Com netejeu el parket ??

Comença una nova vida..

Com netejeu el parket ??

EntradaAutor: beaysan » dt. juny 19, 2007 3:02 am

Hola, mira estic negre de netejar el parket i lo mes bo es k tot el dia esta brut , ple de bruticia,pols , algu hem pot dir com el renteu i k sigui eficaç?
Imatge



ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
beaysan
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dj. març 15, 2007 6:24 am

Re: Com netejeu el parket ??

EntradaAutor: bruixeta76 » dt. juny 19, 2007 10:53 am

Hola!
Jo tinc parquet laminat a tota la casa, menys cuina i bany....de color fusta marró tirant a clareta....jo li passo la swiffer(aquella espècie de mopa que té les gamuses d'usar i tirar, saps?)...aspirador quan convé....i frego amb aigua ben escorreguda, de vegades aigua sola...i de vegades amb el liquid del pronto maderas. Va la mar de bé. I tu com ho fas? el teu parquet és natural o llaminat???
No sé si t'hauré ajudat gaire, not pensis que en sigui cap experta jo, en parquet....però si algú sap res millor....que ho digui please!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
bruixeta76
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dg. set. 03, 2006 4:37 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: JEIAN » dt. juny 19, 2007 12:11 pm

bruixeta76 jo faig anar exactament el mateix que tu!!! el pronto va molt bé i l'aigua sola també!!!!

quan ens van donar el pis..pensavem que no el fariem net...pero passavem l'aspirador, la mopa i el fregavem (ho vam fer dos o tres vegades seguides...) ara passo la mopa i de tant en tant el frego!!!! :-)ok:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
JEIAN
:: núvia d'or
:: núvia d'or
 
Entrades: 3597
Membre des de: dt. març 21, 2006 5:55 pm

EntradaAutor: mbr » dt. juny 19, 2007 2:31 pm

doncs aspirem, passem la mopa i molt de tant en tant el freguem amb un producte que ens vam comprar a la casa que ens va posar el paruqet. Res de ceres!!!! queden petjades i fa soroll quan hi passes per sobre
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: bruixeta76 » dt. juny 19, 2007 4:00 pm

I com es diu aquest producte que vas comprar a la casa del parquet? com s'utilitza, posant una mica d'aquest liquid a la galleda, quan fregues? impregnes la mopa amb aquest producte?....si que és veritat que de seguida es queden les petjades a terra...de fet jo el netejo 2 cops per setmana, i potser fent-ho d'una altra manera...no s'hi hauria d'estar tan a sobre...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
bruixeta76
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dg. set. 03, 2006 4:37 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: mbr » dt. juny 19, 2007 4:08 pm

si si!! poses unes gotes a la galleda on previament has posat NOMÉS aigua. Poses la fregona i l'has d'escorre molt abans de fregar. De manera que la capa d'aigua i d'aquest producte que poses sobre el parquet sigui molt fineta. el producte es diu: GRUNDREINIGER. no entenc res del que hi diu, jo crec que és un producte almany. Simplement vaig seguir les instruccions que em van donar a la botiga. No sé si això ho venen a tot arreu. jo de tu entraria a qualsevol empresa que posi parquet i els preguntaria si vénen alguna cosa per netejar-lo
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: bruixeta76 » dt. juny 19, 2007 5:46 pm

ei, doncs merci! m'apunto el nom i passaré per una botiga de parquet, a veure què em diuen!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
bruixeta76
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dg. set. 03, 2006 4:37 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: Patty » dj. juny 21, 2007 12:39 pm

Hola guapes!!!!

Jo tinc parquet natural de roure i el meu es molt net, li paso una vegada a la setmana l'aspirador amb un accesori que té especial per no ratllar el parquet i cada 15 dies o així frego amb aigua i una mica de vinagre, només un rajolí. Tinc una amiga que té una botiga de mobles i diu que es el millor x la fusta, ella diu que el pronto només s'ha de possar als mobles o a la fusta vella per donar-li mes brillantor però que a la fusta nova i que encara té un color maco no fa falta
Fem camí junts des del 15 de setembre de 2007.
Avatar de l’usuari
Patty
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1664
Membre des de: dt. març 07, 2006 8:09 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mbr » dj. juny 21, 2007 12:55 pm

és veritat, jo això del vinagre també ho havia sentit a dir.
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: bruixeta76 » dj. juny 21, 2007 7:29 pm

Patty....el teu parquet és de fusta natural. El meu és llaminat...Saps o li podries preguntar a la teva amiga, si el tracte que se li ha de donar és el mateix que al natural??? Això del vinagre, ja ho havia sentit a dir fa temps, però mai no me n'he acabat de refiar, i com que no entenc el xk...no ho he provat mai...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
bruixeta76
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 73
Membre des de: dg. set. 03, 2006 4:37 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: beaysan » dj. juny 21, 2007 10:00 pm

Moltes gracies noies per les respostes , he anotat tot , a veure pero es k hem te negreeeeeeee , tot el dia hi ha pols !!
Imatge



ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
beaysan
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 552
Membre des de: dj. març 15, 2007 6:24 am

EntradaAutor: Mia » dv. ago. 17, 2007 9:44 am

hola nenicas no habia entrado antes a este post.. os aviso xk mi novio es carpintero y cuando dices de fregar el parket.. se pone malo.. el parket en teoria no se puede mojar.. venden unas mopas especiales para parket q las puedes mojar y escurrir al maximo xk es verdad q si el parket se moja luego se levanta.. poco pero se levanta..

yo tengo parket natural.. y lo q hago es pasar o la escoba o el aspirador y luego le paso esta mopa q os comento..
Avatar de l’usuari
Mia
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7474
Membre des de: dt. gen. 03, 2006 1:37 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: lanajita » dv. ago. 17, 2007 10:57 am

Yo en cuanto pueda me cambio el parquet por otra cosa, muy bonito , muy calido y todo lo que querais pero guarro es un rato y con un niño pequeño mas, si a esto añadimos que no lo puedes casi fregar... yo estoy empezando a odiarlo
Avatar de l’usuari
lanajita
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 908
Membre des de: dj. feb. 09, 2006 9:18 am

EntradaAutor: Nes » dc. set. 05, 2007 12:16 pm

Chicas, al parket, primero pasarle una mopa (eso se puede hacer a diario si queréis) y una vez a la semana, fregarlo, y al cubo de agua, añadirle unas gotas de amoníaco (si es perfumado, mejor para vosotras ;)...). Queda de maravilla! Yo estoy hasta los huevecillos del parket, además tengo una perrita que es como el parket, muy bonita pero muy guarra! Así que no veáis la de trabajo que me dá! Todo el día mopa arriba y mopa abajo, y de fregarlo no me libro ni de milagro!

El amoníaco funciona! Ya me diréis!

Saludos!!!
Avatar de l’usuari
Nes
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 04, 2007 12:14 pm

EntradaAutor: --->alisaga<--- » dj. set. 06, 2007 4:01 pm

tenemos un amigo que monta parquet!!! y dice que el agua ni verla!! pq aunque sea un AC4 las juntas se estropean
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
La vida no se mide x las veces que respiras, sino x aquellos momentos que te dejan sin aliento
Avatar de l’usuari
--->alisaga<---
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2008
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 11:17 am
Ubicació: Barcelona

Re: Com netejeu el parket ??

EntradaAutor: sipama » dc. jul. 21, 2010 3:24 pm

Nosaltres aspirem 2-3 dies i la resta escombrem. Freguem amb aigua freda i sabó per terres de parquet. No fem res especial...
sipama
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 103
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 1:32 pm

Re: Com netejeu el parket ??

EntradaAutor: Zahara » dc. ago. 11, 2010 8:01 pm

Jo també ho faig així però per a que quedi millor abans de assecar-se el terra li passo la mopa i així no queden marques d'aigua
Imatge
Avatar de l’usuari
Zahara
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 113
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 6:55 pm

Re: Com netejeu el parket ??

EntradaAutor: KYARA25 » dv. ago. 27, 2010 11:46 pm

Te cuento, yo tengo tarima en el comedor ( madera natural lijada y barnizada) y parquet sintetico en el resto de la casa, yo lo frego con agua calentita y un poquito de fregasuelos ph neutro y queda perfecto. =0-0-)
El gran día 14 mayo 2011!!!
Avatar de l’usuari
KYARA25
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 104
Membre des de: dl. maig 31, 2010 12:29 am

Re: Com netejeu el parket ??

EntradaAutor: bixu » dc. set. 08, 2010 3:33 pm

Jo també, aspiradora ben sovint, mopa, i molt de tant en tant fregar amb líquid especial per parquet i escorrent bé la fregona. La veritat és que molt bonic però és un rotllo, la bruticia es veu moltissim!
bixu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:39 pm

Re: Com netejeu el parket ??

EntradaAutor: bixu » dc. set. 08, 2010 3:34 pm

Si ens fessim un pis o casa al nostre gust, no hi posariem parquet, això ho tenim clar!!
bixu
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:39 pm

Següent

Torna a: Vida de parella

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
cron