ells que vem anar a visitar.
Em va agradar molt la decoració, el tracte, però depén del que busquis. Nosaltres volíem un lloc on només es fagi un casament al día, perque ho volem més "íntim", el lloc per nosaltres i es clar, a Can Ribes hi han 2 menjadors (molt macos per això) i ens va semblar tot massa gran. El jardí es preciós, pero no em va fer gaire gràcia que la ceremónia civil (nosaltres també ens casarem al mateix restaurant) es faci al jardí, amb la jespa, perque ja saps que les convidades aniràn amb tacons, i es super incómode (o sé per experiència) que se't clavin tota l'estona, i si plou, la carpa no em va acabar de convèncer.
El de Mas de Can Riera, no l'hem anat a visitar, perque no hi vaig veure gaire cosa a la web i és el que tu dius, que son bastant nous, i no sé, em va agradar molt el tema jardí, verd...al Can Ribes, i en el Mas Ventós, m'agrada tot el voltant de la casa, la intimitat, la masia...potser l'única pega sigui que es petit per l'aparcament, però per això no hi ha problema, ho hem tornat a revisar i hi caben de sobres (a més portem autocar) i no quedarà pas malament (a més, a fora es pot aparcar, l'aparcacotxes els deixa col.locats). Tema menjar...només he tastat de moment l'aperitiu i està molt bé. De Can Ribas em sembla que al fórum hi ha més comentaris, però segur que està molt bé també. Pensa en com voleu el vostre casament, i segur que trovaràs el que millor s'adapti a vosaltres.

Cualsevol cosa ja comentaràs.
:-)
javimoni08
 
Entrades: 8
Membre des de: dg. feb. 10, 2008 8:14 pm

EntradaAutor: Maddy » dg. març 02, 2008 11:44 pm

Bona nit Patrice!
Bé et parlaré del Mas de Can Riera, encara que t'aviso que jo no em caso aquí.
De fet, coneixem el mas desde que era un projecte per ser el que és ara. L'amo era antic company d'oficina del meu xicot, i encara hi mantenen força relació. Per això vam veure el mas abans de terminar les obres. I fa 2 ó 3 setmanes vam anar a la inaguració un divendres a la nit.
A mi sincerament, m'encanta el mas, és un lloc idíl·lic ideal si vols cel·lebrar el teu casament amb la intimitat i tens la finca ( amb tots els seus racons) per tu tot el dia i la nit en exclusivitat. Quan vam anar a la inaguració vam tastar el menjar car que nosaltres coneixien el lloc i hem fet barbacoes, però no haviem gaudit del mejar de grup Termes Victòries( que em sembla que són els que hi gestionen el mas) i et puc dir que estava tot ummmmmmm: vam probar vi negre, vi blanc, pernill, unes culleretes d'arròs, formatges de mil tipus, canapès freds i uns 2 tipus de fidueas. Així que del menjar t'en pot refiar....
Per cert, ara no sé si he llegit que hi has anat, però el mejador de dalt amb les seves vistes de la salut i sabadell a mi em va enamorar.
I ara em dirás com que jo no em caso allà? :o-o: jajajaj doncs perquè jo ja tinc el meu restaurant des de fa 2 anys ( Torre Martí molt a prop) on també hi ha exclusitivitat i vaig conectar molt amb la parella que ho porta. A més, encara que al mas, el nostre amic, ens assegurava que hi estaria, jo no era capaç de contractar un restaurant sense veure-ho acabat. Però he de dir sinceramente que el resultat ha estat increible.

I que consti que no m'emporto cap comissió jejejeje
Maddy
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8086
Membre des de: dj. abr. 07, 2005 10:32 am

EntradaAutor: bruji2008 » dl. març 03, 2008 11:26 am

Nosaltres ens casem a Mas Ventós aquest juny, hem fet la prova del menú i estava tot boníssim. Qualitat i quantitat, no ens vam poder acabar el pastís i mira que estava … ::-) ni te cuento. L’aperitiu es molt complet i sobretot està molt bo. A mí em va semblar un lloc molt íntim i acollidor i el fet de tenir exclusivitat ens va fer decidir.

Ja ens explicaràs què decideixes.
Avatar de l’usuari
bruji2008
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 428
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 4:20 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: tairave » dt. març 04, 2008 1:28 pm

nosaltres ens vem enamorar del Mas Ventós, ens va agradar molt pq és molt maco, molt acollidor, la Montse i el seu marit son un encant i s'impliquen moltissim pq tot surti be....inclús ens van convidar a un pica - pica que feien ja que venia una noia de Rosa Clarà a presentar els seus dissenys i vem menjar de conya!!!! Inconvenient: som 230 i no hi cabiem ni amb calçador!!!!! jo t'el recomano 100%...
Imatge


JUST MARRIED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
tairave
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5825
Membre des de: dj. nov. 08, 2007 6:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Papita » ds. maig 10, 2008 12:48 pm

Hola!!!! Nsoaltres ens casema la masia la tartana, pero el mas can riera ens va encantar i es un lloc preciós!! al final no ho fem allà pq es casaven uns bonsa mics nostres!!, pero val la pena d everitat!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Avatar de l’usuari
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: anunciña » dl. maig 19, 2008 9:05 pm

Pel que veig jo sóc la única que s'ha casat al Mas de Can Riera, i...tot molt bé.

Jo també vaig mirar Mas Ventós, però ni punt de comparació tooooot el bosc que tens a Can Riera amb el petit jardí de Mas Ventós.

A mes, el tema del menjar: a Mas Ventós no pots repetir plat, a Can Riera si.
anunciña
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 72
Membre des de: ds. març 17, 2007 6:08 pm

Mas de Can riera

EntradaAutor: Anichu14 » dv. maig 23, 2008 3:37 pm

Hola!!

Nosaltres hem triat el Mas de Can Riera, ens va semblar perfecte, en plena natura i amb exclusivitat pels nuvis. Espero que vagi tot bé!!
Avatar de l’usuari
Anichu14
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 745
Membre des de: dv. maig 23, 2008 3:27 pm

Re: Mas Ventós o Mas de Can Riera??

EntradaAutor: Anichu14 » ds. maig 24, 2008 2:40 pm

Hola Patrice:

Quin vas triar a l final?? Jo sóc del Mas de Can Riera. Tinc ganes de conèixer algú que es casi allà com jo. petonssss
Avatar de l’usuari
Anichu14
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 745
Membre des de: dv. maig 23, 2008 3:27 pm

EntradaAutor: emes » dl. juny 30, 2008 7:08 pm

Hola!!

Nosaltres ens casem a Mas Ventós al Juliol de l'any vinent.

Quan varem anar allà ens vam enamorar del lloc, es molt intim i la Montse es molt maca i super agradable.

Sort amb la trobada! :-)

Imatge
Avatar de l’usuari
emes
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 370
Membre des de: dl. juny 23, 2008 5:09 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mas Ventós o Mas de Can Riera??

EntradaAutor: Patrice » dc. jul. 09, 2008 12:21 pm

Hola!!

Doncs després de rumiar-ho, finalment, vam triar El Mas de Can Riera per un tema de capacitat. Vam parlar amb la Montse i li vam comentar el tema de l'espai i el dubte que teníem entre ambdós restaurants. Ella ens va recomanar sens dubte El Mas de Can Riera perquè entenia que pel nombre de convidats Mas Ventós quedava petit. Ens va parlar molt bé del Mas de Can Riera i ens va dir que no patíssim que sortiria perfecte. Així doncs el proper 13 de juny de 2009 ens casem allà. Em va comentar el Joan que les proves i tot això es fa de cara a principis d'any, així que de moment estem tranquils.
Sí que és veritat que el fet que la persona que porti el tema del casament fos un home em va fer dubtar més entre ambdós llocs (perquè ja sabeu que les dones som les que qüasi bé ho maneguem tot en aquest dia, els homes són més despreocupats crec). Ens preocupem de certs detalls que ells potser no tenen en compte, però bé vaig valorar i finalment ens vam decidir.
Ara estem liadets amb el tema de les invitacions, tot i que tampoc vull atabalar-me gaire. Bé doncs ja m'aniràs explicant com va tot!!

Moltes gràcies a totes per les recomanacions!!!

Patri

PD: Si algú s'ha casat allà i pot fer-nos recomanacions, encantada de llegir-les!!Merci!!
Patrice
 
Entrades: 2
Membre des de: dg. març 02, 2008 8:40 pm

EntradaAutor: Anichu14 » dj. ago. 28, 2008 11:52 am

Molt bé Patrice!!

Et comento que vaig parlar fa un temps amb una noia del foro que es va casar allà i tot perfecte!!

Però sempre van bé les referències...feu també allà el casament?
Nosaltres sí, bueno ya anirem parlant doncs com us va la cosa, així ens podem aconsellar de on fer l'aperitiu etc...
Crec que quedarem contentes i hem triat un lloc idílic...ENHORABONA!!
Avatar de l’usuari
Anichu14
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 745
Membre des de: dv. maig 23, 2008 3:27 pm

Re: Mas Ventós o Mas de Can Riera??

EntradaAutor: Aina3 » dv. jul. 01, 2011 1:36 am

Mas de Can Riera. Me parece precioso, aunque es carillo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Aina3
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 123
Membre des de: dg. juny 12, 2011 6:43 pm


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
cron