NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » ds. des. 13, 2008 11:14 am

Bones noietes!!

Montse, aqui també estem igual, a tancar coses i correr per acabar l'any...

Vec que fas valoració d'aquest any, per mi aquest serà un any curiós, no només pel fet de la boda, han passat moltes coses i més que això, trobo que vam viure amb un ritme diferent, que poc a poc anem canviant de nou... bé, reflexions en veu alta...

Per cert, Montse, tens creat un facebook??

Laura, a veure si tens sort i porten alguna coseta més que per plenar la nevera! Jo el cert és que no se ni que voldria que em regalessin.... a part d'unes sabates d'hivern que les necesito ja....

Ica, vaig passar per davant de l'estudi l'altre dia....hi ha una foto nostra emmarcada a l'aparador. :-))

Noietes, si no parlem ... BBBnadal:-)

Eppp però, tenim un esmorzar pendent que em va dir l'Elena, que va arreglart el salt que li van fer a la cafeteria l'últim cop. :-)ok: neukiss-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Key
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. gen. 08, 2009 11:26 am

Hola! Bon any a totes!

Ceci l'altre dia vaig veure l'Alfon a la cabalgata dels reis! jajajajajaja
gloripage
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. gen. 27, 2009 11:37 pm

Hola guapíssimes!!!!

Tinc una pregunta per les que ja esteu casades :) Estic pensat en l'opció d'emmarcar el ram de nuvia per a poder-lo tenir per a tota la vida i no sé si alguna de vosaltres ho haureu fet :)

Si ho heu fet serieu tan amable se dir-me a quina floristeria ofereixen aquest servei???

Moltisisisisisisisisisisisisisisimes gràcies!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Urgell2 » dc. gen. 28, 2009 11:25 am

hola a totes!
Primer de tot bon any, encara que ja no ens recordem de res de les festes de NAdal! Segon, perdoneu per estar desapareguda en combat, però és que la feina se'm complica cada dia més. I en tercer, responent al tema d'emmarcar el ram... crec que ho hauries de preguntar a la floristeria... he vist rams emmarcats, però petits, tipus bouquet... amb gran, potser hauria de ser una capsa de vidre... però ni idea. Segur que en floristeries professionals t'ho expliquen.
I vinga, a continuar treballant! Una abraçada a totes i a veure si ens tornem a animar per trobar-nos!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: MIR1978 » dt. jul. 07, 2009 4:52 pm

lluneta29 ha escrit:Hola a totes!

Sóc núvia del 2010, i he escrit algunes vegades en aquest foro i com que sou les més experimentades en tot això us volia demanar consell. Teniu idea de quin restaurant per fer el convit té bones referències? Nosaltres ho volíem fer al Castell d'Albatarrec, però no ens han donat molt bones referències i ara ja no sabem on anar perquè teníem bastant clar que volíem allí. Vosaltres sabeu un lloc on ho facin bé i no hi hagi queixa alguna? Després ens toca l'esglèsia que tampoc sabem on, a mi m'agrada la de St. Joan però el meu xicot no vol perquè està enmig d'una plaça i tothom el miraria. Sabeu alguna que estigui bé i sigui més o menys antiga? Estem pensant en St. Llorenç però jo la veig massa fosca. No sé, si em podeu ajudar us ho agrairé bastant. Vaig molt perduda ara mateix.
Per cert, vosaltres quan vau començar a mirar el restaurant i l'esglèsia? És que jo crec que quedant 2 anys i 1 mes - em caso en princpi el 08-05-2010, per això que encara queda molt...

Merci per tot noies.


Hola lluneta29,
He vist que et cases al 2010, jo també!!! i també hem mirat el Castell d'Albatàrrec, ens agrada molt, però després de molts comentaris en aquest foro, no sé què fer..., estic preocupada!!! Per on t'has decidit finalment?. Què t'han dit del Castell?.
Muaksssssssssssss
MIR1978
 
Entrades: 5
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 3:16 pm

EntradaAutor: MIR1978 » dt. jul. 07, 2009 4:52 pm

lluneta29 ha escrit:Hola a totes!

Sóc núvia del 2010, i he escrit algunes vegades en aquest foro i com que sou les més experimentades en tot això us volia demanar consell. Teniu idea de quin restaurant per fer el convit té bones referències? Nosaltres ho volíem fer al Castell d'Albatarrec, però no ens han donat molt bones referències i ara ja no sabem on anar perquè teníem bastant clar que volíem allí. Vosaltres sabeu un lloc on ho facin bé i no hi hagi queixa alguna? Després ens toca l'esglèsia que tampoc sabem on, a mi m'agrada la de St. Joan però el meu xicot no vol perquè està enmig d'una plaça i tothom el miraria. Sabeu alguna que estigui bé i sigui més o menys antiga? Estem pensant en St. Llorenç però jo la veig massa fosca. No sé, si em podeu ajudar us ho agrairé bastant. Vaig molt perduda ara mateix.
Per cert, vosaltres quan vau començar a mirar el restaurant i l'esglèsia? És que jo crec que quedant 2 anys i 1 mes - em caso en princpi el 08-05-2010, per això que encara queda molt...

Merci per tot noies.


Hola lluneta29,
He vist que et cases al 2010, jo també!!! i també hem mirat el Castell d'Albatàrrec, ens agrada molt, però després de molts comentaris en aquest foro, no sé què fer..., estic preocupada!!! Per on t'has decidit finalment?. Què t'han dit del Castell?.
Muaksssssssssssss
MIR1978
 
Entrades: 5
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 3:16 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants