NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dc. maig 02, 2007 5:34 pm

Nosaltres el viatge el volem fer a Argentina, estic enamorada d'aquest pais :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

De moment estem mirant preus per fer-ho per lliure pq alli els preus son molt barats i el viatge surt bastant be de preu. Mes endavant anirem a mirar alguna agencia. I vosaltres que teniu pensat?

Si algu necessita preus de La Dida, Margalef, la Prats i el Resquitx que m'ho digui que son els restaurants que vam anar a mirar.

Amunt Lleida .:::love...·
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. maig 02, 2007 7:15 pm

A mi me interesa el precio de la Prats porfi, el de la Dida ya fui el viernes me gusto mucho el sitio pero el dia que yo queria no lo tenian... gracias
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dc. maig 02, 2007 7:18 pm

VAMOS CHICAS QUE LO CONSEGUIREMOS SUBIR ARRIBA ESTE POST.....
>.-<: :-)ok: :-)ok: >.-<: :-)) :-))
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dc. maig 02, 2007 7:33 pm

Hola nanitic.

Els preus de la Prats van de 113 a 128€ (tot sense iva). Hi entra aperitiu, entrant, primer plat, sorbet, segon plat, primer postre i pastís. A mes tens resopó i 3,5h de ball (hora i mitja d'orquestra i 2 hores de DJ).

Els preus no estan malament, jo hem pensava que seria mes car, pero a mi no hem va agradar el tracte. Son massa formals pel meu gust i la monyos (que es com li diu tothom a la mestressa de la Prats) no parava de dir: "Es que això no t'ho puc explicar reina pero et quedarà una boda preciosa" i jo no vull que m'organitzin el banquet pq jo vull participar en la meva boda i a mes hem feia sentir com una nineta de porcellana :--( A mes he sentit a dir que si els amics son molt "mogudets" els criden l'atenció i jo a la meva boda m'espero qualsevol cosa :-)

Tot va a gustos, jo no soc tan refinada pr pot ser que hi haigi gent que li agradi aquest tipus de boda i a mi hem sembla perfecte

Bueno, si et puc ajudar amb alguna cosa mes ja m'ho diras (prometo no pegar aquest rotllo el proxim com :-) )
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. maig 02, 2007 7:39 pm

Quin rotllo si a mi m'agrada que m'expliquin coses i experiencies perque per lo que m'has dit a la Prats ja no hi anire ni a mirar perque el meu novio es mogudet ell o sigui que imagina't si li han de cridar l'atenció el dia de la seva boda... ja m'ho havien dit a mi també que es molt protocolari... i aixo no me va... on ho fas tu si es pot preguntar... jo he mirat la Dida com ja t'he dit i ara mirare les Bodgues de Raimat, la Fonda, Nou Forn.... be i ja no se que mes mirar.... igual me miro el hotel Condes de Urgell... no se ja veurem... GRacies
:-)ok:
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dc. maig 02, 2007 7:57 pm

Nosaltres ho fem al Resquitx. Ens va encantar l'aperitiu que es molt original i diferent. Es veu que el cuiner abans havia treballat al buling (o aixo es el que m'han dit) i a mes tenen uns jardins molt macos. Qualitat-preu també està força be i tothom que conec que hi ha anat ha quedat molt content.

A veure que tal ens surt :-)
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dc. maig 02, 2007 8:08 pm

eiiii, heu tornat!! hi ha noies casaderes també al 2008!! :-)ok: jejejejeje

Uf viatges, nosaltres no tenim res més que restaurant, el tema ajuntament ja hem comença a ficar nerviosa, el fotograf, com a que ho hauriem de començar a fer un cop d´ull i el viatge,,doncs entre tota aquesta voràgine, ho trobo encara llunyà, es que encara no se ni quins destins mirarem, depen de com anem de pressupost, ens encantaria anar a Nova Zelanda o a Japó, però..."va a ser que no" jeje....els creuers per nordic, a principis d´octubre com a que ja no en fan....i avui hem deien que si és época d´huracans al carib....la mare que ens van matricular!! i quin lloc és bó per aquella época!!

Respecte al que comentavem abans de la Fonda, doncs ja no se si depen del núm de convidats que siguin, o si va amb les condicions que pactis amb ells, perquè se de bodes que la discoteca la han fet abaix, però he anat a algunes que el ball es feia al mateix saló, i el meu novio, per això hem deia que volia fer-ho a un lloc que només es fes un banquet per dia, per poder voltar per tot el recinte, nosaltres la recepció es fa en un lloc, el apertitiu en un altre, el banquet en un altre i el ball en una altra sala, i el que potser a mi més m´agrada, és que el saló dona a una part com un jardí (que no és jardi de gespa) però tens ja per sortir i no et quedes dins una sala, no se, a nosaltres ens agrada més això, però va a gustos com tot, evidentment, bé, crec que ho fant a tots els llocs, i cada restaurant, té el seu punt fort no?

Una pregunta Maritima, es cert que demanen una quantia desorbitant per cada persona a la barra lliure? és que me ho van dir, però no me ho crec la veritat..hem van comentar uns 50€....me ho van dir abans de començar a veure preus de restaurants, però es que s´hem fa com a que no....
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dc. maig 02, 2007 8:08 pm

Ei gent

necessito saber d'algu que faci caricatures a partir de fotografies. Si pot ser que no sigui molt car. Algu sap algun nom?
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dc. maig 02, 2007 8:12 pm

Marjo, podies haver anat a la fira d´humoràlia!! acabava ahir, i allí segur que hauries trobat informació, nosaltres vam trobar a decorhabitat un dibuixant que és diu Börlansa, té pàgina web, clica aquí per veure la pàgina, això si, de preus no tinc idea, ens van fer una caricatura allí gratuïta...
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: maritima » dc. maig 02, 2007 8:20 pm

onikey ha escrit:eiiii, heu tornat!! hi ha noies casaderes també al 2008!! :-)ok: jejejejeje

Uf viatges, nosaltres no tenim res més que restaurant, el tema ajuntament ja hem comença a ficar nerviosa, el fotograf, com a que ho hauriem de començar a fer un cop d´ull i el viatge,,doncs entre tota aquesta voràgine, ho trobo encara llunyà, es que encara no se ni quins destins mirarem, depen de com anem de pressupost, ens encantaria anar a Nova Zelanda o a Japó, però..."va a ser que no" jeje....els creuers per nordic, a principis d´octubre com a que ja no en fan....i avui hem deien que si és época d´huracans al carib....la mare que ens van matricular!! i quin lloc és bó per aquella época!!

Respecte al que comentavem abans de la Fonda, doncs ja no se si depen del núm de convidats que siguin, o si va amb les condicions que pactis amb ells, perquè se de bodes que la discoteca la han fet abaix, però he anat a algunes que el ball es feia al mateix saló, i el meu novio, per això hem deia que volia fer-ho a un lloc que només es fes un banquet per dia, per poder voltar per tot el recinte, nosaltres la recepció es fa en un lloc, el apertitiu en un altre, el banquet en un altre i el ball en una altra sala, i el que potser a mi més m´agrada, és que el saló dona a una part com un jardí (que no és jardi de gespa) però tens ja per sortir i no et quedes dins una sala, no se, a nosaltres ens agrada més això, però va a gustos com tot, evidentment, bé, crec que ho fant a tots els llocs, i cada restaurant, té el seu punt fort no?

Una pregunta Maritima, es cert que demanen una quantia desorbitant per cada persona a la barra lliure? és que me ho van dir, però no me ho crec la veritat..hem van comentar uns 50€....me ho van dir abans de començar a veure preus de restaurants, però es que s´hem fa com a que no....



Onikey no és cert, a nosaltres ens van demanar 10€ més per persona i vam aconseguir q fos net, sense iva...
Avatar de l’usuari
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. maig 02, 2007 8:23 pm

ja deia jo que no podia ser, que ens estaven prenent el pel.... :-/
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: maritima » dc. maig 02, 2007 8:58 pm

onikey ha escrit:ja deia jo que no podia ser, que ens estaven prenent el pel.... :-/


no sé si us prenen el pèl o no, almenys a la fonda, akest va ser el nostre preu... a altres llocs no ho sé, però vamos, si et claven això per persona, jo m'ho pensaria i molt.... és una burrada¡¡¡
Avatar de l’usuari
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. maig 02, 2007 10:31 pm

Jaaa, això va ser a la boda d´uns amics, que no van fer barra lliure i parlant amb un altre noi, ens va comentar això (bé li van dir al meu noi, un altre que havia estat treballant a la fonda, a mi hem va sonar molt extrany, home, amb aquestos preus ningu agafaria la barra lliure...si és un atrac allò...dels restaurants que vam mirar nosaltres, el suplement era d´entre 9 i 13 € més o menys, tot i que hi ha llocs que compten només adults, altres que et conten nens també...
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: maritima » dc. maig 02, 2007 10:41 pm

clar... a mi em van contar només adults.. i com et dic, vam negociar i no em van fer l'iva
Avatar de l’usuari
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: pupa » dj. maig 03, 2007 8:32 am

Hola noies!
Jo també sóc de Lleida i ens casem el 2008.
Què bé tenir un post dedicat a nosaltres!
Feia una mica de temps que no em connectava, però bé ara si que comença "la cuenta atrás" així que ànims a totes i fins ben aviat!
Avatar de l’usuari
pupa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 303
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 12:33 pm

EntradaAutor: XIPI » dj. maig 03, 2007 3:41 pm

Nosaltres ho fem al Palau de Margalef i els preus van dels 100 € als 120€, sense iva (7%). Pero entra aperitiu, primer i segon plat amb sorbet, postre, pastis nupcial, cafes i copes, decoració, minutes, etc... i 2 hores de ball amb barra lliure. L'aperitiu es fara en una sala (que dona al jardi, ens van dir que obririen les portes i ho farien mig al jardi i mig a dins la sala), el dinar a una altra sala que dona tot es de vidre que dona al jardi i el ball (si fa bon temps) a fora els jardins).
Si algú encara vol mes info que m'ho digui.
Quan anem a fer el tastet ja intentarem ajustar preus i "regatejar" una mica, que si no...!!!! jejeje
Avatar de l’usuari
XIPI
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dv. maig 04, 2007 1:01 pm

Xipi, nosaltres vam anara a veure el Palau de Margalef, a mi m´encantava i va ser dels primers llocs que vam anar a veure, ens vam fer enrera al llegir les condicions al llibret que et donen, 1r perquè demanaven un mínim de 150 persones, ara ens surten més convidats però no ens podem fiar perquè no tenim convidats com per assegurar que segur que vindran les 150 persones , i pagar 50€ per persona que et falta fins arribar als 150, doncs és una pasta ... això va ser principalment els que ens va fer no escollir-lo per a fer el banquet, perquè la veritat és que el lloc és maquíssim, al menys et donen tota la informació de preus etc això sip, ara, tot el que és complementari i que agafes fora del menú, pique pique, la tercera hora de ball i barra el que demanen és una pasada...
A veure si podeu regatejar una mica, tot i que si no els coneixeu o així, no se si surtirà gaire efecte, és un lloc que està molt sol.licitat per cassarse.... :o-o:
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. maig 04, 2007 8:43 pm

Hola, tengo una duda el iva que es el 7% o el 16%
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » ds. maig 05, 2007 12:12 pm

Nanitic el iva es al 7% :-)
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: feminacora » ds. maig 05, 2007 7:14 pm

Gracies Marjo, jo contave el 16% i clar me sortien mes cars....
:-/ :o-o:
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants