NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » dt. oct. 14, 2008 10:28 pm

Ara em van arribant totes però en comtagotes
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
ica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dt. oct. 14, 2008 10:49 pm

Ica, que maca!! que fineta!! tinc ganes de veure el vestit sense el xal, que pinta impresionant! :-))

que tingueu molt bon viatge!!

Mar, jo volia tallarme el cabell abans de marxar de viatge, però ara tothom em diu que em queda millor llarg.... i passat el viatge, em fa mandra tornar ja a la pelu..... :o-o:
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dt. oct. 14, 2008 11:02 pm

No en tinc cap que es vegi bé sense el txal, quan en tingui alguna us la penjo.

Jo avui me'ls he tallat jo mateixa, també estava tipa de portar-lo tant llarg i tenía ganes de canviar abans de marxar, i com que no tenía temps d'anar a la pelu... doncs ja està! L'Albert diu que estic boja... jijij
Imatge
Avatar de l’usuari
ica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. oct. 15, 2008 8:05 am

Ica que wapaaaa, ahora a disfrutar del viaje, a sacarte el stress de los dias anteriores a la boda....
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dj. oct. 16, 2008 9:37 am

Hola de nou!
he estat desapareguda però entre viatges a fora i viatges a dins de Catalunya... per una projecte de feina m'estic recorrent tota Catalunya i no paro! estic molt cansada.
Bé, coses que us he de dir: us he llegit però primer de tot vull felicitar a l'ICA que ja la tenim casada i així tanquem l'any, oi? que guapa que estava, i tant patir pel temps! Al final tot va sortir bé i totes les bodes lleidatanes han sortit bé, només faltaria! Jo ja us vaig comentar que tenia l'àlbum, però per a què us feu una idea del malament que vaig de temps... encara no he vist el video! fa tres setmanes que el tinc i no he trobat un moment amb tranquil.litat per a veure'l. Vaig a continuar treballant que avui, altra vegada a córrer!
Una abraçada,
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: marjo » dj. oct. 16, 2008 5:03 pm

Hola noies, bona tarda.

Abans que res ICA ESTAVES PRECIOSA =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
M'encanta com et quedava el xal. L'havia vist a la meva amiga que també portava aquest vestit (ja saps de qui et parlo) pr m'agrada més com et quedava a tu, t'ho dic de veritat (si em llegis la meva amiga em mataria)

Urgell benvinguda de nou. Nena quina vida mes moguda que portes, deu ni do, no pares quieta. Bueno quan tinguis un momentet tu ves entrant que així tenim noticies teves
Imatge
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. oct. 16, 2008 5:25 pm

Ica, carinyo... que guapa!!!!!!! i quin mono de veure més fotos... del vestidet sense el xal... i de saber tots els detalls!!!!! Espero que us ho estigueu passant molt bé al viatge!!!!!

Mar... nena... a veure si ns poses més fotos... i ens expliques cosetes!!!!! Que xula la foto del Pou... i aquesta que has posat també... se't veu una cara de felicitat!!!!!!

Montse, nina... que no tens temps ni de veure el DVD!!!!????? Això és molt fort!!!! Para quieta!!!!! que te'ns estressaràs!!!!!!

Nenes... no escric gaire... vaig de cul amb la Fira Solidàrium... però a partir de dilluns, espero que torni la calma... molts records a totes!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dj. oct. 16, 2008 6:00 pm

Be noies intentaré començar a explicar-vos alguna coseta de la boda, ara que he recopilat algunes fotos :-)ok: :-)ok: :-)ok: No se si em sabré explicar molt be, jo soc de ciències i això d'escriure... :-/ :-/ :-/

Be abans que res, donar-vos les gràcies a totes per haver-me fet passar el millor any de la meva vida. Es un tòpic del foro començar les cròniques amb aquesta frase, pero es que es realment el que sento (igual que estic segura que es el que senten totes les foreres). Realment aquest lloc ha estat molt especial per mi, soc molt concient que la meva boda no hagues estat el mateix sense les idees, els ànims i l'energia del foro.

GRÀCIES A TOTES, NO OBLIDARÉ MAI EL QUE HEU REPRESENTAT PER MI :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Dit això començo:

Ja sabeu que tan el Josep com jo treballavem fins l'últim dia. Voliem marxar el màxim de dies de viatge i jo no podia agafar un mes seguit de vacances. No se si va ser un encert o un error. Per una banda et prenia temps i per les tardes anava de cul intentant lligar-ho tot, sobretot la última setmana, però pel contrari em permetia desconectar una mica de l'estres de la boda, almenys durant l'estona que em podia concentrar en la feina, i això m'ajudava a controlar els nervis.

De fet recordo que el dijous quan vem deixar tots els detallets al Resquitx i vem acabar d'ultimar els detalls, em vaig sentir molt lliberada. Semblava com si m'hagues tret 10 anys de sobre, quin descans, ja estava tot fet i no calia donar mes voltes en si això agradarà a la gent o no, si aquí hauriem de fer això o allò,... (suposo que ja m'enteneu el que vull dir), no calia donar-hi més tombs ("la suerte estava echada")

El divendres estava com un flam, em costava moltíssim concentrar-me a la feina però havia de deixar-ho tot llest pq estaria a fora 3 setmanes i no volia deixar cap cap per lligar. La gent de la meva feina està una mica sonada i jo me'n temia alguna (a més jo ja n'havia fet unes quantes abans ::-) ::-) ::-) ). Ja feia un mes que portava les claus de casa i del cotxe a la butxaca per no deixar-les a l'abast de ningú. Doncs un moment al dia que em vaig concentrar i quan me'n donc compte veig a la meva companya de feina que surt cap a fora al carre i disimuladament mira cap al parking ::-) ::-)

Ja me la vaig temer...

Surto a fora corrent i em veig a la meitat dels treballadors al costat del meu cotxe. Mireu la foto i sabreu que feien:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: marjo » dj. oct. 16, 2008 6:15 pm

Es va acabar treballar. :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Vaig anar cap allà on eren intentant aturar-los però ja estava tot fet :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ I no se m'acudeix res mes que dir: menys mal que porto les claus a la butxaca. :-( :-( :-(

Quan senten això, salten la balla que ens separava i comencen a correr darrera meu, em prenen les claus i en resum, el meu cotxe va acabar ple de papers i herba i ja em veus a mi amb l'aspirador intentant netejar-lo be pq havia de portar-lo a netejar en una empresa la mateixa tarda i em moria de vergonya de portar-lo en aquell estat *.O.-O*

Be, cap allà a les 3 passades vaig anar cap a Bellpuig. Havia de deixar el cotxe al rentador i anar a la pelu a fer-me les ungles (-O-:-) (-O-:-) així que deixo el cotxe, vaig a fer un bocata ràpid i cap a la pelu. Em van arreglar les ungles i em van fer la manicura francesa amb un dibuixet d'una floreta precios :··;..: :··;..: :··;..: Jo estava feta un feig de nervis i no parava quieta a la cadira, a més com que anava cansada feia unes ulleres de por, la perruquera nomes feia que dir-me que em tranquilitzes una mica o no arribaria a l'endemà :.0.-0.:

Després de recollir el cotxe, vaig anar a buscar a la meva nebodeta i a Barbens a buscar el Josep. Haviem quedat d'anar a l'esglesia a repartir els llibrets, deixar l'arròs i ensajar una mica amb l'Anna l'entrada amb els anells pq l'endemà no es sentís tan estranya (te 4 anyets). La nena ho va fer de conya (durant l'assaig i l'endemà). La pobra em diu: " Tieta, jo tinc moltes ganes de portar els anells pero penso que igual tinc vergonya" :o-o: :o-o: :o-o:

Després de anar una estona a veure els patos i a jugar als columpios amb l'Anna vem anar cadascun a casa seva. El Josep es va quedar a Barbens i jo cap a Mollerussa. Abans d'anar cap a casa vaig passar a recollir uns ossets a la copisteria pels bebes que venien a la boda on hi havia el seu nom escrit en un cor :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

Cap a casa, a sopar una mica (tot i que no tenia massa gana) i a dormir que l'endemà era el gran dia >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. oct. 16, 2008 8:07 pm

Hola reines!!

Marrrrrrr, que guayyyy, has començat la crònica!! quina emoció!! :-)) :-)) >.-<: >.-<: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* nena, moltes gràcies per les paraules que has tingut cap a nosaltres, m'he emocionat! :-()-)

Vull llegir méeeeesssss ::-)

Quina pua lo del cotxe, mare mevaaaa...


Montse, deunidó, no pares de cap de les maneres! osti tu!!

Nosaltres desde que em tornat no em parat gaire per no dir gens quiets.... i encara ens queden un munt de gent per veure i coses per fer,,,, buffff, però poc a poc.

Ara per ara el que toca és donar suport a que calgui a la meva mare, pobra, que demà l'han d'operar.

Tinc moltes ganes de reunir-nos totes de nou!! :-))
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dj. oct. 16, 2008 8:49 pm

Key operen a ta mare, que li passa? Pobreta :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Ke vagi tot molt be i dona-li molts ànims de part de totes (encara que no ens conegui). Ja ens explicaras com es troba :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dv. oct. 17, 2008 12:52 am

Ohhh no us coneix a la majoria, però com si us conegués! jejeje

Doncs li van detectar un tumor fa com un mes i mig i demà té l'intervenció.

Li donaré molts petonsssss i energia de part vostra! :-)ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dv. oct. 17, 2008 7:44 am

Osti Key, espero que vaya todo muy bien, te envio muchas energias positivas y a tu mami tambien..... ANIMOSSSSSS Y MUCHOS BESITOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dv. oct. 17, 2008 12:37 pm

A veure... anem a pams.
Key, si convé, demà venim en bloc a donar ànims a ta mare, als metges, a tu, a tota la família, a qui sigui! això no serà res, segur que no! si ja hem superat una boda... per ta mare no ha de ser res! Ànims que segur que tot va bé!
Marjo: que guai, una crònica super emocionant... què bonic! I de res, dona, que sort en tenim de totes les de Lleida que ens consolàvem mútuament i sobrevivíem a una organització d'una boda! fins i tot he pensat que si van molt mal dades amb la crisi... podríem organitzar una empresa i dedicar-nos a això: Bodes personalitzades, fem de tot: ninos, arròs, invitacions, consells de vestits, com estalviar calers, restaurants, tastets... i si convé, engeguem aquells parents/amics indesitjables que només toquen la pera! tot en un pack!

Au, i després de delirar una mica... a veure si el cap de setmana tinc una mica de temps per a veure el vídeo (ho sé, no tinc vergonya)... i en algun moment us explico alguna cosa.

Per cert, ICa, quan estiguis a lloc... ens avises que farem la retrobada! Com que vas ser l'última...
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Key » dv. oct. 17, 2008 1:42 pm

Bones amores!! pel que sembla, al menys la intervenció ha anat super bé! :-)) Aquesta tarda parlarem amb els metges, però se la veu estupenda, tranquila i animada.

Si si si, em de quedar de nou quan estem totes aquí, però pot ser mortal... per poder explaiarnos, gairebé ens hauriem de marxar un cap de setmana... jejejeje. weno, ho farem a pams i sessións, no?? ::-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: AzaleaVera » dv. oct. 17, 2008 2:45 pm

Me n’alegro moltíssim key!!!!
Imatge

Crónica:
Imatge
Avatar de l’usuari
AzaleaVera
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 2:14 pm
Ubicació: Bell-lloc d'Urgell (Lleida)

EntradaAutor: feminacora » dv. oct. 17, 2008 3:12 pm

Me alegro un monton Gemma, ahora a estar a su ladito.... y que se recupere pronto...
BESITOSSSSSSSSSSSSSSS
Avatar de l’usuari
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dv. oct. 17, 2008 5:35 pm

Ke be Gemma, me n'alegro que tot hagi anat be i que la teva mare estigui estupenda. Son unes noticies fantàstiques >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Urgell2 » ds. oct. 18, 2008 9:12 am

Key, això està molt bé!!!
Laucob, hem de tornar totes a la vida normal, ja veuràs com vindran temps millors, n'estic molt segura, tu no et desanimis, que per aquí això és un pou d'alegria!!!
A veure si ens tornen aviat totes, la Ica especialment i comencem a posar fil a l'agulla per a la trobada!!!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ica » dg. oct. 19, 2008 4:20 pm

Noies!!!!!!!!!!!

Us escric des d'alta mar cami de Grecia, pero amb poc temps perque em deixaran tonta del que em cobraran. Aixo es genial, tot es tant luxos... ja m'ho deies Mar!

Per cert, Gemma molts anims a tota la familia que l'energia positiva fa miracles!!! Un peto i una abrassada molt forta... (suposo que ho entendreu perque ni accents, ni c trencada, ni res, en aquests teclats...)

Mar, que eixerits els de la feina... aixo dona bo!!! Encara que sigui una mica emprenyador haber de correr a netejar el cotxe, clar...

Montse, para quieta dona... que t'agafara algo!!! jijijij

I Ceci, que vaigui molt be la fira!

Si em deixo algu, perdoneume... pero a totes: moltes gracies! Tenia unes ganes bojes de llegir-vos i escriure-us alguna coseta!

Fins aviat!
Imatge
Avatar de l’usuari
ica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants