ULTIMS DETALLS

any olímpic.

ULTIMS DETALLS

EntradaAutor: Etiopia » dc. jul. 23, 2008 12:52 pm

HOLA NOIES!!!!!!!!!!!
DESPRÉS DE MIL ANYS DESCONECTADA JA TORNO A estar per aquí el que passa es que estic molt desconectada de totes ja que he tingut problemilles per casa i la veritat es que no he estat per res.

Ara ja està tot millor i hem torno a enganxar.

La veritat es que s'ha tirat el temps damunt i hem falten un munt de tonteries. a veure si algu hem pot tirar un cable.

Grup de música, animació i jocs per la boda. Coneixeu algú que ho faci be o us han explicat alguna cosa?

Pastís: A mi no m'agraden massa i teniem la intenció de fer la conya tallant un pastís de xuxes. Que us sembla?

Regal mares: Teniu alguna opció divertida que no sigui el tipic ram de flors?

Algú farà servir autocar o sap quina companyia o fa a bon preu?

GRÀCIES MAQUES.

UN PETONÀS.

FELICITATS a la pròxima nova mare.
FELICITATS A LES RECENT CASADES
ÀNIMS QUE JA QUEDA POC A LES PRÒXIMES FUTURES DONES CASADES:
Etiopia
 
Entrades: 21
Membre des de: dj. des. 06, 2007 1:01 pm

EntradaAutor: matige » dc. jul. 23, 2008 1:24 pm

gracies .... *:-)** :-()-) un besito.
Imatge
Avatar de l’usuari
matige
 
Entrades: 41
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 6:37 pm
Ubicació: Tarragona, Valls

EntradaAutor: myryjose » dl. jul. 28, 2008 3:42 pm

hola maca, jo a les mares els he fet un album de hoffman. busques hoffman pel google et descarregues l'album i amb fotos teves et fas un album digitalq ue que genial!!!!! i molt barato. a mi m'ha costat 30 euros el de 26 pagines. queda precios!! i en comtes d'un ram les meves floristes em faran uns centres moderns.

lo dels autocars jo agafaria les pagines grogues d'on visquis i manaria un fax o trucaria a cada una de les companyies i preguntaria disponibilitat i preu i et quedes la m illor.

i musica jo l'he agafat a tarragona aixi que no se si et servira pero buscant per internet surten un munt i alguns molt be de preu i amb bona pinta!!
myryjose
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 716
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 2:43 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Enaira » dl. jul. 28, 2008 5:01 pm

Doncs als pares nosaltres els i vem fer el tipic ram, pero semblant al seu del seu casament i un marc amb un escrit, si mires a chupitum hi ha unes copes i ampolles molt xules! o tambe pots mirar un finde de hotel, caldea, etc... de excursio!

tema autocars ni idea pero algun cop he sentit uns 500-600 euros crec, depen recorregut suposu
14/06/08
Imatge
Avatar de l’usuari
Enaira
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am


Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants