Casades i enganxades al GN

Comença una nova vida..

EntradaAutor: artemis » dl. nov. 17, 2008 6:00 pm

me n'alegro que hagi sortit tot bé amb la teva àvia, Alijia, la veritat es que es pateix molt ehh!!!

Ara a recuperar-se!!

Eva guapa!! ja t'estas preparant per la teva nit? jejeje

Petonets!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: alijia » dl. nov. 17, 2008 6:19 pm

gracies miriam

pero nena em pots dir pel meu nom:

ali


jeje


i tu eva nena aquesta nit


TA-RI-RO TA- RI- ROOOOO!!!


:-)(-:

:-)ok:
alijia
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 17, 2008 7:11 pm

Holaaaa!!!!!!
aix, moltes gràcies per les felicitacions! quina emoció des del moment que m'he llevat! Molta gent se n'ha enrecordat, i això és el millor de tot! Tenia unes ganes enormes d'arribar a casa avui i estar amb el meu maridet! Li ha encantat el pastís!!! (al final és "made in Argentona" jeje) Us poso una foto! (la meva germana m'ha deixat la càmera). I ell m'ha regalat una caixeta on a dins hi havia una figureta molt petita del Big Ben = viatge per NAdal!!!! (però m'ha dit que entre els dos decidirem la destinació...). Que contenta estic! se'ns passa pel cap: Londres (ja hi hem estat però no per NAdal), Edinburgh (hi he estat jo però no ell, i no em faria res tornar-hi! :-)) ), Dublin, Amsterdam (hi vam estar de petits amb els nostres papis)....no sé. Algun suggeriment?

Bé, vaig a navegar una mica per les webs de viatges, i després cap al vespre mirarem el vídeo del casament!!! :-)) :-)) Ja vam anar a sopar el dissabte, i avui toca sopar a caset i el nostre pastisset! A més, el cap de setmana marxem a l'Empordà!! :-///:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 17, 2008 7:13 pm

això del Tariro Tariro........... doncs potser també cau! jejeje De moment, jo estic navegant i ell està amb la Play!! jajajaj que romàntic! jajaja hauré d'animar la situació! *.-o-o.*
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 17, 2008 7:28 pm

EEeeeeei, fa dies que us vaig prometre que quan tingués càmera, us posaria foto del quadre de NYC que ens vam comprar!!! fa una mica de ràbia perquè la foto es veu com emboirada... no sé perquè, però bueno, ja us fareu l'efecte.... Estem enamorats d'aquesta imatge!!! =0-0-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: artemis » dl. nov. 17, 2008 7:29 pm

nena!!! que xulo el pastís!!! m'agrada molt!!!

Me n'alegro que tinguis el dia molt feliç avui, que guai!! pensar que fa un any estava jo a casa pensant en lo guapa que t'havia vist, i penjant les teves fotos aquí al fòrum jejeje

Que ho passeu molt bé i gaudiu molt!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 17, 2008 7:30 pm

artemis, New Yooooork, new yoooorrrrk!!!!!!!!!!!!!

alijia, aix, que maleducada sóc, he entrat contentíssima per les vostres felicitacions i no t'he dit res de la teva àvia fins ara! (el tonto sempre davant!) Me n'alegro que estigui fent passets cap endavant! Ànims a tots!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: artemis » dl. nov. 17, 2008 7:30 pm

ninou ha escrit:EEeeeeei, fa dies que us vaig prometre que quan tingués càmera, us posaria foto del quadre de NYC que ens vam comprar!!! fa una mica de ràbia perquè la foto es veu com emboirada... no sé perquè, però bueno, ja us fareu l'efecte.... Estem enamorats d'aquesta imatge!!! =0-0-)


que xulo es!!!! m'agrada molt!!! A veure si quan anem nosaltres ara a NY, et puc fer una foto des del mateix punt que el teu quadre!!! jejjeej

Només em falta trobar-lo......

:o-o:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 17, 2008 7:32 pm

ostres artemis, que guai, jo també recordo moltíssim que vas venir, per mi va ser super especial! estava tan contenta!!!!

i això de NYC....seria super fort que trobessis el mateix racó!!!!!! jejeje
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: artemis » dl. nov. 17, 2008 7:36 pm

si nena, va ser molt xulo veure't de núvia!!!

I lo de NY, no deus saber pas el carrer que es?? jajaja

Segur que la Txell ho reconeixeria, és la fan number 1 de NY!!

A veure si es conecta després
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: alijia » dl. nov. 17, 2008 8:03 pm

ninou tu tambe em pots di pel meu nom ehh!!

jej

nena tranquila no pasa res un petonas guapa!!

que xulo el pastis es precios de que es:::

anda posans les dents llargues que aquesta hora ja tenim una mica de gana...


i lo del tariro tariro nena tu deixa el pc un ratet com qui no diu la cosa (que nosaltres ni ens adonarem)

(ni tampoc ens enfadarem)

i presentat a l'habitacio del teu ESPÓSS!JEJE

i tota sensual

crida:

C A R I Ñ O


V A M O S


A


H A C E R


UN NIÑOOOO!!


jejeje

petonetss
alijia
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3937
Membre des de: dl. març 12, 2007 8:30 pm
Ubicació: ARENYS DE MAR

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 17, 2008 8:08 pm

jajajajajjaaaaaa, ali, nenaaaaaaaaaaa estàs com un llum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jajaja apa que no he rigut!!!!!!!
Crec que primer soparem i el pastísset de XOCOLATA ens anirà bé! jajaja i això de "hacer un niño".............jajajaja no m'ho diguis dos cops, eh! que ganes no m'en falten!

artemis, ni flowers de quin carrer és. Que és real segur, perquè és una foto, però no en tinc ni idea...seria guai saber-ho.... Podria ser del cantó de Brooklyn o de Manhattan, no sé.... Meritxell, tu com ho veus? vau anar a veure el River Cafe? jo suposo que deu ser per allà, però ves a saber...
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: artemis » dl. nov. 17, 2008 8:08 pm

jajajajajaja ets la pera Ali!!!!

Jo crec que si em poso a la porta de l'habitació davant del meu home i li crido això de : CARIÑO!!!!! ... se'm fot a riure i aquí no hi ha tariro que valgui!!!! jajajaja

Tu li fas això al teu home??? juas juas juas!!!

ES que t'imagino jajajajajajaj
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: artemis » dl. nov. 17, 2008 8:10 pm

ninou ha escrit:jajajajajjaaaaaa, ali, nenaaaaaaaaaaa estàs com un llum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jajaja apa que no he rigut!!!!!!!
Crec que primer soparem i el pastísset de XOCOLATA ens anirà bé! jajaja i això de "hacer un niño".............jajajaja no m'ho diguis dos cops, eh! que ganes no m'en falten!

artemis, ni flowers de quin carrer és. Que és real segur, perquè és una foto, però no en tinc ni idea...seria guai saber-ho.... Podria ser del cantó de Brooklyn o de Manhattan, no sé.... Meritxell, tu com ho veus? vau anar a veure el River Cafe? jo suposo que deu ser per allà, però ves a saber...


Ai nena.. que tu no arribes a l'any que ve sense bombo ehh!!! jajajajajaajajaj

Es broma eh guapi!!! Es que em fa gràcia sentir-t'ho dir jejeje
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 17, 2008 8:16 pm

a no tranqui, ja pots fer broma ja!!! ultimament tothom ens ho diu i no fem més que pensar en el tema!!! però NOOOOORRRR!!! encara no! tot arribarà i quan estigui :-()) sereu de les primeres a saber-ho, però encara ha de venir el Nadal i he de retrobar-me a mi mateixa!!!! sona a excusa??? és que en realitat estic cagadeta!!!!! Sempre penso que quan diguem: vinga va, llavors em vindrà el "cague" i diré: Doncs no! encara no! jajajaa

Ganes n'hi ha però penso moooooolt les coses! i el meu marit encara més que jo! quan no són les opos, és el canvi de feina, quan no és això és la por, etc.... Algun dia m'ompliré de valor i diré: a per totes!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: artemis » dl. nov. 17, 2008 8:20 pm

això ho parlavem fa un temps l'Alex, jo i els meus cunyats, i deiem que quan et planteges tenir un fill, mai es el millor moment, sempre hi ha alguna cosa que et fa tirar enrera.

Recordo que quan vaig tenir els problemes de papeleo de la feina, vaig parlar-ho amb l'Alex i li deia que els nostres plans de bebes, potser s'haurien de retrassar, perquè clar, en qualsevol moment em podia quedar sense feina.. Però vam decidir que això pot passar a qualsevol feina, jo de moment estic bé i tinc feina assegurada, així que seguirem amb els plans que teníem i ja veurem com va!!!

O sigui que tu quan creguis que és el teu moment, endavant!! PEro no ho deixis passar per por del moment. que mai es l'ideal !!

:-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 17, 2008 9:02 pm

tens raó, artemis, però realment és una decisió que cal pensar-la tant! Jo tinc feina estable també i ell també, però ja saps que he fet un canvi enorme, però bueno....

ali, tu de què treballes, per cert?
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: artemis » dl. nov. 17, 2008 9:06 pm

l'Ali treballa una botiga de sofas, a prop del Lidl. Ho dic jo, perquè crec que ella ja ha plegat i deu anar ja cap a casa..

Espero que no et faci res guapa! ;)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 17, 2008 9:08 pm

no em diguis....... diria que quan buscàvem sofà hi vam anar a aquesta botiga...al final no el vam comprar allà :-(

Noies, us deixo que vaig a sopar! i demà em toca matinar, que tinc entrevista de pares :o-o:
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: artemis » dl. nov. 17, 2008 9:15 pm

que vagin molt bé les entrevistes!!! jo també estic amb el sopar
Fins demà!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Vida de parella

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants