CASAMENT PROVINCIA TARRAGONA

any olímpic.

EntradaAutor: mbr » dj. març 02, 2006 3:24 pm

jo em caso el dia 26 d'agost de 2006. Al forti fen 2 bodes al migdia i dos a la nit. De totes maneres estem en pisos diferents i després el forti té un conveni amb el port i ens cedeix unes hores per a nosaltres sols un pub:el malecon o el totem. suposo que envien una boda a un dels pubs i l'altra a l'altra. és impossible coincidir. Fas bé d'anar igualment a villa urrutia, potser va ser la mala sort d'aquell dia però val més que tinguis present aquesta historia a l'hora de negociar. bona sort i ja m'explicaras que tal ha anat la visita vale?
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: lluneta » ds. març 04, 2006 1:25 pm

HOLA NOIES!!!!
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 11, 2006 9:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
lluneta
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: far » ds. març 04, 2006 10:29 pm

Hola!!!! yo me caso en castell de Tamarit en set del 2007, pero lo he cogido hace un mes mas o menos, en Tarragona se llena pero no con dos años de antelación!!, asi q tranquilidad q hay sitio para todas!,yo estaba entre el forti, la boella y Tamarit y me quedé con Tamarit por las vistas y porq me quedaba más cerca. Los tres sitios para mi eran los mejores, Termes seguro q también, pero me quedaba lejos y no me lo miré demasiado. Parc-sama creo q también está bien y de precio también. Villa urrutia yo lo fui a ver y estaba muy dejado y lo dejan bastante mal, yo no me fiaría mucho.

Lo mejor es irlos a ver y quedaros también con el trato de los q os atienden, por ejemplo en villa urrutia me lo enseñaron pero el trato no fue el del castell o el forti y creo q es importante porque luego si hay cualquier problema con la boda, por ejemplo alguna petición, algun cambio, ves quien realmente está a tu disposición para ayudarte y no va a pasar.

Besos!!
Avatar de l’usuari
far
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: NURIA25 » dl. març 06, 2006 2:39 pm

:hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

Hola Far, LLuneta , Mbr i a totes les nuvies!
Això de triar restaurant és més complicat del que sembla!!! Només n'he vist 4 i ja estic atabalada!!!!
El dissabte vam anar visitar Villa Urrutia, feia molt mal temps i no ho vam poder apreciar bé. El lloc ens va semblar boniquet, fan 1 boda per dia, et casen pel civil de veritat,hi ha diferents ambients,etc.. Però el tracte que vam rebre no va ser gaire amable. A més pel que m'esteu dient no es menja bé i això ens fa molta por, després del que pagues!

El dissabte a la tarda vam anar al Mas Sedó, el tracte va ser satisfactori, però no ens va agradar la sala Venus la que ens pertocaria per ser 80 convidats. El preu, pel menjar que donen es correcte. Però fan molts casaments al dia, 4 o 5.

El diumenge vam anar al Termes, la noia es va posar les mans al cap quan vam dir que ens casavem al 2008! El tracte no ens va agradar gaire, era una mica borde. No ens va ensenyar els menjadors, només amb foto i ens van decepcionar. Hi havia dos sales: una amb moqueta i l'altre amb columnes. Però el menjar , i l'hotel ens si ens va fer goig.

Després vam anar a Mas d'en Ros, el tracte va ser excel.lent!!!La noia era super amable :-)ok: , el lloc ens va agradar bastant, però hi ha granges aprop i feia pudor a porquet!Fan dos o tres casaments per dia. Hi ha discoteca. El preu està bé. També porten el Castell de Tamarit i ens van dir que demanen aprox. 130 convidats, així que descartat.

Per últim vam anar a l'Aigüesverds i ens van dir que pel 2008 ja no faran casaments. Quina LLàstima!

Per ara el meu xicot es queda amb Villa Urrutia, ja que li agraden les coses diferents: el chill out, la haima, ... I jo trio el Termes, lo clàssic sempre funciona. Però encara ens queden més de 20 restaurants i hotels per visitar. Agraïm molt els vostres comentaris. Continuarem informant.
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: NURIA25 » dl. març 06, 2006 2:42 pm

:hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::

Hola Far, LLuneta , Mbr i a totes les nuvies!
Això de triar restaurant és més complicat del que sembla!!! Només n'he vist 4 i ja estic atabalada!!!!
El dissabte vam anar visitar Villa Urrutia, feia molt mal temps i no ho vam poder apreciar bé. El lloc ens va semblar boniquet, fan 1 boda per dia, et casen pel civil de veritat,hi ha diferents ambients,etc.. Però el tracte que vam rebre no va ser gaire amable. A més pel que m'esteu dient no es menja bé i això ens fa molta por, després del que pagues!

El dissabte a la tarda vam anar al Mas Sedó, el tracte va ser satisfactori, però no ens va agradar la sala Venus la que ens pertocaria per ser 80 convidats. El preu, pel menjar que donen es correcte. Però fan molts casaments al dia, 4 o 5.

El diumenge vam anar al Termes, la noia es va posar les mans al cap quan vam dir que ens casavem al 2008! El tracte no ens va agradar gaire, era una mica borde. No ens va ensenyar els menjadors, només amb foto i ens van decepcionar. Hi havia dos sales: una amb moqueta i l'altre amb columnes. Però el menjar , i l'hotel ens si ens va fer goig.

Després vam anar a Mas d'en Ros, el tracte va ser excel.lent!!!La noia era super amable :-)ok: , el lloc ens va agradar bastant, però hi ha granges aprop i feia pudor a porquet!Fan dos o tres casaments per dia. Hi ha discoteca. El preu està bé. També porten el Castell de Tamarit i ens van dir que demanen aprox. 130 convidats, així que descartat.

Per últim vam anar a l'Aigüesverds i ens van dir que pel 2008 ja no faran casaments. Quina LLàstima!

Per ara el meu xicot es queda amb Villa Urrutia, ja que li agraden les coses diferents: el chill out, la haima, ... I jo trio el Termes, lo clàssic sempre funciona. Però encara ens queden més de 20 restaurants i hotels per visitar. Agraïm molt els vostres comentaris. Continuarem informant.
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: mbr » dl. març 06, 2006 4:42 pm

nuria25! em vaig deixar una coseta. el casament de villa urrutia també va ser una boda civil. T'he de dir que no sé si passa en totes les bodes allà però els convidats no vam sentir res de res!!!!!!!!!! a més, com es posen dins d'aquella especie de campana (no sé com dir-ho d'una altra manera) no veiem tampoc res. En fi, que abans del previ disgust de l'engany del menjar, ja veniem una mica decebuts per la ceremonia. Es va donar tanta importancia a l'engany del convit que ni m'enrecordava d'això. Jo també vaig estar a mas d'en ros, i tens raó, la noia maquissima i superatenta! a mi les sales no em van acabar d'agradar. Crec que ja t'ho vaig comentar però aneu a veure el forti de la reina a veure que us assembla. Ja continuaras explicant guapa!
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: NURIA25 » dt. març 07, 2006 2:31 pm

:o-o:
Hola Mbr!
Sí, ens volem casar pel civil. Ja sé que es més fred que per l'esgèsia, però tot depen de la salsa que li posin els novis i el jutge. No hem assistit mai a cap casament civil, però al no ser creients fervorosos,hem decidit fer-ho d'aquesta manera. Ja veurem com surt.
El Sr.LLorenç de Villa Urrutia ens va comentar que els nuvis es poden posar a la Glorieta (els convidats no veuen la cerimonia) o es poden situar a baix amb els convidats; d'aquesta manera la Glorieta queda lliure i s'hi pot posar un "quarteto" de músics. No sé si m'he explicat.

Em sembla que si celebrem la cerimonia, fem les fotos, el convit, el ball, i tot al mateix lloc és molt còmode , però dura menys, passa més ràpid.
Tant de temps per preparar el casament (dos anys , o més) i amb un dia , amb unes hores ,tot ja està passat.

Anirem a visitar el Fortí, això t'ho asseguro. No descartem cap lloc!!!
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: far » dt. març 07, 2006 9:51 pm

Hola!!!!!me han enviado los de parc-sama información. porque hace tiempo me fui a informar y cogieron mis datos, me dicen que el día 19 que es domingo hay demostración y dan aperitivo...pero se necesita confirmación, si a alguien le interesa me lo dice y os doy mail o teléfono de la q me lo ha enviado.
Avatar de l’usuari
far
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: NURIA25 » dc. març 08, 2006 2:13 pm

:-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-)

Muchas gracias FAR!!!!

A nosotros nos interesa un montón! Si no te sabe mal, me puedes pasar información.

Eres un sol!

El 19 de marzo? Domingo verdad. Que guay!!!
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: mbr » dc. març 08, 2006 3:12 pm

ok nuria25. Si us han donat la possibilitat de sentar-vos amb la gent i a la glorieta posar un quartet de musica, la veritat es que la cosa canvia molt! penso que si encara et queden dos anys per casar-te fas molt bé de mirar tots els restaurants que et puguin interessar, tens temps de sobres i això és una gran avantatge.
Avatar de l’usuari
mbr
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: far » dj. març 09, 2006 12:40 am

Tenim el plaer de contactar amb vostès per a convidar-los a l’aperitiu – degustació que tindrà lloc el proper diumenge 19 de març de 2006 a les 13.00 h a les nostres instal·lacions del Parc Samà.

Desitgem que aquesta mostra els pugui servir per conèixer de ben a prop la nostra cuina i servei d’alta qualitat que oferim a tots els nostres clients.

Tot esperant rebre’ls ben aviat, preguem ens confirmin la seva assistència abans del proper 12 de març.

Quedem a la seva disposició per atendre qualsevol dubte o aclariment al respecte, i aprofitem l’avinentesa per a enviar-los una cordial salutació,


Meritxell Camell

Bouquet - Parc Samà

Crta de Vinyols, s/n 43850 Cambrils

T: 977 82 63 18 F: 977 82 67 78

comercial@parc-sama.com

www.parc-sama.com
Avatar de l’usuari
far
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: far » dv. març 10, 2006 1:09 am

Este es el mail tal cual me pasaron.

Ahora acabo de ver el cd del fotógrafo composit que da como propaganda y el video de la boda está fet en Villa urrutia!!!!! la sensación que me ha dado es que realmente los invitados no se enteraban de la boda, eso o estaban todos hablando, aunque parecía q había altavoces, bueno no sé, tampoco se ve demasiado.

Bueno un beso!!!
Avatar de l’usuari
far
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: NURIA25 » dv. març 10, 2006 2:25 pm

:-)) :-)) :-))

Muchas gracias, hoy nos pondremos en contacto con Meritxell del Parc Samà. A ver si hay suerte.
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: lluneta » ds. març 11, 2006 11:14 am

Hola guapes!!!

Núra, més idees.... >.-<: >.-<: >.-<: tu com més restaurants tinguis millor que millor: L'ENCANTERI el coneixes? es molt maco, i fan casaments pel civil en un jardí preciós al voltant d'un llac, jo hi vaig aquest any per una comunió i un casament, i quan buscavem restaurant el vam visitar. El preu està força bé!!!! no perds res per informar-te'n.

La web es www.encanteri.info ja seguiras explicant com et va la búsqueda!!!!
lluneta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 11, 2006 9:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
lluneta
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1246
Membre des de: dg. nov. 27, 2005 3:34 pm

EntradaAutor: NURIA25 » ds. març 11, 2006 2:40 pm

=0-0-) =0-0-) =0-0-)

Hoooolaaaa a totes!

Estic molt contenta! Sou uns sols! M'ajudeu molt!
Meritxell de Parc Samà ja m'ha confirmat que el 19 podem anar a la jornada de portes obertes, és molt atenta.
I avui a la tarda anirem a l'Encanteri i al Mas Gibert .
A Mas Folch, vaig trucar i em van dir que feien una plantació d'arbres i que ens haviem d'esperar tres setmanes per anar-ho a veure.
Continuaré informan.... I vosaltres també.
Bon cap de setmana!!!!Me'n vaig a dinar, he d'agafar forces >.-<:
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: NURIA25 » dt. març 14, 2006 2:16 pm

:-)

Bona tarda!
Com ha anat el cap de setmana? Teniu novetats?
Nosaltres hem "visitat": L'Encanteri de Vilallonga , el Mas Gibert de l'Albiol i el Mas Passamaner de la Selva del Camp. Com que som una mica "pardillus", vam anar-hi sense avisar. Com és normal, ens van dir que millor hi tornèssim un altre dia. Todo el gozo en un pozo!Vam fer kilòmetres per res. Què txulo el Mas Passamaner, sembla acollidor, però super car! Ja hi tornarem. Us hi heu fixat que en tots aquests restaurants fan calçotades durant aquesta època. Què us sembla un banquet-calçotada desenfadao ? Seria original!!!
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: ninamix25 » dj. març 16, 2006 7:28 pm

hola nuria 25,nosaltres fem el convit al Club Nàutic de Salou,tambe fan bodes civils,ho podrieu mirar si voleu,us deixo el telefon:977.38.21.68 i la web perque la pugueu visitar:www.restauranteclubnauticosalou.com
molts petons.
ninamix25
 
Entrades: 8
Membre des de: dv. oct. 07, 2005 12:44 pm

EntradaAutor: NURIA25 » dl. març 20, 2006 2:13 pm

Hola a totes!!!

Far, Com va anar pel Parc Samà? Et va agradar? A nosaltres ens va
causar bona impressió: L'aperitiu estava bo, la sala tenia vistes al jardí i l'entorn per fer les fotos és molt maco. No ens vam poder quedar fins al final ja que teniem dinar familiar. Vam marxar ales 14.15 h. Es va acabar molt tard?? Us van dir algo interessant?

Aquest cap de setmana em anat a veure: El Castell de Vilafortuny, El Nàutic de Salou i l'Hotel Palas Pineda.

Aneu a visitar el Castell! és diferent a tot el que hagueu vist. Hi ha un jardí molt maco per fer l'aperitiu. El menú està sobre 110 euros, però el menjar és molt abundant i bo, el tracte és agradable. El que no ens va agradar va ser la sala del banquet, és llarga i estreta . Només fan un casament per dia. Et pots casar allà mateix.

Hi ha una jornada de portes obertes al Naùtic de Salou els dies 8 i 9 d'abril. Animeu-vos! Ens ensenyaran les sales acabades de reformar,ens donaran aperitiu i faran sortejos. Sembla interessant!!!Fan tres bodes per dia, hi ha dos sales, el menjar és molt abundant i a molt bon preu, entre 77 i 100 euros. Tenen fins a 10 menús per escollir.

L'Hotel Palas ja l'hem descartat, la decoració ens va semblar bastant ostentosa, sobretot per les llums , les columnes, les estàtues!!!Segur que es menja bé, però no va amb nosaltres.
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: far » dl. març 20, 2006 11:08 pm

Hola!! pues no fui porque al coger el castillo de Tamarit pues si hubiera ido sería pa comer gratis, y no era plan, los alrededores son bonitos lo que encuentro q está como demasiado en medio del parque, y justo en una zona q no es la más destacable, si el aperitivo fuera al lado de la fuente o más cerca de la casa..pero bueno a mi novio le encantó lo q nos gustó más a los 2 Tamarit.
Bueno ya explicarás que tal va, la suerte es que vas con tiempo y lo puedes mirar todo mejor.

Besos!
Avatar de l’usuari
far
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 229
Membre des de: ds. des. 03, 2005 8:37 pm

EntradaAutor: NURIA25 » dc. març 22, 2006 2:35 pm

Hola Far!

Gracias por decir lo de la jornada de puertas abiertas del Parc Samà, a nosotros nos sirvió.
Por ahora vamos viendo restaurantes, sobre mayo volvermos a visitar los tres o cuatro que más nos han gustado con los papis, y en junio creo que ya lo tendremos decidido y reservaremos.

Por ahora los favoritos son: Termes, Nàutic, Villa Urrutia, Castell de Vilafortuny i Parc Samà. Pero creo que nos gustarán también: Mas Folch, Mas Passamaner i Hotel La Figuerola.

Que suerte que tu ya tengas el restaurante cogido!! La familia y los amigos nos dicen que nos miramos mucho las cosas y que ya lo deberiamos tenir decidido. Nos pasó lo mismo con el piso, tardamos más de un año y medio en compralo.

Un besooooo
Avatar de l’usuari
NURIA25
 
Entrades: 35
Membre des de: dl. gen. 30, 2006 4:06 pm
Ubicació: Tarragona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants