Palau de Margalef

Preguntes a les ja casades.

Palau de Margalef

EntradaAutor: XIPI » dl. ago. 13, 2007 12:07 pm

Wole! Hem caso l'agost del 2008 al Palau de Margalef (Lleida). Algu s'ha casat alli? Com va anar?? Si em podria donar algun consell.
Gracies!!!
Avatar de l’usuari
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dt. ago. 28, 2007 7:27 am

Hola Xipi, jo vaig estar alli al julion en una boda i tambe ho vam mirar per casar-nos nosaltres, pero no ens va convencer.
Lo que mes m'agrada del Palau son els jardins, la font, etc. L'aperitiu tambe va estar molt be, ho van fer a la part vella, a aquell tipus de bodega i el sopar a la carpa.
Els plats ja son eleccion dels nuvis, pero a mi en aquella boda no em va agradar gaire el que van ficar. Massa fi. Per aixo nosaltres no ho vam fer aqui. Pero bueno, aixo ja et dic depen de cada nuvi.
El servei molt be, hi havia cangurs pels nens, van cantar mariachis, van tirar focs artificals, va tocar una orquestra, ens van donar una foto dels nuvis i una nostra...
A mi em sembla que van fer massa coses, pero depen de la butxaca de cada un i de la gent que portes. Aixo sí, els focs artificials una passada!!
Ah! el ball com feia bo ho vam fer a fora al costat del aigua, i la barra lliure ho van ficar en una taula al costadet i mentres la gent ballava van treure uns aperitius tambe.

Bueno, si vols saber alguna coseta mes concreta ja pots preguntar!!
Espero haver-te ajudat!!
Avatar de l’usuari
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: XIPI » dv. ago. 31, 2007 12:29 pm

Gracies Ilerda!! Una pregunteta: que tal el servei dels cambrers? i el pastis? jejeje Gracies!
Avatar de l’usuari
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Ilerda » ds. set. 01, 2007 6:10 pm

Hola, doncs els cambrers be, no vam tenir cap inconvenient. A la nostra taula hi havia asignada una noieta, bastant jove. Home no es veien experimentats, fins i tot vam pensar que eren estudiants que estaven fent l'estiu, pero bueno, no vam tenir cap problema.

El pastis, ves... el que van triar aquesta parella no em fa ver gaire el pes, ere molt modern, no semblava el tipic pastis. Ere algo aixi com mus amb un tipus gelat de menta per dins, no se com explicar-lo. Estava bo, pero ere raro.
I els postres que van triar es deien cubic i ere cuatre tipus de postres difirens al mateix plat, pero no m'enrecordo de que eren exactament... un gelat, un pastis de maduixa... i no se que mes.

Jo personalment no hagues triat res d'aixo, soc mes clasica per aquestes coses. A la nostra boda, tot ere reconeixible a simple vista... i el pastis ja em va semblar força innovador, i aixo que era un sant honeré. Jo no m'hagues arriscat tant com la meva amiga amb la meva familia. Pero per aixo has de coneixer una miqueta la teva gent.

Espero haver-te ajudat!!
Avatar de l’usuari
Ilerda
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida


Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants