RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dl. feb. 12, 2007 1:44 pm

Hola a totes!!! Demà vaig a parlar amb el mosen!!! Kins nervis! Aviam si tenim sort i x fi ja puc dir q tinc esglesia!!! L'esglesia és la de Llerona!! Crec q tu Nuria, también, oi?? Ai, ara no se si eres tu! B, doncs això, aviam si hi ha sort!

I el dimecres a la meva germana li donen l'album i el video dl seu casament, q es va casar a loctubre, i em agafat el mateix fotograf!! Kines ganes de veure'l!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Montsecica » dl. feb. 12, 2007 5:10 pm

Que bé Mima!!!!!

Me n'alegro molt. Ja ens diràs si al final és la de Llerona.
Ah i també podries dir-nos que tal l'àlbum i amb quin fotògraf ho ha fet la teva germana.

Jo al final ja he fet la paga i senyal així que el restaurant ja és definitiu. Estic tan contenta!!!!
Qué bé!!!!
Ah per cert el saló és el dels cirerers.

Fins aviat!!


http://www.novios.org/jaimeymontse
Montsecica
 
Entrades: 4
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 10:19 pm

EntradaAutor: N U R I A » dl. feb. 12, 2007 7:52 pm

Hola a totes!!!!!

Hey mima! Que bé! a veure si tens sort amb el monssen, ja veurás que simpatic, no para de parlar!
Nosaltres voliem a la de Llerona pero els dissabtes només casen pel matí i nosoltres tenim agafat el restaurant per la tarde...

Ja ens dirás que tal, molta molta sort!!!

muakkkkk
Imatge
Avatar de l’usuari
N U R I A
 
Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 02, 2006 10:45 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. feb. 12, 2007 10:29 pm

Doncs nosaltres hem estat una mica cabroncetes i fem la boda a Barcelona.
Je, je
Es que des de fa molt de temps vam anar a una esglèsia molt maca i vam decidir que seria aquesta la de la nostra boda.
Es el Santuari de Sant Josep de la Muntanya. No se si el coneixeu. Està molt a prop de l'Hospital de l'Esperança. L'esglèsia és una cucada i l'entorn també. L'unic inconvenient és que després tindrem 45 minuts per arribar a Can Ribas però com ens casem a les 16:45 ja hi podrem fer temps.


http://www.novios.org/jaimeymontse
Avatar de l’usuari
montsecica se casa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: mima » dt. feb. 13, 2007 1:39 pm

Ei noies, doncs ja us explicaré. Hi vaig avui a les vuit! Doncs sort q vem canviar d casar-nos xl matí, xq no casa xla tarda!

El fotograf d la meva germana también l'hem agafat nosaltres, i ja fa 5 anys el germà del meu novio. Es diu Joan Montes. No te cap pagina web ni res, xo la veritat és q fa uns albums preciosos! I ell es molt profesional!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: montsecica se casa » dc. feb. 14, 2007 11:44 am

Ja però aquest fotògraf no està en el llistat que donen ells.
Has pereguntat a Can Ribas si et deixen portar-lo?
Avatar de l’usuari
montsecica se casa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: mima » dc. feb. 14, 2007 1:39 pm

ja ho se q no està a la llista! Xo haurem d pagar un cànon xq pugui vendre fotos. Mira, tan me fa, mencanta aket!!! Ara, ho trobo horroros qens facin pagar! xo bueno!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dc. feb. 14, 2007 1:42 pm

Ei, ahir vaig anar a Llerona, a parlar amb el mosen d'allà. Vaya rooooollooo!!! Ens va dir q veniem massa dora,i q a més, primer donaria prioritat a la gent dl poble, i dls pobles dels voltants! O sigui q fins setmbre no se si podré casarme en akesta esglesia!!!

Estic una mica preocupada, xq i si algú agafa el mateix dia q jo?? Dps ens kedarà molt poc x triar una latre esglesia i q puguin casarnos el dia q volguem. Ai, nose, vaig sortir una mica trista!!
El mosen molt simpatic, no calla ni q el matin! Buf, kin rollo q ens va fotre!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dc. feb. 14, 2007 1:43 pm

I también ahir li van donar l'album i el video a me germana!!! Ai, q es maco!!! Es genial, l'album està super ben fet. La veritat es q ens va agradar moltiisim!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: montsecica se casa » dc. feb. 14, 2007 4:35 pm

Hola Mima!!!

Me n'alegro que fos tan maco, i si a la teva germana li ha sortit bé doncs endavant encara que hagis de pagar-ne aquest canon famós.
Bé paciéncia amb l'esglèsia que hi farem. Jo no el conec però diuen que és maco aquest home.
Avatar de l’usuari
montsecica se casa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: mima » dc. feb. 14, 2007 6:15 pm

Si, és maco, xo senrotlla com una persiana!!! Ens va explicar mil batalletes d quan ell era jove!! :hmm::

X cert algú sap com es diu el mosen dE Llerona?? Vem star allà mitja hora, i no sem va ocorrer preguntarli el nom!! jeje!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: N U R I A » dc. feb. 14, 2007 8:05 pm

Holaa!!!

Abans de tot, FELIÇ DIA DE SAN VALENTINNNN!!!

Mima, doncs si, el mossen de Llerona s´enrrotlla com una persiana...jejeje
El seu nom es Joan.
Això es una pena que encara no poguem agafar la data a l´esglesia, jo també tinc que esperarme fins a maig, pero bueno no es tant com tú...
Pq no mires mes opcions?? Sino si vols aquesta tindrás que esperar. També pensa que allà al poble tampoc hi haurá tants casaments i sino vas cap a l´agost o juliol i preguntes per si de cas, alomillor t´apunta abans per ser una pesada....jijiji
Pero a dalt els ánims que estem totes mes o menys igual amb aquest tema...

Un peto molt fort
Imatge
Avatar de l’usuari
N U R I A
 
Entrades: 23
Membre des de: dj. nov. 02, 2006 10:45 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dc. feb. 14, 2007 8:33 pm

MIMA!!! Q no cunda el pánico q seguro q hay sitio para tu fecha!!! Hay q pensar en positivo!!!!!!

Ya teneis los fotografos? Nosotros, bueno yo, habia pensado en ir a finales de año pq lo veia un poco precipitado y pq dp de elegir el restaurante y la Iglesia acabe un poco agobiada de la boda y eso q todo acaba de empezar!!! me va a temporadas, pero de momento al cambiar de trabajo tuve q dejar un poco de lado de pensar sólo en la boda y como además estamos pendientes de q nos den el piso a finales de año, de momento tengo más presente esto q no la boda. Y además q como todo es ir dando pagas y señales y os aseguro q las del piso q me vienen cada 4 meses no son de 1000€ si no de bastante más estamos un poco justillos y dar otra paga y señal nos viene fatal.

Bueno chiquetas muuuuuuchos besitos,
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
SONIA18
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: mima » dj. feb. 15, 2007 8:22 am

Bon dia guapes!!! Gracies Nuria i Sonia!!! Si, suposo q m'ho haig d pendre be!! Mirarem altres opcions, aviam q trobem. I com dius tu Nuria, potser ens tornarem una miqueta pessadets, he!! :-)

La veritat es q del voltant, ens va agradar molt akesta esglesia. Vem mirar la de latmella, xo no ens va agradar gaire. La de Llerona està moltb, i no no+ lesglesia, i hi ha molta esplenada x aparcar els cotxes i molt espai! Això em va agradar molt!

B, vaig a treballar!! Q vagi be el dia x a tothom!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Beverly » dj. feb. 15, 2007 4:06 pm

Hola noies, el divendres vaig anar a fer el tast del menú, tot super bó, si voleu llegir una mini crónica i algunes fotos, ho he explicat al post del 2007.

Mima, fes el que vaig fer jo, em volia casar a l'esglesia del meu poble i al ser divendres i haver un mossen substitut em van dir que no sabrien si podria ser i em vaiga haver d'esperar al setembre passat, mentres tant vaig agafar data en una altra esglesia, i ara que a la que jo volia m'han dit que sí, he cancel·lat l'altra, fes això i així com mínim t'assegures una.
Imatge
[img]
Avatar de l’usuari
Beverly
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4430
Membre des de: dt. març 14, 2006 6:57 pm

EntradaAutor: mima » dj. feb. 15, 2007 6:05 pm

Tens raó Beverly! Crec q ho faré això. Total, no passa res, podria passar d veritat danular el casament., oi!!
merciiiiiii
Imatge
Avatar de l’usuari
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Beverly » dj. feb. 15, 2007 6:21 pm

Sí mima, a mi m'ho va dir el mateix mossen de l'esglesia on em volia casar que fes això.
Imatge
[img]
Avatar de l’usuari
Beverly
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4430
Membre des de: dt. març 14, 2006 6:57 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dv. feb. 16, 2007 12:09 pm

Jo també estic d'acord amb lo de reservar en altra lloc. Pensa mima que estàs esperant i esperant i al final resulta que ve una parella i et treu el lloc per casar-te. Quina feinada no?
De totes formes així almeny tú també estaràs més trankileta

I per cert beverly ja hem vist les fotos teves molt maques. A mi m'agradaria demanar l'anec i de primer el mig llamàntol amb el seu arròs.
Què et sembla?
Avatar de l’usuari
montsecica se casa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: mima » dv. feb. 16, 2007 1:45 pm

Noies, q ja estem al findeeeeeeeeeeeeee!!!! Q us disfresseu??? Jo segurament em posaré alguna perruca i ja tà!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Beverly » dv. feb. 16, 2007 3:52 pm

Montsecica em sembla molt bona idea, és fa molt això de posar peix o marisc de primer i carn de segon, la veritat és que l'anec estava molt bó, el que vaig pensar que potser hi hauria gent que no li agradaria i per això hem triat el solomillo iberic.
Imatge
[img]
Avatar de l’usuari
Beverly
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4430
Membre des de: dt. març 14, 2006 6:57 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
cron