MAS CAN FERRER, què tal??

any olímpic.

EntradaAutor: aia2008 » dj. gen. 24, 2008 1:59 pm

le he passat avui el telèfon, suposo q em trucara aquesta tarda o dema!! ja et dire!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

EntradaAutor: Gri » dj. gen. 24, 2008 2:02 pm

ei, aquest forum està pujant molt amb les nostres xerradetes eee!!!! ningú més és de Mas Can Ferrer per aquí????? :-)ok:
Avatar de l’usuari
Gri
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 209
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:50 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: aia2008 » dj. gen. 24, 2008 2:15 pm

se de dues noies que es casen allà pero fa molt que no les veig per aquí.
Una es deia ariadna i es casava al març, i una altra que es diu aida em sembla ique es casa a l'agost!!!

Que no decaigui el post, ehhh!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

JO tn em caso a Can Ferrer

EntradaAutor: picasso » dg. gen. 27, 2008 8:20 pm

HOla noies...

Davant la crida de saber si algú més es casa a Can Ferrer, jo en sóc una!!! la data triada: 8 de novembre del 2008!!

TEníem claríssim que ens casaríem aquí!! el 27 d'octubre del 2007 s'hi va casar el meu germà, i nosaltre, sens dubte, repetim!!
Avatar de l’usuari
picasso
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 70
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 6:21 pm

EntradaAutor: aia2008 » dl. gen. 28, 2008 11:31 am

Ei picasso!!!!!!!! Benvinguda!!!!

Explica explica que tal el casament del teu germà????
i tu com ho portes??
Imatge
Avatar de l’usuari
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

EntradaAutor: Gri » dl. gen. 28, 2008 11:32 am

Bon dia noies!!

Aia2008 has parlat ja amb els de Gironasound???
Em sembla que al final m'hauras de passar tu els menús 2008 de les magnòlies perquè per mail de moment l'isidre no me'ls ha passat...
Avatar de l’usuari
Gri
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 209
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:50 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: aia2008 » dl. gen. 28, 2008 11:38 am

Vale, si puc escanejar-te'ls ho faré, pero no prometo nada!!! jejejeje

He enviat un privi a les 3 noies que havia parlat que también es casaven a can mas ferrer. a veure si es deixen caure per aquí!!!

AMb Gironasound no hi he parlat, els hi vaig passar el meu telefon i em van dir que em trucarien!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

EntradaAutor: picasso » dl. gen. 28, 2008 11:38 am

Ei, si voleu jo tinc els menús 2008 de Magnòlies i Montserrat.

El casament del meu germà va ser immillorable. De fet, tot i casar-se el 27 d'octubre va fer un dia genial... va ploure fins a les 9 del matí, i a partir d'aquell moment, el dia es va començar a obrir i va quedar molt i molt nítid... vam disfrutar d'un dia i unes vistes brutals (només dir-vos que vam acabar tots sense jaquetes de la calor que feia...) .

Igualment, dissabte passat hi vam pujar, i feia una calor que les jaquetes es van quedar al cotxe!!

COm ho porteu vosaltres que caureu abans que jo??
Avatar de l’usuari
picasso
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 70
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 6:21 pm

EntradaAutor: aia2008 » dl. gen. 28, 2008 11:42 am

picasso, els tens en format digital?? jo només els tinc en paper,. si me'ls pots passar también m'agradaria tenirlos a l'ordinador.

Nosaltres ho fem amb les magnolies i anem al tastet l'1 de març. ens falta la música encara.
les invitacions estan en marxa, esglesia también, fotograf i video també. el meu vestit también. el vitge l'estem mirant ara!!
Imatge
Avatar de l’usuari
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

EntradaAutor: Gri » dl. gen. 28, 2008 11:52 am

Hola Picasso!!

si tens els menús 2008 de les magnòlies a l'ordinador, me'ls pots passar, que jo encara tinc els del 2007?? M'ho enviees al privat o a ingrid_turu@hotmail.com

Merci!!!

Nosaltres també ho tenim força llest tot plegat, però hi ha mil coses a fer, encara que siguin xorradetes!!
Avatar de l’usuari
Gri
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 209
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:50 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: aia2008 » dl. gen. 28, 2008 1:50 pm

gracies picasso pel menus!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

EntradaAutor: aida8 » dl. gen. 28, 2008 11:02 pm

Hola guapes!!!
He rebut un privi on m'informàveu d'aquest post i evidentment no podia deixar-ho passar! Moltes gràcies aia per dir-m'ho! Em fa il.lusió que hi hagi un post sobre el Mas Can Ferrer!
Nosaltres ens casem allà el dia 2 d'agost d'aquest any! Ja només ens falten 6 mesets!Ui,ui...
El lloc és preciós, què haig de dir-vos! És el primer i únic lloc que vam mirar i de seguida ens vam decidir sense pensar-ho ni un moment. Les vistes són meravelloses i el tracte de la gent és superbo. Heu de parlar amb en Toni o amb en Pere i ja veureu que són molt agradables.
A la nostra web de guia nupcial hi hem penjat fotos. Si les voleu veure és: www.nuvis.org/sisoiaida2008.
Ahir vam tornar a pujar-hi per ensenyar el lloc al meu papi i va al.lucinar!
I el dia 23 de febrer tenim la prova de menús, que la farem a Mas Can Ferrer!Que guai!
Bé reines, espero que ens poguem anar explicant cosetes i aprofito per felicitar-vos a totes pel vostre casament!
Un petonàs!
Cada vegada està més a prop...!!!
Avatar de l’usuari
aida8
 
Entrades: 25
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 2:17 pm
Ubicació: Quart (Girona)

EntradaAutor: aia2008 » dt. gen. 29, 2008 8:22 am

HOla Aida!!!!

Amb qui fas el menjar???? Nosaltres ho fem amb les magnolies. anem el dia 1 de març a fer el tastet!!! tenim unes ganes!!!

Tens ja lligada la música??? jo estic esperant que em facin un truc els de gironasound. a veure aquesta setmana si em truquen sinó els hi fare jo un truc!!! cada vegada ens queda menys!!!

Carai... soc la primera que em caso allà!! no???aaiiiixxxxx ja queda menys!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

EntradaAutor: picasso » dt. gen. 29, 2008 9:14 am

Nosaltres segurament també pujarem el dia 23 de febrer a fer el tastet...

Per cert, agafareu en Roderic de músic?? pel casament del meu germà va posar la música ell i la veritat és que va estar molt bé... a part, el tio és super complidor i va col.laborar amb tot i més (els amics el van trucar per veure si podia pujar un portàtil per passar un vídeo, i no va tenir cap problema...)

Serà molt guapo fer-ho allà dalt, ja veureu!
Avatar de l’usuari
picasso
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 70
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 6:21 pm

EntradaAutor: aia2008 » dt. gen. 29, 2008 9:21 am

picasso explica cosetes del casament del teu germà!!!!

com va anar?? alguna anècdota???que tal l'aperitiu?? com ho van muntar??....
Imatge
Avatar de l’usuari
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

EntradaAutor: picasso » dt. gen. 29, 2008 9:31 am

Va ser fantàstic... per començar el dia, esplèndid...

EN el cas del meu germà, la cerimònia es va fer on arriba l’helicòpter, i va ser preciós... l’aperitiu el van muntar al costat de la carpa de vidre, a l’herba... hi havia una carpa blanca on es tallava el pernil i la taula de formatges, i la resta, repartit per l’herba, taules altes sense cadires on la gent anava fent l’aperitiu... ell va triar el càtering Montserrat, i va ser tot molt bo i molt ben servit...
El dinar també va estar molt bé, i després el ball amb en Roderic va allargar fins a quarts d’1 de la nit... per cert, quan es fa fosc encenen torxes a fora el jardí i queda preciós...

En un altre casament que vaig anar a Can Ferrer, al mes de maig, la parella es van casar per l’església, i en aquest cas, ells van escollir casar-se a la tarda. Van muntar les taules de pernil i formatge a sota la carpa oberta (l’altra que està muntada permanentment), i l’aperitiu es va fer en dos ambients, entre la carpa i la gespa...

LA veritat és que ho tenen tot molt ben muntat, perquè sempre hi ha una persona que s’ocupa de fer moure la gent... i la gràcia de tot plegat és que no mareges a la gent... arriben, aparquen, fas la cerimònia, i al moment, ja reparteixen copes de cava per tothom.... està tot molt bé...
Avatar de l’usuari
picasso
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 70
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 6:21 pm

EntradaAutor: aia2008 » dt. gen. 29, 2008 9:56 am

Montserrat era la nostra segona opció, però al final vam decidir magnolies per proximitat i tot!!!

Nosaltres l'aperitiu el volem fer entre sentats i de peu. és al juliol al migdia i s'agraeix una cadira quan fa tanta calor.

L'any passat vaig estar a un casament al juliol, no hi havia cadires i la calor agobiava molt!!
Imatge
Avatar de l’usuari
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

EntradaAutor: Gri » dt. gen. 29, 2008 10:37 am

Nosaltres ens casarem a les 13:30 perquè tothom ve de fora (Sabadell i Manresa). Quan dura tot plegat?? A quina hora creieu que acabarà tot?? Tindrem temps d'encendre les torxes?? (em fan molta ilu) i també pel tema dels autocars que els hi hem de dir una hora aproximada de tornada...
Avatar de l’usuari
Gri
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 209
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:50 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: aia2008 » dt. gen. 29, 2008 11:23 am

Jo crec que si et donarà temps a encendre-les. Si més no quan marxi la gent jo crec q estaran enceses.
A mi también m'agradaria q estiguessin enceses!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
aia2008
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2054
Membre des de: dt. març 20, 2007 12:20 pm
Ubicació: Baix Montseny

EntradaAutor: Gri » dt. gen. 29, 2008 1:19 pm

Ei noies!! i el tema del reportatge fotogràfic??? Per on el fareu??? allà mateix seria genial, però clar, estarà plè de gent!!! Algú té idees???
Avatar de l’usuari
Gri
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 209
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:50 pm
Ubicació: Manresa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants