Es millor conviure amb la parella abans de casar-se?

Comença una nova vida..

EntradaAutor: anny » ds. set. 15, 2007 1:56 pm

Hola,
doncs a nosaltres les circumstàncies ens van fer optar per aquesta opció i la veritat és que estic molt contenta.
Crec que és bo abans de casar-se conviure amb la persona que estimes, ja que no és el mateix veure's el cap de setmana que estar tot el dia junts.
Quan ens casem portarem 2 anys i mig visquent junts.
Imatge
Avatar de l’usuari
anny
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1241
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 2:28 pm

EntradaAutor: Pincessa85 » dg. set. 16, 2007 2:17 pm

bueno es una decision muy personal, yo no ire hasta casarme.. quiza pensareis que es tonteria pero bueno.. yo quiero que sea asi
Imatge

FELIZMENTE CASADA!!

Cronica de la boda: viewtopic.php?p=2433755#2433755

Video de la boda: http://www.guianupcial.tv
Avatar de l’usuari
Pincessa85
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10000
Membre des de: dg. maig 06, 2007 6:01 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: nenya » dl. oct. 01, 2007 6:14 pm

no es cop tonteria depen molt de les circunstancies personals
nosaltres vam optar per viure junts perque fa tres anys no sabiem encara quan ens casariem ho veiem bastant lluny

conec moltes parelles que porten anys sortin junts i esperen a casarse per estrenar pis i la vida compartida :-):-):-):
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
Avatar de l’usuari
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: NiNNa » dt. oct. 02, 2007 8:50 pm

jo si que viuré amb ell abans de casar-me (de fet no sabem ni si ens casarem) però és respectable la decisió de no viure junts fins casar-se. Tot són opcions personals, circumstàncies... :-()-)
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: Susaneta » dc. oct. 10, 2007 10:00 am

yo llevo 3 años viviendo con el y nos casamos el año que viene, lo recomiendo, en estos años hemos aprendido a respetar nuestro sitio cada uno y a convivir genial, tenemos nuestras cosas como todo el mundo, pero también nuestro espacio, los dos ayudamos en casa y yo estoy super contenta, intentarlo antes de casaros hasta que no estas el dia a dia con el no sabes sus manias ni el las tuyas, y las tonterias son las peores peleas.... animo[/quote]
Susaneta
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1266
Membre des de: dl. set. 24, 2007 9:58 am

EntradaAutor: xurdit » dg. oct. 14, 2007 10:13 pm

nosotros nos iremos a vivir dspués d la boda...
no es q lo planearamos así...
sinó que empezamos las obras hace nada y hay para un tiempecín aún... así que la idea era irnos a vivir cuando acabasemos de arreglarlo...

pero dspués se nos ocurrió la idea d casarnos... :-):-):-): y dudamos bastante q acabemos mucho antes las obras...
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
Avatar de l’usuari
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Myrim » dl. oct. 22, 2007 5:25 pm

Trankila nosaltres fa 5 mesos k ens vem casar i el duplex encara no ens el han entregat suposo k a finals d'akest mes ja si, per sort el meu avi tenia una finca i la vem arreglar i estem vivint alla. Nosaltres vem decidir esperar m'ho va demanar kuan portavem un any i mig, i bé es una opcio molt personal pero vem decidir k per el k faltava ja ho feiem tot junt i ens va fer mes ilusio aixi, es com celebrar realment k ens anem a viure junts perk ens estimem, i per ara tot genial. El mes important es k hi hagi molta comunicació i respecte entrre els dos, tolerancia etc... be ja ho sabeu.
Joan i Myriam
Avatar de l’usuari
Myrim
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: moneg33 » dj. oct. 25, 2007 6:37 am

Pues nosotros hasta la boda no nos hemos ido a vivir juntos, y la verdad en el tiempo que llevo no e visto nada que no supiera, nosotros después de 9 años juntos viendonos cada día. Creo que ya sabemos las manias de cada uno. Eso va a gustos, pero si tienes confianza con la persona, y la conoces suficientemente, no te tiene porque sorprender en la vida en pareja. :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
moneg33
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 446
Membre des de: dv. nov. 18, 2005 7:43 pm
Ubicació: Caldes de montbui

EntradaAutor: Noemí_07 » dj. oct. 25, 2007 10:35 am

el nostres cas és quasi igual Moneg33, vam estrenar la caseta la nit de noces i va ser genial!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: encara estem amb obres, suposo que si la caseta hagués estat arreglada abans, doncs haguéssim anat a viure junts abans de la boda. També portem 8 anys i mig junts i realment amb aquests 3 mesos de casats no hem descobert cap mania que no sabéssim,... i ens avenim molt bé.

Molts gent ens ha dit que és arriscat no conviure abans del casament, però mira, cada parella és un món i també depèn de les circunstàcies,...
07/07/07
Avatar de l’usuari
Noemí_07
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 856
Membre des de: dj. set. 07, 2006 7:23 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Merche83 » dj. oct. 25, 2007 7:52 pm

exacte noemi jo tmb penso q depen molt de les circumstancies

estic segura q en altres circumstancies no m'hages anat a viure a menys d'un any de coneixer al ricardo... pero el q ell fos de fora, ja visques sol i moltes coses van influir. pero no m'arrepenteixo gens!
Avatar de l’usuari
Merche83
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 8323
Membre des de: dv. des. 29, 2006 8:39 pm
Ubicació: Sant sadurni d'anoia

EntradaAutor: xephora » dv. oct. 26, 2007 4:14 pm

moneg y noemi tambien es nuestro caso, el dia siguiente a la boda porque esa noche nos quedamos en el hotel, estrenamos el piso, y llevamos casi un mes conviviendo y es lo que tu dices despues de tantos años juntos, nostros tambien llevabamos casi ocho años juntos y nunca habia vivido con el pero todas sus manias me las conozco ya de memeoria y el las mias claro.
Avatar de l’usuari
xephora
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2661
Membre des de: dt. jul. 18, 2006 10:46 am
Ubicació: santa margarida i els monjos y VILANOVA

EntradaAutor: NiNNa » ds. nov. 10, 2007 1:26 pm

GUAPESSSSSSSSSSSS D'AQUÍ RES ME'N VAIG A VIURE "EN PARELLA" OLEOLEE >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: nenya » ds. nov. 10, 2007 4:57 pm

FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AIXI QUE PASSAREU EL NADAL JUNTETS I L'ENTRADA AL NOU ANY.... :-)ok: :-)ok:
Jag skulle vilja tänka en underbar tanke idag
Avatar de l’usuari
nenya
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1161
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:43 pm

EntradaAutor: laurazgz » ds. nov. 10, 2007 8:25 pm

holas pues yo si ke recomiendo irse a vivir antes de casarse por lo menos yo lo hice y estamos de maravilla
Avatar de l’usuari
laurazgz
 
Entrades: 25
Membre des de: dj. des. 14, 2006 12:29 pm
Ubicació: zaragoza

EntradaAutor: alba27 » dg. nov. 11, 2007 8:04 pm

esta decision es muy personal, casarse es puro tramite, lo verdaderamente importante es convivir con la persona que te has casado, las manias de uno de otro, el roce de cada dia .... en fin..... los problemas de convivencia surgen igual estes casado o no, el rollo es que sino superas estos problemas y estas ya casadita ............ pero en fin cada uno tiene que hacer lo que le parezca mas oportuno.
Imatge
Avatar de l’usuari
alba27
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1404
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 3:26 pm

EntradaAutor: NiNNa » dl. nov. 12, 2007 3:03 pm

Penso com l'alba! :-)ok:

Doncs ja queda casi reeeeeeeeeeees!!!! Primer nadal juntets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
NiNNa
Avatar de l’usuari
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: cloe » dc. nov. 28, 2007 9:57 pm

Hola chicas ,me encanta este post!!!yo llevo viviendo 6 años con el y me caso este año desde el dia uno que empezé a vivir con el le he llamado siempre mi marido,por que con un novio no vives ,cuando empiezas a convivir creo que se convierte en algo más.

Q UE NO TENGO UN PAPEL Y UN ANILLO? Y QUE ! con esto he tenido una lucha total,la familia me decia ,no es tu marido porque no estais casados...tenía que escuchar estás tonterias,seguro que nosotrros somos más felices que los que tienen el anillo en el dedo,en fin este año para callar las p... bocas nos casaremos legalmente aunque somos pareja de hecho hace 5,bueno esto tambien les parecia una tonteria.


Yo pienso que es mejor convivir antes de casarte pero eso no te garantiza que todo te vaya bien,la gente que se casa y nunca ha convivido les puede ir también genial,pero aun así pienso que es mejor catar el MELON antes de comertelo,jijiji

Un beso y perdón por la parrafada.


Ha!!!y no voy a llevar anillo de casada,jajaja por cabezoneria!!!!
Avatar de l’usuari
cloe
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 647
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 12:36 pm

EntradaAutor: Myrim » dj. nov. 29, 2007 5:32 pm

No es ni millor ni pitjor, pero si diferent, pk en tots dos casos et pot sortir malament o bé.Tot depen, jo he anat a viure amb ell despres de casar-me i la veritat es k genial, ni tonteries de les manies i histories k es diuen vamos lo tipic, tot depen de la parella, ara be... si hagues anat a viure abans amb ell, doncs probablement no m'hauges casat fins k fos necessari ni hagues fet una festa com la k vem fer, ves sigut algo intim i punt el pk, doncs pk no hi trobo molt sentit, un casament es celebra amb la familia percelebrar k tots dos ens comprometem a estar sempre junts, estimar-nos i començar una nova vida en comú, i ho celebrem amb una gran festa amb la gent k estimes i la teva familia. Sijo ja hagues començat aquesta nova vida abans casar-me hauges sigut un pur tràmit perk segurament la meva family i amics ja sabrien k estic compartint la vida amb algu ( convivint amb la parella a ki estimu), per tant no fa falta fer una gran festa per celebrar-ho. Be aixo es el k pensem tots dos. PEro naturalment es una opinio molt personal.
Joan i Myriam
Avatar de l’usuari
Myrim
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: cloe » dj. nov. 29, 2007 9:23 pm

Mirim,opino igual ,por eso mi boda,que la celebro porque a mi chico le hace ilusión,seremos 20 personas en una masia celebrando algo que se ha hecho oficial,nada más,la condición que le di a el fue esa,que no le veia sentido hacer la superboda si llevamos viviendo juntos 6 años.

Eso si respeto totalmente todos los tipos de boda porque si no no me dedicaría avestir novias y acompañarles en un dia tan especial.
Avatar de l’usuari
cloe
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 647
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 12:36 pm

EntradaAutor: Ricitos81 » dl. des. 03, 2007 5:34 pm

Nosotros el piso nos lo dán un año antes de casarnos y mientras lo ambueblamos supongo que viviremos un tiempo juntos, pero claro que vamos a hacer.... si el piso ya está listo está claro que viviré con él allí, a parte que los fines de semana cuando aún no esté listo hace ilusión pasar las noches allí jejejee :-))

Aunque yo creo que es mejor convivir un tiempo con tu novio antes de casarse, antes no se hacia porque por la cultura se suponia que no se podia, pero ahora casi todo el mundo convive antes de casarse.
Ricitos81
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2244
Membre des de: dc. oct. 10, 2007 2:26 pm
Ubicació: Mollet del Vallés y Cornellá de Llobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Vida de parella

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants