Gironins/es 2008 (II part )

any olímpic.

EntradaAutor: kel_go » dj. abr. 17, 2008 11:48 am

sira que bé una setmaneta de vacances... i lo del vestit quina pasada no?? no l'he vist pero sabent-ho ja l'anire a comprar... quina gracia...


si, nosaltres aquest finde, también acabarem de repartir les invis que ens queden per donar... per fi, ja estaran... ens treurem un pes de sobre....

winy que bé, aviat ja trindras els mobles muntadets!!! quina ilu no?? ja ens ensenyaras alguna fotito ehhhh!!!

chiky quin estreeeesss, agafeuso en calma... nosaltres también tenim cap de setmana mogudet, también tenim que comprar la sabates (de la mona) al fillol, tinc dissabte sopar familiar, i hem quedat amb el músic... i diumenge, hem quedat amb el restaurant, ja que fan un casament, i anem a veure', despres a dinar i per la tarda a repartir les últimes invitacions...

conclusió, ENS HO TENIM QUE AGAFAR BÉ, PER QUE SI NO......
Avatar de l’usuari
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: kel_go » dj. abr. 17, 2008 11:49 am

vaya rollo us he fotut perdoneu!! :-/ :-/

vaig cap a dinar, BON PROFIT A TOTES!!!

fins despres
Avatar de l’usuari
kel_go
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària
 
Entrades: 2041
Membre des de: dg. març 02, 2008 10:26 am
Ubicació: Sant Hilari Sacalm

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 17, 2008 11:52 am

Si Kel_go segur que ens en sortim!!! tu tampoc et quedes curta amb aquest cap de setmana eh??!!!!

Lo que ahir mirant al vespre amb en Raül els caps de setmana que ens queden fins el casament.... només 7!!!!! els tenim a tope!!! i em sembla que el vaig estressar tant que només em va poder dir: carinyu vaig a cagar! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 17, 2008 11:56 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) CHIKY QUINES SORTIDES EL TEU NEN!!!!!

es clar que si que us en sortireu, totes ens n'hem sortit i vosaltres tambe!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

kel deu ni do el teu finde tambe que atapeit, les invitacions us porten de cul eeeh!! es que aneu una miqueta tardet algunes eee, us haure de fer pa pam al cul.... neu:-D
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. abr. 17, 2008 12:06 pm

Eiiiiiiiiiiii nines!!!

Pffff,.... vaig de p*** cul!!!!
Bé, us he pogut llegir un xic així per sobre,.... ho sento,.... :--( :--(

Winy, nina, que bé que us portin els mobles!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Otres, ja veureu quin canvi la casa,... :-)) :-))
I això sí, a mirar-los amb lupa per si tinguessin alguna ratllada,... :o-o:

Sira, reina, així que tens un vestit famós?!! :-///: :-///:
Quina gràcia,.... Ja miraré si "repinyo" alguna Lecturas "por ahí" i puc veure la foto!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Ah,.... i enhorabona per aquesta setmaneta de vacances!! Aprofita-la bé!!! :--=-) :--=-) :-()-) :-()-)

Ostres tu, sóc un cas com un cabàs,.... el sopar és aquets proper cap de setmana?? :-/ :hmm:: (Perdoneu, eh?!)

Nines,.... quin estrés!!!! Jo també tinc els caps de setmana a tope d'aquí a,.... ja no sé, no veig el final,... ::-) ::-)

Tetes, anem tard amb les invitacions?? Ostres,.... a mi encara me'n queda alguna per repartir, també!! :--( :--(
Jolines,.... ni fent les coses amb temps, vaig a temps!!! neujor:-) *.-o-o.* neujor:-) *.-o-o.*

Fins ara maques!!!
Avatar de l’usuari
_cumeta_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: _cumeta_ » dj. abr. 17, 2008 12:08 pm

Ostres Chiky!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
De debó et va dir això??? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Ai que em pixo!!! Quines sortides que té aquest Raül!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ben fet,..... agafar-se les coses amb sentit del humor, que per nervis ja estem nosaltres!!! :-///: :-///: :-///: :-///: neujor:-) neujor:-)
Avatar de l’usuari
_cumeta_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1169
Membre des de: dj. jul. 07, 2005 9:52 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 17, 2008 12:46 pm

Ei guapes, avui vaig super endeinada i a sobre no se per que, pero ni els accents ni exclamacions em surten be...mireu... accent tancat Ç, obert ×...ai, aixo no funciona...

Chiky em deies que com portavem la musica...doncs fatalª aveure si ens posem les piles.... i que bo la surtida den RaÇul...es ven be que son homes... :-///: :-///: :-///:

Winny reina, que guay que ja et portin els moblesªªªª Ja faras fotos *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* I sobretot mira que tot estigui bçeª
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 17, 2008 12:49 pm

Si noies així tal qual m'ho va deixar anar!!! és així.... neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Miriam doncs mira si vols ja podem anar penjant llistes dels moments i propostes de músicques per cada moment.... jo ho necessito pel 30 d'aquest mes.

Se t'haurà escaxarrat el teclat no?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 17, 2008 1:16 pm

No, he tocat alguna tecla que fa que passi aixo.... quan apagui lordenador i el torni a engegar ja estara...

Doncs quan arribi a casa fare repas del que tinc i aixi us penjo la meva mini llista... neujor:-) neujor:-) neujor:-)
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Espe » dj. abr. 17, 2008 1:54 pm

Hola guapes!!!

Quin estres que portem totes!! hem sembal que ens hem adonat que ens queden pocs caps de setmana i no donem l'abast!
A sobre en Toni avui hem diu si puc cambiar l'hora del dia 9 de maig per posar-nos les vacunes perquè li fan el comiat de solter els de la feina a Lleida. tindrà 3 caps de setmana liat de comiat(bé ell no ho sap) es pensa q només seran 2 (però hi ha un el 17 de maig que se l'emporten a fer rafting a Lleida) no se pas com ens ho farem! hem falten dies i hores.

Per començar a veure si aquest cap de setmana acabem de repartir invitacions, que ja será molt. Ahira varem portar dues invitacions a les 20h quan vaig sortir de la feina i vam arribar a casa a les 22.30 h de la nit, però si no ho fem aixi, no acabarem mai.

I cada nit vull posar-me a fer els detalls pero arriba tan cansada que no tinc ganes de res.

Encara no he pogut anar a mirar lo del solarium i divendres ja hem vaig fer peeling!! aixxx quin estres!!!

respirem a fons!!!

Sira t'has endescuidat de posar-me a la llista del sopar! :-( jo el 25 no puc! el 30 o el 3 en principi si no en surt res si que puc venir.

us deixo vaig pitant a dinar i cap al despatx!
Imatge
Avatar de l’usuari
Espe
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1333
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 11:00 pm
Ubicació: Salt (Girona)

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 17, 2008 2:12 pm

Espe 3 despedides te??!!! deu ni dor!!! jo la veritat es que si en fes en aquest moment no sabria quin cap de setmana posar-la!!!!
A mi em pasa igual que por molt que digui que quan arribi a casa em posaré a fer alguna manualitat no ho faig.... :--(

Encara no has trobat solarium?
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 17, 2008 3:03 pm

Vale, ja sóc a caseta....

I només entro a penjar les cançons perqué vaig a veure si adalanto alguna cosa amb les manualitats!!!

Les cançons que tinc segures:

- Entrada Núvia: "Everything I Do I Do it for you" de Brian Adams

- Pastís: Posiblament Marsupilami ( és de dibuixos animats ) però com que també serà el pastis de l'Arnau....

- Entrega Nuvis cunyada: "I Want to break free" de Queen.

- Entrega Ram: "Por ti" de El canto del loco

- Entrega pòster el Padrino: "Chiquilla" de Seguridad Social

- Entrega aniversari: " Anys i anys" del club super 3

- Entrega lliga: "You are so sexy" de French Afair

- Ball: "Torn" de xque ( si no cambiem i ens cadem la de Aerosmith I don't want to miss a thing", si no fos així aquesta la volem posar segur en algun altre lloc!)

- Entrega ram xupa-xup: no sé com es diu la canço...us xapotejo un troç a veure si alguna sap quina és, perqué no tinc maneras de trobarla: wen yuu mit mi in de lira, wen yuu mit mi in di en, wen yu love mi dats de lira, shouyuu mett mi nou a gent...nanannana sou mai sei i desken meiken...
neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

I com no...el Chikilicuatro!!! Que volem fer surtit a tots els colegas a fer el ridicul!

I em falta....

- Entrada Nuvi
- Intercambi d'anells
- Sortida esglèsia
- Entrada restaurant
- Entrega nuvis Meri
- Entrega nuvis massiva
- Entrega pares
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: TETES » dj. abr. 17, 2008 3:11 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) miriam molt ben cantada la ca´ço, en quin idioma es? neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) em sembla que ja se quina vols dir... a veure si la trobo :-)ok:

Cumeta tu encara vas be de temps amb lesd invis pero les que estan a 1 mes i poc, ai ai ai.... bueno pero no passa res perque normalment la gant ja ho sap de paraula que estan invitats aixi que es pur formalisme...

Tela tela 3 despes, acabara baldat segons lesp utadetes que li facin, jejeje!!

Chiki tu no en fas de despe?
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2966
Membre des de: ds. març 25, 2006 12:51 am
Ubicació: Al costat de Girona

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 17, 2008 3:17 pm

Ets la bomba Miriam!!!! quin tip de riure neujor:-) neujor:-) neujor:-) i lo més fort es que entenem quina cançó vols dir!!!! pero nina el títol no em surt..... m'exprimiré una mica el cervell a veure si puc!!!

No tetes no en faig de despedida :-)ok:
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 17, 2008 3:18 pm

Idioma...Miriaminglish!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Si és molt coneguda...pero no hi ha maneras :hmm:: :hmm:: :hmm::
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 17, 2008 3:19 pm

I Miriam ja et pots exprimir més el cervell eh??!!!! que te'n queden moltes!!!!

A mi em falta la de sortida dels nuvis... que em proposeu????? i la d'un aniversari.... que no sé que faré... :-/
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 17, 2008 3:21 pm

jejeje, Miriam jo no he entès res, jajajaja, però està bé, entenc la lletra però no acabo d'agafar-li el ritme neujor:-) neujor:-)

Jo tampoc faré despedida! ara li estava dient a una companya de feina que m'ho ha demanat, em sembla que hem amargat tant als amics que no voliem la tipica despedida d'anar disfressats pel carrer i un streaptease que han passat de nosaltres, jejje
Visitant
 

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 17, 2008 3:22 pm

Si ja ho sé....

A veure més o menys ja en tinc alguna de pensada... pero no concretada. Per exemple, als anells, possiblement posi alguna cosa molt i molt tranqui, perqué clar, dins l'esglèsia.... per la sortida, doncs estic om tú :--( :--( , entrada del nuvi allà ell, la de nuvis massiva alguna cosa referent als amics, i així van totes...

El que m'havia endescuidat...les dels pltas!!!! Que fort ties :--( :--( :--( :--(
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Chiky-nit » dj. abr. 17, 2008 3:26 pm

Miriam si te'n serveis alguna tu mateixa!!!

o Entrada del nuvi  El meu país es tant petit de Lluïs Llach i Feliu Ventura
o Entrada núvia  Conte Partiro (Time to say goodbye) de Sara Brightman i Andrea Boccelli
o Moment porten els anells i posar anells  Que no s’apagui la llum de Lluís Llach i Feliu Ventura.
o Testimonis (signatura testimonis)  Meravigliosa Criatura
o Sortida dels nuvis  ¿??????? (la Reina del gel de Sagtraït???)
o Entrada Banquet  Salta de Tekila
o Primer Plat  Toc d’inici de Mesclat
o Segon Plat  dubte (My Sharona o Electrica Darma)
o Brindis/pre postres  Llàgrimes al cel de Jofre Bardagí i La puerta de los sueños.
o Pastís  Nottinh Else Mathers de Metallica
o Entrega massiva nuvis  Abanibi Abonebé del Chaval de la Peca + El Chiki Chiki!!!!
o Regal germans  Venim del Nord venim del Sud de Lluís Llach i Feliu Ventura
o Regal pares  La mare de Dyango
o Regal Roses  World’s apart de Bruce Sprigsteen
o Ram de núvia + poster padrí  Tens un amic de Gossos
o Regal embarassada  les tres Bessones
o Aniversari  ?????
o Primer ball  When you say nothing at all de Ronan Keating


Shyla en Raül si que n'hi fan pero tampoc el disfressen ni aquestes coses pero tia posaria la mà al foc que sí que n'hi porten pero bueno a ell ja li agrada a mi no m'agraden les despedides.
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Chiky-nit
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dj. abr. 17, 2008 3:31 pm

Moltes gràcies guapa!
Ni ha un parell que m'agraden...bé, m'agraden totes! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Vaig a veure en la conte aquesta que hi ha de gmail a verure que hi ha penjat...
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants