SOMOS LAS DANGO GIRLS

any olímpic.

EntradaAutor: laura_v » dt. juny 03, 2008 4:09 pm

INGRID, MIRA TE PASO ALGUNAS FOTILLOS :-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laura_v
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: laura_v » dt. juny 03, 2008 4:13 pm

MÁS FOTILLOS :-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laura_v
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: caragola » dt. juny 03, 2008 4:34 pm

ala que xulos.
yo seguramente lo llevaré suelto con rizos, soy morena y creo que me quedarà bien, además los recogidos nuna me quedan bien poque tengo la cara alargada
aiaiaiaiaia
caragola
 
Entrades: 13
Membre des de: dl. juny 02, 2008 4:04 pm

EntradaAutor: laura_v » dt. juny 03, 2008 4:36 pm

YO QUERÍA HACERME UN SEMIRECOGIDO CON EL PELO RIZADO, PERO POR MÁS RULOS O MÁS DIFUSOR, LACA O ESPUMA QUE ME PONGAN, EL PELO ME PESA MUCHO Y A LAS POCAS HORAS YA NO ME QUEDA CASI NADA, POR ESO ME DECANTARÉ POR EL PELO LISO. :-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laura_v
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: alegra » dt. juny 03, 2008 8:37 pm

ERES GENIAL LAURA!!!!! MUy chulos!!!! Iré a a la pelu para ver que me plantean!!!! El tocado que me he cogido de 73 eurito si me hago un moño bajo como que va a ser que no!!!! :--(

Así que no sé que hacer......
Mañana por la noche os colgaré las fotos que he exo de mi madre, hermana y papi (de sus pruebas) Que he de coger de casa de mis padres los cables esos para pasarlos al ordenador!!!!!

Respecto del peinado, a mi me gustaría algo hondulado por arriba y luego recogido pero el problema que tengo es que mi pelo es muy finito y no tengo volumen por lo que los moños esos laura a mi me quedarían super pobres!!!1 uf!!! a ver que tal!!!!

Otra cosa, que no tiene nada que ver pero ya que estoy aprovecho. Van a venir muchos niños de dos añitos o así y algunas mamás yame han dicho que ni de coña les pague un menú infantil que entre el aperitivo y lo que les den los papas de sus platos tienen de sobra..... que hago???? Como lo planteo en el restaurante??? Me pueden decir que no???

Vosotros teneis estos casos???
Imatge

Imatge
alegra
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 457
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am

EntradaAutor: Burrita » dt. juny 03, 2008 11:16 pm

LAURA eres la chica de las fotos !!!! Tienes fotos de todo !!!!!!!!! Es una pasada !
[url=http://nuvis.org/raülimontse][img]http://tickers.nuvis.org/2008-08-30/N12/C0/raülimontse.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Burrita
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1546
Membre des de: dl. oct. 16, 2006 7:29 pm

EntradaAutor: Nochelia » dc. juny 04, 2008 8:27 am

Laura... perdón que me meta pero yo también tengo el pelo super liso, y claro largo pesa mucho...

Si quieres un semi pq no pruebas q ponerte rulos y dormir con ellos (dormirás un poco mal) pero aguanta bastante...

Yo fui el viernes pasado a la pelu, por la tarde, me pusieron los rulos (tipo maruja jejejej!!) y el sábado a primera hora fui a q me los quitaran, la verdad es q me duró bastante bien hasta la noche..... nuse.... es una idea ee!!!!! Pq a mi me pasaba como a ti.... dije si no me aguanta el semi me haré un moño y ale!!! jejeje

Pero seguro q estás guapisima con lo q te pongas!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nochelia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 921
Membre des de: ds. des. 02, 2006 4:56 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: laura_v » dc. juny 04, 2008 8:52 am

HOLA CHICAS!!

A VER, RESPONDO DE UNA EN UNA QUE SI NO ME DESPISTO neujor:-) neujor:-) neujor:-)


INGRID, NO SÉ A QUÉ TOCADO TE REFIERES, TIENES ALGUNA FOTO?? LO QUE DICES DE LOS NIÑOS, YO SÓLO TENGO 1 DE 2 AÑOS Y HABLÉ CON SU MADRE (MI PRIMA) HACE UN TIEMPO Y LE PREGUNTÉ QUÉ COMÍA EL NIÑO, LE DIJE LO QUE HABÍA EN EL MENÚ INFANTIL Y ME DIJO QUE ÉL YA COMÍA DE ESO, QUE SON MACARRONES Y ESCALOPA. A MÍ LOS MENÚS INFANTILES SE SUPONEN QUE ME ENTRAN A PARTIR DE LOS 3 AÑOS, PODRÍAS PREGUNTAR AL RESTAURANTE A VER QUÉ TE DICEN, NO?


NOCHELIA, DE HECHO, MI PELO NO ES TOTALMENTE LISO, TENGO UN PELO GRUESO Y SI ME LO DEJO SECAR AL AIRE LIBRE SE ME ONDULA UN POCO, PERO MIRA, FUI UN DÍA A LA PELU, ME PUSIERON LOS RULOS, 20 KILOS DE ESPUMA Y 2 HORAS Y MEDIA DE SECADOR, SALÍ DE LA PELU A LAS 12:00h Y A LAS 19:00H APENAS TENÍA LAS PUNTAS ONDULADAS. Y OTRO DÍA PROBAMOS SÓLO CON DIFUSOR, Y ME DURÓ 3 HORAS. POR ESO VOY A OPTAR POR EL PELO LISO, PORQUE ME CASO A LAS 7 DE LA TARDE Y SI ME LO ONDULARA ME PASARÍA EL DÍA EN LA PELUQUERÍA Y ESO NO LO QUIERO.

:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laura_v
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: Nochelia » dc. juny 04, 2008 11:28 am

aps!!! okis Laura si es por la tarde no es plan q te pases tooodo el día en la pelu!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nochelia
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 921
Membre des de: ds. des. 02, 2006 4:56 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: laura_v » dc. juny 04, 2008 11:58 am

PUES NO ME GUSTARÍA MUCHO neujor:-) neujor:-) neujor:-)

YA DE POR SI, TENDRÉ QUE IR A ÚLTIMA HORA DE LA MAÑANA PORQUE MI PELUQUERA NO TIENE ABIERTO A MEDIODÍA Y SEGURAMENTE QUE NO ME DE TIEMPO DE TODO SI VOY A LAS 3... :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laura_v
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: alegra » ds. juny 07, 2008 9:08 am

Hola!!!! no me han avisado de este post!!!!
yo tambien me caso por la tarde a las 6 y tendré que ir a las 12 a la pelu para salir a ultima hora para uqe me aguante!!!!!
No sé que haré al final de peinado!!!!!

LAURA QUE TE QUEDA UN RESPIRO!!!!!! HIP, HIP HURRA!!!!!!

Quins nervis!!!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
alegra
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 457
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am

EntradaAutor: ellissa » dg. juny 08, 2008 4:34 pm

Hola noies!!!

Jo tbe soc Dango Girl!!! Em caso el 10/10/2008 a Monells i despres nem a Les Cols d-Olot. Que fort, quina gracia haver-vos trobat!!!
Va ser el primer vestit que em vaig provar i despres en van venir molts mes pero jo nomes tenia al cap el meu Dango... jejeje. Que us he de dir si vosaltres tbe l-heu trait.

He estat llegint el vostre nostre post aixi per sobre i jo no tinc gaire gran cosa. El can can es el 836 que em va costar 135 euros al Pronovias de Girona i em vaig comprar un tul per fer de bel i despres com de xal.

Encara no tinc ni joies ni sabates ni roba interior, pero ja estic comensant a mirar. El 04 agost tinc la primera proba i encara queda molt, pero jo ja tinc unes ganes...

Una abrasada a totes!!!

PD Missatge per la NyiNyi que si veus aquest missatge es que ja saps el vestit que porto, en tot cas, m'ho dius i aixi ja en podrem parlar tranquilament, pero no ho diguis a ningu!!!
Avatar de l’usuari
ellissa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: ds. maig 24, 2008 11:03 am

EntradaAutor: caragola » dl. juny 09, 2008 9:15 am

que bé, una altra!!!!, quan et cases?' jo tampoc tinc moltes coses, de fet ara estinc mirant sabates però no trobo cap que m'ecaixe, les que m'agraden tenen un taconaso impresionant!! jajajaja.
Ara estic en els detallets, que dono un saquet de herbes aromàtiques, ( espigol),
caragola
 
Entrades: 13
Membre des de: dl. juny 02, 2008 4:04 pm

EntradaAutor: laura_v » dl. juny 09, 2008 10:00 am

HOLA!!

QUE BÉ ELLISSA!! UNA DANGUERA MÉS!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

JO TAMBÉ ME L'HE COMPRAT AL PRONOVIAS DE GIRONA :-)

ARA MATEIX T'APUNTO A LA LLISTA DE LA PRIMERA PÀGINA :-)

CARAGOLA, QUE ENCARA M'HAS DE DIR EL DIA QUE ET CASES :-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laura_v
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: caragola » dt. juny 10, 2008 6:48 pm

hola, em caso el 4 d'octubre a les 12:30, em case una regidora amiga meua en un poble de Castello.
caragola
 
Entrades: 13
Membre des de: dl. juny 02, 2008 4:04 pm

EntradaAutor: laura_v » dt. juny 10, 2008 6:55 pm

YA ESTÁS APUNTADA EN LA LISTA NEGRA DE LA PRIMERA PÁGINA! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laura_v
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: ellissa » dg. juny 15, 2008 5:34 pm

Buff Laura-v et queda ben poquet no?? Com estan els nervis?? Et desitjo el millor pel dia 27 i que t'ho passis de conya i que sigueu molt feliços.

Ahir vaig anar a un casament i se'ls veia tan contents... La veritat és que per una part tens ganes que arribi el gran dia però per l'altra et fa por que passi massa ràpid.

Apa, que acabi d'anar b el cap de setmana!!!
Avatar de l’usuari
ellissa
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 144
Membre des de: ds. maig 24, 2008 11:03 am

EntradaAutor: laura_v » dg. juny 15, 2008 9:08 pm

HOLA ELLISSA!! DONCS SI, JA QUEDA BÉN POQUET!! AHIR EM VAN FER EL COMIAT DE SOLTERA I DEMÀ ANEM A PORTAR AL RESTAURANT LA LLISTA DE LES TAULES I A PAGAR LA MEITAT DEL CONVIT... AIXÒ JA ESTÀ AQUÍ!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
laura_v
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: caragola » dt. juny 17, 2008 8:15 am

quan et cases laura?? que tal la despedida?'
ai, estas nerviosa?? jo crec que estaria atacada, i és que soc molt nerviosa,!!
ja has fet l'última prova del vestit? i que tal??? com et veus??
jo l'altre dia em vaig trobar de front en un escaparate un vestit quasi igual que el dango, A veure, la falda és igualeta que el dango i la part de dalt és de "blondà" o no se com es diu!! pels vestits que es venen en la tenda deu ser de San Patrick o de la Sposa, no se!! jo m'he disgustat un poquet!!! perque no m'acaba d'agradar com queda, encara que no és igual igual al nostre, no se, ai.
bé, ja ens contaras!!!!!
caragola
 
Entrades: 13
Membre des de: dl. juny 02, 2008 4:04 pm

EntradaAutor: La Noe » dt. juny 17, 2008 9:06 am

LAURA QUE POQUITO TE QUEDA!!!!!! CUANDO VUELVES A PROBARTE EL VESTIDO?? *.-o-o.*
Imatge
Avatar de l’usuari
La Noe
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent
 
Entrades: 2787
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 5:09 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
cron