Ajudaaaaa!!! Mas Tapioles????? Que tal??

any olímpic.

Ajudaaaaa!!! Mas Tapioles????? Que tal??

EntradaAutor: San&enric » dj. juny 19, 2008 9:04 pm

Hola foreras/eros que tal esteu??? volia demanar ajuda de si algú coneix Mas Tapioles a Solis (Santa Cristina D'Aro), el cas es que estem mirant per casar-nos allà i volía coneixer opinions.....

Encara no tenim la data, hem d'anar a mirar el jutge de Pau de Castell D'Aro, la questio es que voliem fer-ho al monte a Solius perque nosaltres som escaladors i anem mol per allà, però no crec que el jutge es vulgui desplazar...... vosaltres que penseu del tema??? sius plau ajudeu-me una miqueta....

Hem escollit Mas Tapioles perque està super aprop d'allà i admes i ha hotel per dormir perquè venim del Masnou i despres de la festeta ja se sap es millor no agafar el cotxe!

Vaaaaaaa comenteu opinions plisssssss

Gràcies a tots anticipades!!!!!
Avatar de l’usuari
San&enric
 
Entrades: 4
Membre des de: dj. juny 19, 2008 8:49 pm

EntradaAutor: mireia 9 » ds. juny 28, 2008 11:20 am

hOLA sAN!!
Jo el 6 de setembre m'hi caso i genial!!!

Encara no he fet el convit pero et puc asegurara que tant el tracte com el tast, com el lloc està molt i molt be.

Escaladors??? El meu xicot tbe escala, no de manera professional, pero a vegades, ara ho ha deixat una miqueta.

Sou de Sta Cristina, aveure si ens coneixem!!!
Quan us caseu???
Imatge
Avatar de l’usuari
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro

Hola Mireia

EntradaAutor: San&enric » ds. juny 28, 2008 12:06 pm

Hola guapa!!!

Nosaltres som del Masnou, però jo de petita vaig viure a Platja D'Aro, i tenim un pis allà i pujem molt per aaquella zona, i ens agrada molt solius, heu anat a escalar allà? es guapisim!!!!

Tu també escales??

Quant et cases??? ho fareu a Mas Tapioles?? es que l'altre dia hem van comentar que aquest lloc surt a conte si som bastats i el nostre casament serà rotllo familiar som 42 així que no se...hem de mirar dates....

Bueno guapa! gràcies per la resposta!!!

Petonets Foreraaaaa!!!!
Avatar de l’usuari
San&enric
 
Entrades: 4
Membre des de: dj. juny 19, 2008 8:49 pm

EntradaAutor: mireia 9 » ds. juny 28, 2008 4:11 pm

Jo no escalo. Hem fan por les altures, en Xavi m'ha intentat convencer varies vegades pero no!!!

Nosaltres erem cap a 200 i si és una mica car pero el lloc es molt maco. Fins i tot es fan les cerimonies allà fora als jardins.

Espero haver-te ajudat.
Imatge
Avatar de l’usuari
mireia 9
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 808
Membre des de: dl. maig 21, 2007 2:07 pm
Ubicació: sta cristina d'aro


Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants