NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dl. nov. 03, 2008 8:33 pm

EI NENES ON SOU!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. nov. 04, 2008 10:20 am

...a la panxa del bou... on no hi neva ni plou!!!!!!!!!!!!!


Quètal nenis???? Aviat podrem començar a pensar una data!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dt. nov. 04, 2008 2:29 pm

Ayy Mar, si ja ens trobem abans al facebook que aqui... ep, que si seguim aixi o vec magre,... em de quedar, i un dia sencer... jojojo que ens faltaran hores..... va, que això no pot ser!
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dt. nov. 04, 2008 4:05 pm

Hola nenes com anem? Ja veig que totes esteu molt atrafegades, pr això no s'ha de perdre eh. Ja sigui pel facebook o pel forum no en de perdre el contacte :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Aquest cap de setmana me'n vaig a l'estan de guianupcial a fer d'hostesa, si alguna passa per allà ja ens veurem (ve suposo que les del 2009 si que passaran, nosaltres ja ho tenim tot fet :-)) :-)) :-)) )

Be noies me'n vaig a mirar que fa la verdureta que ja va sent hora de que dini :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. nov. 10, 2008 10:53 am

Que tal va anar la fira Mar?? nosaltres al final, no vam poder anar... ens feia gràcia per veure't però..... Vas conèixer moltes núvies del 2009-10??

Hauriem de fer un pensament seriòs per aquesta trobada, perquè a la que s'apropi ´més el nadal, serà imposible, podriem començar a dir dates, i si voleu quedar per la tarda, pel matí, a esmorzar/o dinar/ o sopar.......
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. nov. 10, 2008 4:54 pm

Nenes.. és cert.. hem de començar a pensar una data... abans que arribin les festes!!!!!

Mar, què tal la fira????
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dl. nov. 10, 2008 8:04 pm

Hola nenes, doncs la fira molt be. Una mica cansada pr vem aguantar el tipo :-) :-) :-) :-)

Van venir les foreres del 2009. Algunes havien quedat allí, altres van venir per lliure. Quina grácia em va fer veure que feien la mateixa cara d'il·lusió que feiem nosaltres ara fa un anyet quan també vam quedar unes quantes per anar a la fira :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

També vaig veure la Montse que com sempre anava atabaladíssima i vem dir que ja tardavem en quedar o sigui que fiqueu data. Per mi aquest dissabte mateix per esmorçar. Que us sembla?
Imatge
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. nov. 11, 2008 8:45 pm

Ei!!!! Per mi aquest dissabte perfecte... fem convocatòria oficial?????


Vinga privats i sms o mails a les que ja estan més desconnectades del fòrum!!!!!


què hi dieu???

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dt. nov. 11, 2008 11:49 pm

sip sip sip!! per mi perfecte!!

demà anem a recollir l'album!!!! ja el tenim penjar a la web :-///:
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dc. nov. 12, 2008 7:55 am

Ei Gemma acabo de veure l'àlbum =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

A quedat xulissim. Realment sembla que expliqui el casament pq (com tots els que he vist fins ara del pou) es super dinàmic, es gairebe com si estiguessis veient un "video"

Be nenes, li enviaré un mail a la Montse a veure que tal li va i pel facebook contactaré amb la Gemma. Els diré que es passin pel foro per dir si els va be o no i en tot cas acabar de concretar hora i lloc :-)ok: :-)ok:

Si podeu contactar amb la Ica, la ferminacora i les altres, pq jo no tinc ni mail ni telefon

Seguim en contacte
Imatge
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. nov. 12, 2008 10:11 am

Chicas lo siento mucho pero yo no estoy este finde, me voy a Bcn.... me sabe mal.. me gustaria conoceros pero..... lo primero es lo primero.....BESITOSSSSSSS
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. nov. 12, 2008 12:40 pm

Mar, contactaràs amb la Gemma?? ::-) jejejeje

Nani!! que al final, no ens arribarem a conèixer mai!! :-(

Jo tinc els telèfons de l'Elena i de l'Ica , ja els hi enviaré un sms, perquè l'Elena el facebook no se si el mira gaire....
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dj. nov. 13, 2008 7:14 am

Ja em vaig donar compte, ja de la cagada pr estava a la feina i hi havia moros a la costa i no vaig poder rectificar, volia dir l'Elena. Li vaig deixar una nota al facebook igual que ho va fer la Ceci o sigui que està avisada per totes bandes :-)) :-)) :-)) A veure si diuen algo les que falten :-)ok: :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dj. nov. 13, 2008 9:17 am

Hola guapíssimes! estic mig desapareguda perquè ara dono tombs per Catalunya, pel Solsonès, per l'Alt Urgell, per la Cerdanya, Terra Alta, Ribera d'Ebre... ole!!! Doncs res, he vist una mica els mails i el sms de la Gemma, no puc venir a la convocatòria, aquest cap de setmana marxem de casa de pagès amb uns amics de Barcelona! Em sap greu! A veure si la setmana que ve m'expliqueu com us ha anat la trobada i ja fixeu una data per una trobada pre-nadalenca.
Vaig veure a la MAr a la fira... quina il.lusió! i per cert, ´té raó, et fa una mica de pena veure que allò ja no va amb tu, i veus la gent amb una il.lusió...
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dj. nov. 13, 2008 8:12 pm

A veure a veure......

l'Elena m'ha enviat un sms dient-me que li va bé quedar dissabte, aixi que em de decidir lloc i hora..... :o-o:

I després, explico en vox populi el que em comentat per sms millor i per saber-ho totes.... en Pou ens ha proposat fer-nos una foto de foreres, al seu estudi o on li quedessim, ell em va comentar de portar alguna cosa de la boda, per a que la foto fos més característica, i em va sorgir la idea de optar per fer una foto amb el vestit de nuvia... (no amb tota la parafernalia per no atabalar-lo pobre, però el vestit pot ser maco i més representatiu que això no hi ha res....) a la Mar i a la Ceci els hi sembla bona idea, ara toca que us pronuncieu la resta i decidir un dia per poder quedar totes a veure si al Jordi també li va bé.... :-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dj. nov. 13, 2008 8:16 pm

Eiiii noies!!!! Jo també estic desapareguda... vaig de cul, encara no he remontat la feina acumulada durant el viatge de noces! He rebut el sms i acabo d'arribar a casa! No puc assegurar que vingui, perquè per exemple: encara tinc tota la roba d'estiu a l'armari i a les hores que arribo... doncs queda tot pel cap de setmana... aixó sí feu-me arribar d'alguna manera el lloc i l'hora per si finalment puc venir.

La veritat es que me'n moro de ganes però en aquest moment estic tant cansada i tinc tantes ganes de sofà que no se si em puc imaginar baixar a lleida inclús dissabte al dematí... de totes maneres ho deixo a l'aire a veure si m'animo...

:-/
Imatge
Avatar de l’usuari
ica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: ica » dj. nov. 13, 2008 8:19 pm

Uaaalaaaa Gemma... que guai!!!!!!!! M'ha passat la mandra de cop!!!!!

Només per veure-us a totes vestides de nuvia i posar-me el vestit un altre cop.... a la porra la roba.... jijijiji

Ahhh i jo també estic al Facebook, ara us buscaré!
Imatge
Avatar de l’usuari
ica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. nov. 13, 2008 8:26 pm

Vinga va que la cosa s'anima... que ens tornem a calçar el vestit!!!!!! OléEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee




quina emoció!!!!!!!


qui falta per pronunciar-se??? falta gent,eh!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dj. nov. 13, 2008 10:27 pm

jajajajajajajajaja

nenes, que deia de quedar un dia per fer la foto, però no per aquest dissabte... la Mar té el vestit a la bugaderia (jo no l'he portat i el tinc.. ai com el tinc... tinyós completament) ayyyy és que seria bó que poguessim anar totes o gairebé totes....
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. nov. 14, 2008 11:58 am

Chicas seria muy chulo pero yo no se si podre entrar en el vestido porque resulta que me he engordado 3 kilos jejejejejee :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
como lo hare para metermelo... yo lo tengo guardadito pero no me importara sacarlo para hacerme una fotito.. ya me direis el dia.... os en vio mi mobil por privi????
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants