Casades i enganxades al GN

Comença una nova vida..

EntradaAutor: artemis » dl. feb. 23, 2009 10:58 pm

gràcies guapa!!!!

si que anavem a gust, si!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: artemis » dc. feb. 25, 2009 4:39 pm

hola boniques!!! que com van aquests dies de carnestoltes??
nosaltres avui ja enterrem la sardina, el carnestoltes i a donar-li la benvinguda a la vella quaresma!!!

Com passen els dies, jooo, fa 4 dies que estavem preparant el Nadal ! I mireu, ja som cara a la primavera...

En fi, mire-m'ho pel costat bo, quan abans passin, abans arribarà l'estiu i les vacances!! jejeje

PEtons!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dj. feb. 26, 2009 10:42 pm

Sí, aviat estarem a l'estiu i no sabrem ni com han passat els dies...

Ostres tu, vaig de vòlid. No tinc temps ni de llegir el meu correu i ara m'ha vingut al cap que tampoc havia passat per aquí....

En fin....

Ah! Dissabte vaig a veure el musical "La Bella y La Bestia"!!!! Ja us explicaré!!! ::love::
Meritxell
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: artemis » dv. feb. 27, 2009 8:49 am

bon dia!!! si que anem de bòlit si. Jo intento passar cada dia, però si veig que no m'heu dit res, doncs no escric, perquè semblaria un monòleg jejejeje

Espero que tot vagi bé cuques!!! Hauríem de quedar un dia tots 6, així es coneixerien els nostres maridets! Què us sembla??

Petonets!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » ds. feb. 28, 2009 8:52 am

Em sembla molt bona idea, Artemis!!!

A veure què diu la Ninou, que està desapareguda.... :o-o:

AVUI ÉS EL GRAN DIAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!
A LES 18:00 H, LA BELLA Y LA BESTIAAAA!!!!!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Meritxell
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: artemis » ds. feb. 28, 2009 9:43 am

hola!!! doncs esperarem que diu la Ninou i fem una proposta de dia i lloc,no??

Aixx que guai! ja tinc ganes de veure-us un altre cop!!!!

Petonitus!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » ds. feb. 28, 2009 10:59 am

Holaaa!
Sí, Meritxell, estic costipada...pffff de fet estic feta caldo, porto una setmana molt dolenta....

això de quedar, jo ara mateix no puc. Estic saturada, i em passo els caps de setmana fent feina. Em sap greu, si voleu mentrestant quedeu vosaltres 4 i quan comenci a veure la llum us aviso i quedem. Fins i tot demà anem a celebrar l'aniversari de la meva mare i ja hem dit que arribarem a les 2h i marxarem just després dels postres...I perquè és la meva mare! però tinc les amigues abandonades també...Sort que són uns angelets i fins i tot una d'elles que també està en fase de pràctiques vindrà avui a ajudar-me....aix....
Aquest dijous vaig tocar fons i a l'escola, al migdia, em van dir: ves cap a casa i carrega les piles perquè puguis venir demà a l'excursió.
Vaig arribar a casa, vaig dinar i a les 16:00 em posava a dormir, fins les 8:00 del matí!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Meritxell » ds. feb. 28, 2009 1:05 pm

Nena, m'he quedat flipada!!!!!!!!!!!

Què vol dir que vas dormir de 16 a 9 del matí??????????????? I et van dir que marxèssis a casa?

Però et trobes bé?????????

Això és per l'estrés???? Si és per això, no pot ser, eh???

Nosaltres 4 ja hem quedat per sopar un cop, la propera serà amb tu i el teu marit!!!! No tenim problema per esperar. Oi Artemis?
Meritxell
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: ninou » ds. feb. 28, 2009 2:13 pm

aixxx, gràcies Meritxell!

Porto una setmana molt dolenta, no arribo a tot, i vaig començar la setmana sense dormir, plorant, bfff, ni us explico. A la feina, arribava cada dia amb els ulls més inflats, i morta de cansament.
Suposo que aquest baixon va afavorir que a més, em comencés un refredat que encara arrossego i que,a més, em va venir la regla. I les meves regles no són qualsevol cosa.....
I el dijous al migdia, vam fer un petit canvi d'horari i podia estar tota la tarda fent feina al cole, però em van dir: per estar aquí fent feina, ves a casa i descansa. Va ser el millor que em podien dir! I cap a casa. Vaig aparcar allà on hi havia els cines Mataró. Doncs perquè us feu una idea, des d'allà fins a casa meva, vaig haver de córrer perquè notava que em tacava el pantaló i tot, de la regla....pfffff Va anar de pèls i duia la compresa acabada de posar (perdoneu el tema...., però en aquest post ja estem com en família..., no?). Pffff, no sé, he estat de baixon físicament, i suposo que això condueix també a que estigui més decaiguda, més trista, més de tot....
maleït refredat, maleïda feinada que tinc, maleïda regla.....

Però buenom són les 14:12h, he fet feineta de casa. Ara el meu maridet ha anat a buscar un pollastre a l'ast, i ben dinat aniré fent :-.:·:: i a preparar el començament de setmana amb energia!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Meritxell » ds. feb. 28, 2009 2:35 pm

Dona, ja veig que ha rebut tothom!!! jejeje
Fa temps vas pensar que voldries treure't les oposicions per treballar del què més t'agradava, i ara resulta que és una feina maleïda? No t'hauries de plantejar alguna cosa? O canviar la manera de pensar?

Aix, noieta, estem com a casa nostra i per això et dic aquestes paraules. No m'agrada veure't així!

No faries homeopatia o alguna cosa que t'omplís d'energia?

Molts petonets!

Bueno, jo vaig a la piscina, vindré a canviar-me i marxarem cap a Barna. Suposo que no podré escriure fins el vespre o fins demà.
Meritxell
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: artemis » ds. feb. 28, 2009 3:02 pm

Ai Eva carinyo.. estàs feta pols!!! cuida't molt bonica i si cal, agafa't uns dies de descans per poder recuperar-te del tot. no sé.. potser el que passa és que vas arrossegant mal cos durant dies i ara estàs feta pols.

I no pot ser que vagis tant estressada ehh, no es normal!! Que ets la única que treballa a aquesta escola o què?? Perquè normalment la feina es fa entre totes.

No tenim cap problema per esperar-vos per sopar!!! O sigui que tu tranquila i quan tinguis un momentet doncs quedem!!!

Txell bonica, que vaig molt molt bé aquesta nit!!!! Jo hi vaig dijous!

Ah, sabeu què?? A l'Alex li han ofert una nova feina a Argentona i dilluns té l'entrevista, potser canvia de feina!!!! Està nervioset pobre.. no ha canviat mai de feina, però està molt ilusionat. ja veurem.. a veure què fem..

Un petonàs per cadascuna boniques!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: ninou » ds. feb. 28, 2009 5:21 pm

Meritxell ha escrit:Dona, ja veig que ha rebut tothom!!! jejeje
Fa temps vas pensar que voldries treure't les oposicions per treballar del què més t'agradava, i ara resulta que és una feina maleïda? No t'hauries de plantejar alguna cosa? O canviar la manera de pensar?



Meritxell, No he dit maleïda feina..... Sóc afortunada per tenir-ne en els temps que corren i treballar del què m'agrada! He dit "maleïda feinada que tinc".

Artemis, sóc la unica del cole que té la inspectora, i aquesta dona exigeix molt, i jo també sóc molt exigent...o sigui que entre ella i jo mateixa estic arreglada! Ei, que bé que l'Àlex tingui una oferta de feina (no serà a la Velcro???!!! jejje) de què treballa ell? Diria que no ho sé...

Bé, noies us deixo. Perdoneu si no entro tant al GN.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: artemis » ds. feb. 28, 2009 10:12 pm

Hola boniques!!!

Ninou, l'Alex treballa a la Matutano i ara li han ofert la feina a unes gràfiques.

A veure si tenim sort i va bé l'entrevista. Cuca, agafa't amb calma la feina i no siguis tan exigent!!!!!!!!!!!!!!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dg. març 01, 2009 8:34 am

Bon dia,

Ninou, tens raó, potser vaig llegir tant ràpid que vaig llegir feina en canvi de feinada. I'm sorry!!!!

Artemis, ostres, que no falti feina! Que amb els temps de crisi....

Ahir va anar genial! Un musical mooolt xulo!!
Res a envejar amb els de Broadway!!!
T'agradarà molt!
Meritxell
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: artemis » dg. març 01, 2009 10:02 am

bon dia!!! avui ens hem aixecat aviadet (fa una hora i pico) per marxar a passar el dia fora, però amb el dia que fa hem decidit que ho deixem per la setmana que ve, perquè fa un dia molt lleig!!!!

Aiixx amb les ganes que teníem de passar el dia fora... Però bueno, així aprofitarem per anar a casa d'uns amics, a ensenyar l'àlbum i el vídeo. Seguim encara amb el passe de la peli!!! jejejejeje

Que tingueu un bon diumenge cuques!!!!!!

Txell, ho sigui que va anar bé ahir oi?? Mira, si l'Alex comencés a treballar aquesta mateixa setmana i de tardes no podria anar al musical amb mi, o sigui que si haig d'anar-hi soleta et faig un truc i el tornes a veure amb mi???? jejejejeje

Muaaakk!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dg. març 01, 2009 12:04 pm

Home, jo encantada!!! Però no hi aniria algú de la teva família?

A més.... dijous començo un nou curs de shiatsu.

Però seria capaç de faltar el primer dia per venir!!!!! jajajaja

Bueno, ja veurem lo de la feina de l'Àlex.
Meritxell
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: artemis » dg. març 01, 2009 12:07 pm

jajajaja un altre curs!!!!

ja ho havia pensat lo de la famila, pero tothom treballa.. PErò bueno, sincerament, espero que hi pugui anar amb l'Alex pobret.... que m'ho va regalar ell.

Però bueno, si tens curs... doncs a fer shiatsu!jejejejejeje :-)ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: artemis » dg. març 01, 2009 3:46 pm

Per cert, Txell, ahir em van comentar que el musical de Mecano "hoy no me puedo levantar" arriba per setembre a Barcelona.

Encara no s'anuncia, però ja m'ho han dit que ho saben que vindrà. Si t'interessa ja saps, haurem d'estar al tanto!!!

Petons!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: Meritxell » dg. març 01, 2009 4:53 pm

Doncs sí, m'he apuntat a un altre curs! jejeje Només són els dijous de 4 a 8 del vespre i durant 2 mesos.

Pel Musical de Mecano, ja ho sabia. Em vaig enterar fa una setmaneta. Però vaig mirar el preu de les entrades i el vaig veure excessiu, així que esperarem que hi hagi alguna oferta....

Volem anar a veure Spamalot. Ara les entrades estàn a uns 25 euros.

Espero que l'Àlex pugui anar a La Bella y La Bestia!!!
Meritxell
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4689
Membre des de: dv. set. 02, 2005 10:48 pm

EntradaAutor: artemis » dl. març 02, 2009 3:01 pm

EEEiii guapis!!! l'Alex ha agafat la feina!!! comença la setmana que ve, a veure què tal el canvi!! està content!

I el dijous podrem anar els dos al musical!! ufff quin descans!!! Pensava que se'l perdria pobret.

Bueno guapes, que tingueu un bon inici de setmana!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Vida de parella

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron