RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ninou » dt. nov. 11, 2008 9:59 pm

oooohhhhh....... :-( vajaa!!! semblava massa maco per ser veritat! per un moment m'he vist dinant allà aquest diumenge!!! jajajaja gràcies per dir-me si vull els preus, però si dius que més o menys com el preu d'un casament, doncs no m'ho miraré! que estem en crisi!!! però gràcies!!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dc. nov. 12, 2008 12:08 pm

ohhhh nena p´el següent aniversari!!! estalviem abans i llestos jejejeje

ostres doncs la veritat que bé jejejeje ja m´hi veig ja m´hi veig jejejeje

Ninou és cert tothom diu que no hi ha un moment ideal....nosaltres la veritat és que no en tenim cap ganes jajaja només tinc 25 i ell 27, bueno quan ens casem tindrem 27 i 29, però uffffff és egoista ho se, però ens encanta viatjar cada any fem el bon viatge i després escapadetes ( com aquest cap d´any que marxem a Paris jejeje ) i amb crios aixó es talla almenys uns anyets, o sigui que encara trigareeeeeeem jejejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: ninou » dc. nov. 12, 2008 6:42 pm

ui, tinita, jo ni estaviant torno a organitzar un dinar de 100 euros per cap!!! si mai tenim un bebito o bebita, el bateig serà a un restaurant normal o a casa...Ja es veurà!
i del tema dels : bb : , ganes sí que n'hi ha, perquè a més tenim 31 jo i ell a punt de fer-los. Sí que ens agradaria viatjar més i tot plegat però tot no podem i si hem de triar, triem :-()) , però encara no! jeje Però amb lo jovenets que sou vosaltres, aprofiteeeeu!!!!!!! a veure món!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dj. nov. 13, 2008 2:22 pm

jo és que sempre he volgut ser mama jove. També ens agrada moolt viatjar, però tenim clar que quan el nen tingui uns 5 anys tornarem a sortir fora d'Espanya!!
Jo tinc una cunyada que té 37 anys i una nena de 2 anyets i fa una pena... no té paciència amb la nena, no juga amb ella, no li presta ni atenció. Fa una peneta.... :--(
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: ninou » dj. nov. 13, 2008 7:12 pm

sí, però no crec que tingui a veure amb l'edat això... Vull dir que el fet que la teva cunyada no li faci cas a la nena, és perquè la teva cunyada deu ser així... Hi ha mares amb 40 anys que ja voldrien algunes mares joves ser com elles!!! La meva opinió és que això va amb la manera de ser de cada persona i en com et planteges la maternitat, més que amb l'edat....


Jeeejee, uiii que ja veig que el post de Can Ribas 2008 va de :-()) !!!! jejeje
Pilimili, què saps de les canribarenques del 2007? chus, xenia... la xènia va entrar per dir que estava embarassada i nunca más se supo! :-( i la juasari? aix, que no m'en recordo de totes!!!

Sabeu què? el dilluns fem el nostre primer anyet, i no sé si us ho he comentat: demà o passat encarregaré un pastisset de choco i portaré una foto del casament perquè me la posin a sobre del pastís, feta de sucre, sabeu què vull dir, no? Aquesta és la foto que he seleccionat!
I el cap de setmana que ve (no aquest que comença demà, sinó l'altre) anem a passar el cap de setmana fora! que bé!!!!!!!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dv. nov. 14, 2008 5:22 pm

aiiii que guapos!!!

de les noies can riberenques gaires cróniques no n´hi han eh ejem ejem ( o no les se buscar jejejeje )

siii ja sé quin pastis dius! jo fa anys que no compro pastis ( ni els meus jajaja ) m´encanta la reposteria ( així m´estic possant!! ) i sempre els faig jo, l´ultim vaig quedar amb la Selecty del foro ( fa temps que ens coneixem i vivim a la vora ) i vam fer una americanada jajaja d´aquells ben decorats amb pasta decorativa, topets i ratlles de dos pisos jajaja va ser el primer però en vindràn més ejejeje

Jo ara estic pensant en regalar-li alguna coseta al Oscar "pel compromís", com que marxem a París i espero "pedrusco" jejeje i m´agradaria donar-li alguna coseta però res de rellotges, algo més original aishhhh no se jejeje ja us explicaré!!

Pilimili aixó de la teva cunyada, és el que diu la ninou, no té res a veure amb l´edat és el caràcter...els tiets de l´Oscar han sigut pares als 40! i super bé, em sembla que jo ara no sóc capaç de correr tant ajajaja
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 17, 2008 9:26 am

AVUI FA UN ANY QUE ENS VAM CASAR!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dl. nov. 17, 2008 5:26 pm

FELICITATS GUAPAAAAAAAA!!!!

Al final ens casarem el 17/09/2010!!! VISCA EL 17!!!!

Avui només en queda 1 any i 10 mesos jajaja casi na!!!

Us deixo aixó, em van donar un pen a la fira hi havia aixó, ho he penjat al youtube que ho pogueu veure, regalet d´aniversari jejeje


http://youtube.com/watch?v=hqteqXDwlpw

Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 17, 2008 7:23 pm

Tinita!!! MOLTES GRÀCIES ! nenaaaa, quina passada, no saps pas el que has fet!!!! Coldplay és el meu grup preferit de música, he anat a 2 concerts, tinc tota la discografia, i més important que tot això, cada una de les seves cançons m'arriba directament al cor.
Doncs et pots imaginar com se m'han posat els pèls quan he fet "play" al teu vídeo i veig que sona "Clocks" de coldplay, precisament avui!!! :-)) :-)) :-)) :-)) Ostres Tinita, que maco! Gràcies per penjar-ho! M'ha encantat! A més, la cançó de Clocks la van fer servir uns amics quan es van casar 2 mesos abas que nosaltres, per a entregar-nos els nuvis!!!!
Ei, i nosaltres vam passar el passeig de xiprés cap a l'aperitiu, també amb Coldplay de fons!!!!!!
Que fort!!!!!

Mireu, us poso el pastisset que li he regalat al meu marit!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dl. nov. 17, 2008 8:32 pm

NInouuuuuuuuuuuuuuuuuu, MOLTES FELICITATS guapa! Disfruteu molt dl vostre gran dia! Molts petonets!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dt. nov. 18, 2008 7:40 pm

mimaaaaaaaaaaaaa, nena que et trobo a faltar!!!!!!!!! Moltes gràcies!!!!!
Com estàs? :-()-)
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dt. nov. 18, 2008 9:32 pm

Buf, em sap greu no entrar tant x aquí. He tingut l'ordinador xungo, i bueno mil coses més. No és excusa! Us he tingut a totes una mica abandonades, he! Quan pugui em poso al dia, q no he tingut temps ni d llegir res!
Petonets!


Ninou, espero q tot be!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dt. nov. 18, 2008 9:46 pm

mima ha escrit:Buf, em sap greu no entrar tant x aquí. He tingut l'ordinador xungo, i bueno mil coses més. No és excusa! Us he tingut a totes una mica abandonades, he! Quan pugui em poso al dia, q no he tingut temps ni d llegir res!
Petonets!


Ninou, espero q tot be!!


no passa res, jo tampoc entro tant com abans, però bueno, tot bé. Estic millor a la feina, però tinc mooooolta feina! Diuen que això és bo en temps de crisi...., però la veritat és que és durillo! Què t'he d'explicar a tu, no? I també em diuen que aniré així només el primer any....Ja veurem!
Feu alguna cosa per Nadal? xx:-DD jejeje, quines ganes tenia de posar aquesta icona!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dc. nov. 19, 2008 11:21 am

Hola guapes!!
Com aneu??? mmmm per nadal quasi tots els dies ho farem aqui a casa, més que res q amb la meva panxulina.....jijijij
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dj. nov. 20, 2008 10:25 am

Ostres Ninou l´he encertat jajaja ni fet a posta!!!! que bé que t´hagi agradat , uf quantes sensacions!!!

El pastis té una pinta nena mmmmmmmm que ens dones un trosset???jejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Tinita » dv. nov. 21, 2008 10:06 am

Bon dia nenas!!!!

Os dejo un enlace votar a mi perro guapoooo jejeje para que salga en el próximo libro que se está haciendo de el encantador de perros en cuatro jejeje

http://www.cuatro.com/microsites/encant ... EPER_11828

Aiii mi Trek guapuuu!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: Tinita » dl. nov. 24, 2008 11:57 am

Bon dia!!!

Arriba el post!!! jejejeje

Us deixo un enllaç de les fotos que vaig fer ahir a Can Ribas era jornada de portes obertes!!

viewtopic.php?t=17672&start=140

Estic taaaaaaaaaaaaaaaan contenta!!!!!
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: ninou » dl. nov. 24, 2008 6:33 pm

Tinita, son maquissimes les fotos! aix, ja fa un any i ho tinc tot tan present!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
Avatar de l’usuari
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Tinita » dl. nov. 24, 2008 6:57 pm

Ai nenes que bé m ´ho vaig passar ahir, ja m´hi veia ja m´hi veia!!!

A la meva amiga l´hi va fer una ilu tremenda!!! serà la meva testimoni però encara no ho sap, encara que s´ho ensuma jejejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Avatar de l’usuari
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: pilimili » dt. nov. 25, 2008 12:06 pm

Jo vaig fer 6 testimonis, 3 a una banda, i 3 a l'altra. Però el Bonamusa em va explicar que es va trobar un casament on TOTS els convidats van ser testimonis!!! Deu ni do!!!
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants