CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

CA N'ALZINA 2008!!!!

EntradaAutor: ru » dc. març 21, 2007 2:48 pm

Hola a tothom!!!

Obro aquest post, d'acord amb la MOT, per "investigar" si hi ha algú més que es casi a ca n'alzina!!! :-):-):-):

Per comentar i xerrar de tot una mica!!!!

Petonets!!!!

I a veure si hi ha alguna núvia més..... :-);-):-)
Imatge
Avatar de l’usuari
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: SoNiA! » dc. març 21, 2007 2:59 pm

Yo ya te he dicho q vi unas fotos del sitio y me parecio precioso ademas q también pedi informacion pq lo vi muy bonito! deseo de corazon q te salga genial!
Avatar de l’usuari
SoNiA!
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 15931
Membre des de: dc. set. 20, 2006 8:11 pm
Ubicació: Mi casa... Mi ruina...

EntradaAutor: ru » dc. març 21, 2007 3:03 pm

Gracias guapa!!!!

Eso espero por el bien de la humanidad.... pk si no..... :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: : sgra : : sgra : : sgra : :t:t: :t:t: :t:t: :-).|.(-: :-).|.(-: :-).|.(-:


jejeje!!!! neujor:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: SoNiA! » dc. març 21, 2007 3:07 pm

veras como si ja ja ja!
Bueno me voy a currar!
besos
Avatar de l’usuari
SoNiA!
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 15931
Membre des de: dc. set. 20, 2006 8:11 pm
Ubicació: Mi casa... Mi ruina...

EntradaAutor: angi28 » dc. març 21, 2007 11:22 pm

Hola Ru!!

Acabo de ver que te casas en Ca n'alzina. La verdad es que es precioso!!! Yo también he ido a verlo y me enamoré. El problema es que està a 40 minutos de mi pueblo. Tengo miedo de que la gente coja el coche... ese dia todo el mundo bebe...! No sé!! Tengo que convencer a mi novio!!! Pero és muy bonito!! Sabes como hacen el banquete! No tengo referencias y me gustaria saber cómo lo hacen. Me gustaria que fuera un pica pica muy completo, es que me dio la sensación de que era muy senzillo. AH! Cuando te casas? ENhorabuena!!
angi28
 
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:14 am

EntradaAutor: DELFIN25 » dj. març 22, 2007 8:56 am

PUES PORQUE NO PONES UN AUTOCAR Y ASI NO HAN DE COJER EL COCHE LOS INVITADOS. SI TE GUSTA EL SITIO ES UNA OPCION QUE PUEDES TENER.
DELFIN25
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 7368
Membre des de: dj. jul. 20, 2006 11:34 am
Ubicació: badalona

EntradaAutor: ru » dj. març 22, 2007 3:24 pm

Angi28!

De donde eres? desde Manresa también tardas unos 40 minutos, yo espero que no se pasen mucho con el alcohol : beer : , pero si no, hay una casa rural a pocos metros donde se pueden quedar a dormir, yo creo que muchos lo haran!!!!

Yo me caso el 17 de Mayo y por los pelos, pk estaba todo el verano y mayo reservado ( creo que quedaban un par de dias).

Nosotros nos enamoramos del sitio nada mas verlo, es fantastico!!!

La comida pinta bien, nada cutre, pero tampoco en plan delicatesen, en medio!!!! Aquí en los foros lei que la comida la hace un restaurante de Igualada que esta muy bien!


UFFF!!!! que rollo te he metio!!!!
Besos!
Imatge
Avatar de l’usuari
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: MOT » dv. març 23, 2007 8:50 pm

Hola guapes!!!

Finalment he trobat el fòrum Ru!!!! m'ha costat però aquí estic!!! je je

Jo voldria comentar dues cosetes:

- Autocar: crec que tindrem un problema, i és que hi ha una corba molt tancada just abans d'arribar-hi, per on no crec que hi passin autocars, en tot cas minibusos.

- Menjar: Jo he estat diverses vegades a Cal Ble, que és el restaurant d'Igualada que la Ru comentava, i el menjar és excel.lent, de fet, abans de donar la paga i senyal hi vam anar unes quantes vegades a menjar i vam quedar tips i molt satisfets.

- Lloc: jo també me'n vaig enamorar a primera vista, va ser un "flechazo", genial, i mira que haviem vist llocs!!

Petons, guapes!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: angi28 » dg. març 25, 2007 2:45 pm

Ostres Ru!!

No t'ho creuràs!!! Aquest dissabte al matí vaig tornar a anar a Ca n'alzina i em va comentar que li quedaven dos dies : el 12 d'abril i el 17 de maig. Li vam dir que ens ho pensariem, i a la tarda del mateix dissabte, a les 5 aprox. vaig trucar per demanar el 17 de maig.... i la sorpresa va ser.... que una hora després d'anar nosaltres, vas trucar tú per reservar el dia!!!!!!! QUina casualitat!!! Ostras! la veritat es que preferia el 17 de maig, però al final m'he quedat amb el 12 d'abril!!! Ja veus!! Bueno, segur que sigui el dia que sigui, sortirà bé!!!
angi28
 
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:14 am

EntradaAutor: ANEROLA » dl. març 26, 2007 11:52 am

Hola chicas,

acabo de ver este post. Copio lo que he puesto en el post del 21 de junio 2008 aquí que creo que es más adecuado.
Nosotros fuimos a ver este finde ca N'alzina y nos ha encantado. Seguro que lo haremos aquí. Pero lo que no tenemos es ninguna referencia en cuanto a la comida. Conoceis a alguien que se haya casado allí, que tal la comida?
Como hareis lo del DJ? conoceis alguno?
Y habeis pensado en los invitados? donde dormirán? es que me da cosa que a las tantas de la madrugada se vayan desde allí hasta Barna. Como nosotros tenemos la suite para disfrutar... Nosotros yendo para allí también vimos la casa rural, supongo que lo diremos como opción a los invitados.
Veo que nos tendremos que dar prisa si ya están todas las fechas cogidas... nos gustaría finales de junio o principios de julio.

Por cierto, si os casais en la iglesia, donde lo celebrais? por allí cerca?


Saludos.
Avatar de l’usuari
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ru » dl. març 26, 2007 2:01 pm

ei!!!! Angi!!!! M'has deixat flipant!!!!! Et va atendre la Marta? Es devia confondre pk nosaltres fa com un mes més o menys que el tenim reservat!!!!!

M'alegro de que cada dia siguem més que ens casem allà!!!!

Anerola, bienbenida entre las ca n'alzineras!!!! Yo no sé de nadie que se haya casado allí pero en uno de los foros de por aquí leí que la comida era de un restaurante de Igualada (no recuerdo el nombre), que estaba muy bien, así que espero que sea bueno!!!!

Lo del DJ, a mi tambien me tiene preocupadilla!!! Marta me dijo que tenia una lista, pero es que no sé ni con cuanto tiempo se tiene que decir, ni como saber quien esta bien y cual no,... !!!!

Heu decidit alguna cosa les altres referent al tema dj's???


Petonets a totes!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: MOT » dl. març 26, 2007 2:55 pm

Ei, xatones!!!

Veig que l'Anerola ja ha trobat el post, je je!

Tema menjar: vaig parlar amb una noia d'Igualada que l'11 de Juny passat s'hi va casar i el dinar diu que va ser genial, que es van atipar tots i tothom súper content. De fet, diu que la van anar a felicitar pel lloc que havia triat, perquè diu que a la gent li va agradar molt.

Tema DJs en això jo també vaig molt perduda. Alguna idea?

Tema dormir: per allà al voltant hi ha moltes cases de turisme rural, així que... pels més joves, genial! La gent més gran marxarà d'hora així que no crec que hàgim de patir.

Quina il.lusió!!! Cada dia som més les que ho fem a Ca N'Alzina, i em va comentar que la noia de l'any passat, que és un lloc molt concorregut pels joves d'Igualada i rodalies, que normalment també ho fan allà.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ru » dl. març 26, 2007 3:34 pm

EI! MOT!!!!

Hola guapa!!! Et volia enviar un privi pk crec que aquest dissabte aneves a veure un casament allà oi?

Com va anar? Explican.s'ho TOOOOOOTTTTT!!!!!! :··;..: :··;..: :··;..:
Imatge
Avatar de l’usuari
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dl. març 26, 2007 3:42 pm

EI! MOT!!!!

Hola guapa!!! Et volia enviar un privi pk crec que aquest dissabte aneves a veure un casament allà oi?

Com va anar? Explican.s'ho TOOOOOOTTTTT!!!!!! :··;..: :··;..: :··;..:
Imatge
Avatar de l’usuari
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ANEROLA » dl. març 26, 2007 4:36 pm

He trucat avui al Lluis de Ca N'Alzina. Volia preguntar-li els preus dels plats per fer-nos un menú al nostre gust. Ens va bé el primer i el segon menú pel preu, però volen sapiguer quins plats entren. El restaurant d'Igualada és Cal Ble que també és d'ells.
També li he preguntat el tema de les dates. Nosaltres teniem pensat casar-nos un divendres però com hem vist que val igual que un dissabte doncs miravem de fer-ho un dissabte, però ell m'ha dit que a l'estiu (juny i juliol) està tot agafat.

Ja ens contarem noies.
Avatar de l’usuari
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: NUMA » dl. març 26, 2007 4:38 pm

angi28 ha escrit:Hola Ru!!

Acabo de ver que te casas en Ca n'alzina. La verdad es que es precioso!!! Yo también he ido a verlo y me enamoré. El problema es que està a 40 minutos de mi pueblo. Tengo miedo de que la gente coja el coche... ese dia todo el mundo bebe...! No sé!! Tengo que convencer a mi novio!!! Pero és muy bonito!! Sabes como hacen el banquete! No tengo referencias y me gustaria saber cómo lo hacen. Me gustaria que fuera un pica pica muy completo, es que me dio la sensación de que era muy senzillo. AH! Cuando te casas? ENhorabuena!!


Tema comida...... Muy bien!!!! :-)) se come muy bien!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: MOT » dl. març 26, 2007 6:40 pm

Hola de nou,

Finalment dissabte no hi vaig poder anar, però m'hauria fet molta il.lusió. No m'ho vaig poder muntar per anar-hi.

Tema preus de menús, jo crec que són assequibles. A nosaltres també ens agradaven els primers. Però clar que per al 2008 hauran canviat.

Ei, no sé si ho vaig comentar aquí. Em va dir la Marta Enrich que el Restaurant de Cal Ble l'han tancat, no sé si encara tenen oberta la zona de menús que tenien, però, en tot cas, diuen que han acondicionat Cal Ble com a lloc per a fer-hi esdeveniments també.

:-)(:-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dl. març 26, 2007 6:42 pm

Hola de nou,

Finalment dissabte no hi vaig poder anar, però m'hauria fet molta il.lusió. No m'ho vaig poder muntar per anar-hi.

Tema preus de menús, jo crec que són assequibles. A nosaltres també ens agradaven els primers. Però clar que per al 2008 hauran canviat.

Ei, no sé si ho vaig comentar aquí. Em va dir la Marta Enrich que el Restaurant de Cal Ble l'han tancat, no sé si encara tenen oberta la zona de menús que tenien, però, en tot cas, diuen que han acondicionat Cal Ble com a lloc per a fer-hi esdeveniments també.

:-)(:-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

Cotilleos

EntradaAutor: MOT » dl. març 26, 2007 6:43 pm

AAAAAiiiiiii!!!!!!!


Se m'oblidava!

Hi volien fer modificacions!!! Es veu que han canviat les flors i han fet alguna cosa que l'any passat no hi era. Ah! I pel 2008 també volen posar cosetes noves... em van comentar persones alienes a Ca n'Alzina que potser hi posaven dues alzines al mig del jardí simbolitzant la unió, i allà es farien els casaments civils, per cert, que em va dir la Marta que han canviat la zona de Casaments Civils, que abans era sota un cobert de branques, doncs ara és diferent, no sé ben be com.

Algú ho pot explicar?
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dl. març 26, 2007 6:50 pm

Ei, ei, ei,

Acabo de consultar la web i hi he trobat una imatge diferent!!!

És el que comentava que havien canviat el lloc de la cerimònia civil.

Que maco!!!!!!!!!!!

:-///:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

Següent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants