RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Tinita » dc. nov. 05, 2008 11:58 am

Hola nenes!!!

Al final no vaig anar a Can Ribas el dissabte, eren les festes al poble de la castanyada i una amiga meva d´Hospitalet va vindre a pasar tot el finde així que no era plan anar els tres al restaurante jejeje anirem aquest dissabte, espero decidir-ho ja!!!

M´encanten els vostres detallets!!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Tinita » ds. nov. 08, 2008 3:58 pm

ENS CASEM A CAN RIBAS!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: ninou » ds. nov. 08, 2008 4:27 pm

Tinitaaaaa, però explica més coses!!!!!! Com ha anat la visita? Al final el dia 10 o 11? vaaaa, que volem saber com ha anat tot!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » ds. nov. 08, 2008 4:44 pm

tinita, ja he vist que has escrit a altres posts, donant més detalls, jejeje ja m'he enterat de més cosetes!
Per cert, en algun post he llegit que us plantegeu agafar un fotògraf que només us faci el Cd amb les fotos i igual pel vídeo. Mira, t'explico què vam fer nosaltres:

FOTO: ens va fer les fotos el meu tiet (que és mooolt aficionat a la foto), però com que ell no podia estar a tot arreu i també volia dinar com tothom, va agafar a 2 amics seus que SÍ que són fotògrafs professionals i també van venir. Vam fer un pacte: aquests fotografs professionals volien assistir a un casament per fer un àlbum de mostra per tenir-ne un a la botiga i poder oferir el servei a futurs nuvis... Per tant, els vam deixar assistir al nostre casament per fer l'àlbum de mostra per la seva botiga, i a canvi ens va sortir l'àlbum gratis. El que et puc dir és que són molt "campechanos" i si els hi va bé, segur que venen només a fer-te les fotos. (però no sé què pot costar). Estan a Argentona, i si t'hi passes, segur que t'ensenyen el meu àlbum de casament (a Can RIbas!!) jejee li ensenyen a tothom i ja han aconseguit clients i tot....jejeje

VIDEO: la nostra idea era dir-li a algú de la família que portés la càmera de vídeo i fer-nos nosaltres el muntatge (al meu marit se li dona bé tot això). Però pensant-ho bé, vam decidir que agafaríem un professional que vingués només a gravar i editaríem nosaltres el vídeo. D'aquesta manera tindríem més qualitat d'imatge (les càmeres no són les mateixes...) i no posaríem a cap familiar en un compromís!
Doncs bé, vam trucar a diversos fotògrafs (de la llista i de fora de la llista de Can Ribas) i no vam tenir gaire èxit. Alguns deien que si no feiem fotos amb ells, que res de res. Uns altres deien que farien vídeo però no sense el muntatge, etc....Fins que vam ensopegar amb un que no ens va posar cap problema. Que vingués a gravar ens va costar sobre uns 350 euros. El muntatge ja fet no sé què val. Ens va entregar la cinta de la càmera i una còpia. Tot tal qual ho va gravar. I ens ha quedat un vídeo maquíssim!!! no és per dir-ho! ejeje normalment no ens agraden els vídeos que fan de casaments. Hi ha música a totes les escenes, i lo guai és sentir parlar les persones...Bé, de fet fa molt de temps que no veig cap vídeo de casament...potser les coses han canviat!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Tinita » ds. nov. 08, 2008 5:18 pm

Ninou ja venia a donar més detalls jejejeje

Doncs anavem amb una mica de por ja que pensavem en dues pujades d´IPC i estavem cagats, ja que el pressupost que haviem fet ens entrava pero no sobrava gaire!!

Així que l´hi hem comentat i ens han dit que pel 2009 no pujen res i que pel 2010 un màxim del 3.5%, però que si fos menys doncs menys i si es més no ens ho pujen!!

L´hi hem preguntat per l´equip audiovisual que nosaltres coneixem a gent que el té i que si nosaltres el portem cap problema!!!

Una altre cosa és que en els licors no hi entra per exemple Cardhu i pels pares i tiets és el que beuen, ens ha dit que ens portem nosaltres les ampolles i no ens cobraran res més!!! :-)ok:

La veritat és que super bé em sortit al·lucinats!! a la majoria de llocs dius casament i s´en aprofiten!

Del tema fotos puc agafar de fora si no en venen i clar com que en principi volem només fotos i video profesionals però la maquetació i edició del video nosaltres doncs no hi hauria venda així que cap problema!!!

Ahir a la tarda vaig enviar a 29 fotografs per mail informació jejeje i més o menys tot ( totes les fotos en altisima qualitat i tot el video ) entre 1300 i 1700 euros depen del lloc.

He preguntat a Laura Ruiz però ella fa només fotos, i els 1000 euros ( com tots els altres )

Ara tinc una pregunta, qui ha agafat a la Laura Ruiz qui l´hi ha fet el video??

La veritat és que m´encanten les fotos que té jejeje de totes maneres anirem a veure´ls a tots i també de fora de la llista ens agrada Dynamic les fotos més modernetes rollo comercial ens agraden.

A mi m´agrada molt retocar fotos i fer tonteries i fer un album online és fàcilisim i ja conec un album digital de gran cualitat i el tamany del album com els normals.

Es que aixó dels fotografs ho veiem bastant robo...el preu que et cobren no está tan justificat!!!

I pel video no tinc tant pràctica, pero tinc dos anys per endavant i amb l´internet i els tutorials i els programes d´avui en dia que són molt fàcilets no crec que tinguem molts problemes!

Com ho veieu nenes???

I pensavem en el dia 17 que és Festa Major al poble ( com que vivim al poble del costat jejejeje ) i així quan sortim tot el jovent a continuar la festa fins les tantes!!! jejejeje

Aiiiii quins nervis que tinc!!! :-///:
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: ninou » dg. nov. 09, 2008 10:12 pm

ei, aquest post està ben mort...i és que el 2008 ja s'acaba...

pilimili, com estàs? recta final de l'embaràs, no? quina emoció, nena!!!!

mima, i tuuuu??? com estàs? va, que aviat arriben les vacances de nadal! 6 SETMANES!

tinita, que guai, t'esperen 2 anyets de somni, preparant un dia inoblidable!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dl. nov. 10, 2008 9:59 am

ei ninou, doncs per aqui anem, preparant ja la canastreta.
I tu com vas?? i la resta???
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dl. nov. 10, 2008 11:56 am

PILIMILI NENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA no s´havia que estaves embarassada!!! ostres tu no m´entero de res!!!

Ja estàs a la recta final??? felicitats nena!!!!

Doncs ninou si aquest està mort el del 2009 ja ni t´explico....jajajaja si aquest es mor no se amb qui parlaré del restaurant!!! al 2010 de moment només estic jo jejejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: pilimili » dl. nov. 10, 2008 1:58 pm

Síiiii després d'un any en tractament (no ovulava jo sola) doncs ens vam quedar!!! Ara estic de 6 mesos. Tindré un Biel pel febrer :-))
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 10, 2008 6:52 pm

ai que guai pilimili! fent preparatius per en Biel! deu n'hi do! un any buscant! sembla que hagi de ser bufar i fer ampolles i quan sento casos com el teu, m'adono que no és així.... Ostres, tu faràs allò de...any nou i vida nova, eh!!!!

Jo vaig fent, molta feina (sóc una pesada, sempre em queixo del mateix, però és veritaaaat), però bé! La setmana que ve ja farà 1 any que ens vam casar! mare meva, com passa el temps!

Tinita, ja veuràs com s'anirà animant el post del 2009 a mesure que es vagin apropant les dates...
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dl. nov. 10, 2008 7:18 pm

doncs sí ninou... el pitjor és quan estàs temps buscant i et trobes algú amic o conegut i et diuen que estan embarassats i quina mala pata pq va ser un dia q no van prendre precaucions i patapam...i tu somrient i pensant de tot per dins..... Jo haig de dir que en aquest any buscant he plorat mooooooooooolt, però ara ja ho hem passat :-())
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Janna » dl. nov. 10, 2008 9:15 pm

Hola Can Ribarenques!!!
Ja sóc aquí! Ahir vem tornar de la Honey moon, vem arribar a les 6 de la tarda a Barcelona i avui a les 8h ja estava treballant,..., que dur ties!
I quina fresca que fa per aquí,..., i pensar que el dissabte estavem a Santa Monica a 28ºC corrent per la paltja, sniff, sniff...
Sort que només és una setmana i diumenge marxem cap a La Riviera Maya 9 dies a fer sol i platja,..., A partir del 1 de Desembre tornarem a la vida real i crec que necessitaré teràpia per a poder-ho soportar, jajajaja!

Moltes felicitats Tinita per la encertada decisió de triar CAN RIBAS! Ja veuràs que bé que us anirà el casament, són una gent genial! Va bé triar-ho amb tan de temps d'antelació perquè així ho podeu preparar tot amb més calma,...això sí els nervis de la última setmana no t'els treu ningú!!!

JOooo nenes, ara us entenc quan dieu que us tornarieu a casar a Can Ribas,..., va ser un dia tan fantàtic, tot va sortir rodat, jo personalment m'ho vaig passar de conya,... i crec que la gent també!!! Què us he de dir, la gent va al.lucinar amb el lloc,..., a més ens va fer un sol espaterrant!!!

Encara no tenim les fotos de la Laura Ruiz, quan les tingui ja us en penjaré alguna!

Bona nit!
Avatar de l’usuari
Janna
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 10, 2008 9:22 pm

pilimili ha escrit:doncs sí ninou... el pitjor és quan estàs temps buscant i et trobes algú amic o conegut i et diuen que estan embarassats i quina mala pata pq va ser un dia q no van prendre precaucions i patapam...i tu somrient i pensant de tot per dins..... Jo haig de dir que en aquest any buscant he plorat mooooooooooolt, però ara ja ho hem passat :-())


Ja m'imagino que ha de ser dur.... Sempre t'ho pinten com a les pelis, que és tan fàcil, que qualsevol descuit ja estàs embarassada, però conec molta gent que triguen.... Em sap greu que vosaltres hagueu hagut de passar per aquest període tan llarg, però finalment ho vau aconseguir i en aviat sereu pares! que fort, no? >.-<:
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 10, 2008 9:25 pm

Jannaaaa, nena! què tal? què tal per EEUU? oi que és un país ESPECTACULAR???????????????????????????? quina enveja em fas! ara cap a Rivera Maya! Però sé que portàveu una temporada dura, sense vacances, o sigui que US HO MEREIXEU!!!! a disfrutar a tope! a la tornada, aquí estarem esperant la teva crònica, fotos, i també per fer-te de suport moral en la teva tornada a la dura realitat laboral! Mentrestant, oblida't de tot i a viatjaaar!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dl. nov. 10, 2008 11:33 pm

Janna nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de vuelta!!!! ostres tu ahir amb tirants i avui de fresca , doncs preparat a partir de dimecres baixem en picadooooo encara que només ho notarás uns dies si marxes al caribeeee jejejejejeje quina sort nena!!!

A partir de desembre ja farem terapia pq la tornada no sigui tan durilla jejejeje i així ens ho expliques tot tot i tot!!!

Pilimili nena no pensis en el que has trigat pensa en tot el que vé!!! aquest preciós Biel, m´encanta el noooooooooooom!!! el bateig a Can Ribas eh?? jejejeje

Ninou i tu que??? :-()) jejejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: pilimili » dt. nov. 11, 2008 12:37 pm

sí, sí, el bateig el farem a can ribas, però en plan dinar de 6 persones eh!!! que quan ens han passat els preus quasi em dona algo!!
Jana a gaudir i a la tornada volem crónica!!
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dt. nov. 11, 2008 12:56 pm

Ei ara que dius aixó , tenen menjador per poques persones?? l´altre dia pensava que on celebraria el meu aniversari si allà no en feien!!! jajaja encara no m´he casat i oita ja estic pensant en l´aniversari!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: pilimili » dt. nov. 11, 2008 2:02 pm

sí, a la galeria.
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: ninou » dt. nov. 11, 2008 6:56 pm

no puc creure el que estic llegint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PILIMILI: no sabia que feien dinars per poques persones a Can Ribas!!!!!!!! que fort! mira que reservo per dinar aquest diumenge, que dilluns fem 1 anyet! però a veure, explica'm: pots anar-hi com a qualsevol restaurant, reservant taula i ja està? poden ser 2 persones? o és que et reserven una sala només per tu i els familiars, o com va???? i tenen carta? o menú prèviament pactat?? que fooort!!!!!!!!!!!!
Escolta, i el bateig quan serà? ja sabeu la data? voldrem crònica de bateig amb fotos, eh!!!! jajajaja

Tinita, tema :-()) ........doncs mira, ja hi ha ganes! però tinc molta feina, i no veig quan serà possible! tothom em diu que mai hi ha un moment ideal, però és que realment vaig a tope.....No sé, ja veurem!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dt. nov. 11, 2008 7:22 pm

eiii ninou no t'emocioniiiiis has de reservar un dia com si fos un casament vamos.... i moooolt abans heu de pactar el menú. Si fa no fa com un casament!!! Si el dia que tu els hi dius tenen lloc i els hi va bé, perfecte si no heu d'acordar dia.
Jo estic esperant el naixement del Biel per anar a l'esglèsia i concretar dia, i a veure que diu Can Ribas. Tinc els preus dels menús per fer menjar o sopar familiar si vols te'ls passo però si fa no fa surt quasi quasi de preu com el menú de casament, per això no convidem a ningú
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
cron