Hi ha algú que es casi pel civil?

any olímpic.

EntradaAutor: Malba30 » dt. ago. 28, 2007 10:23 am

Gemma&Dani

Publicado: Mie Ago 08, 2007 6:13 pm Asunto:

--------------------------------------------------------------------------------

Hola noies, jo també em caso pel civil. Com que no volia anar a signar el dia abans, vaig estar preguntant a un munt d'ajuntaments, per casar-te a Can Boixeras (l'Hospitalet) has d'estar empadronat, i a Can Marlet, també em vaig informar, tot i que ve un jutge, també has d'anar el dia abans a signar.


Gemma, para casarte por lo civil en Can Boixeres no hace falta estar empadronado en Hospitalet, lo que sucede es que debes de abrir dos expendientes matrimoniales, el primero en el registro donde estás empadronada y cuando ya esté abierto debes de llevarlo al registro de Hospitalet que es lo que me sucedió a mí. Además lo que suelen hacer también es las fechas mas "escogidas" las reservan para la gente de Hospitalet y para los que quieran casarse allí pero son de fuera les ofrecen disponibilidad en otras fechas que no son tan seleccionadas.
Malba30
 
Entrades: 24
Membre des de: dj. abr. 13, 2006 6:29 pm

EntradaAutor: Gemma&Dani » dt. ago. 28, 2007 3:21 pm

Vaya, pues cuando yo llamé me digeron que si no estaba empadronada o trabajaba o tenía algun vínculo con el Hospitalet, no me casaban, quizá era porque me quería casar en sábado y es uno de los días que hay más gente, no lo sé.
Imatge
Avatar de l’usuari
Gemma&Dani
 
Entrades: 20
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 6:19 pm

EntradaAutor: bruji2008 » dt. ago. 28, 2007 3:25 pm

hola noies!

Jo també em caso pel civil i crec que no hi ha manera de casar-se "de veritat" en un restaurant, jo vaig estar mirant i res. Al final ens casa un jutge de pau, però igualment hem d'anar a signar al nostre ajuntament. :--(
Avatar de l’usuari
bruji2008
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 428
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 4:20 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: anny » dc. ago. 29, 2007 7:42 pm

Hola,
nosaltres ens casem pel civil a l'ajuntament de Ripollet.
Avatar de l’usuari
anny
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1241
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 2:28 pm

EntradaAutor: kasbah2 » dc. ago. 29, 2007 7:54 pm

Nosaltres vam prguntar al Palauet de l'Hospitalet i si nl estás empadronat només et casen de novembre a febrer.
Avatar de l’usuari
kasbah2
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze
 
Entrades: 1782
Membre des de: dj. març 08, 2007 7:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: maduixa » dj. ago. 30, 2007 9:04 am

Jo també em caso al restaurant, però he d'anar a signar el dia abans al jutjat. No m'agrada la idea, però que hi farem!

Una coseta... els testimonis poden ser familiars??
Imatge
Avatar de l’usuari
maduixa
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: nimo » dj. ago. 30, 2007 4:58 pm

Sí que poden ser familiars jo ho vaig preguntar al registre. No problem per això.

Va noies més idees per la cerimònia!!!
Avatar de l’usuari
nimo
 
Entrades: 14
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 6:26 pm

EntradaAutor: anny » dj. ago. 30, 2007 8:14 pm

Penso que és millor agafar de testimonis amics, ja que en el nostre cas depèn de quin familiar agafem l'altre es pot enfadar... en canvi d'amics segur que no ens passa.
Imatge
Avatar de l’usuari
anny
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1241
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 2:28 pm

EntradaAutor: Liti » dj. ago. 30, 2007 9:20 pm

Jo vull començar a moure,m dilluns mateix per tant on truco?
Al registre civil o al jutjat?
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: bruji2008 » dj. ago. 30, 2007 9:25 pm

jo dilluns aniré al registre civil a presentar tota la documentació!
Avatar de l’usuari
bruji2008
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada
 
Entrades: 428
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 4:20 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: Visitant » dv. ago. 31, 2007 12:28 pm

HOLA CHICAS!!
YO también ME CASO EN EL AYUNTAMIENTO EN LA LLAGOSTA! HAY ALGUIEN DE AYI?

YA VAIS A MOVER LOS PAPELES?
UN POCO PRONTO, NO?
ES QUE ME HAN DICHO QUE CADUCAN....

NO SE

CHAO :-):-):-):
Visitant
 

EntradaAutor: Liti » dv. ago. 31, 2007 12:41 pm

Hola noies!!

Bé, aquest matí m'he començat a moure.
El primer q he fet es anar al Registre Civil d'Arenys de Munt, on estem tots 2 empadronats.
Allà em demanen, 2 fotocopies DNI, 2 fotocopies DNI de 2 persones q no siguin família, fotocopia del llibre d família on sortim nosaltres ( a partir d'aquí, són ells mateixos els q tramiten la partida de neixament) i certificat d'empadronament de tots 2.
Quan ho tingui tot, ho haig de portar allà mateix i triga tot aproximadament un mes i mig, aleshores et donen dia i hora per casar-te, aixó si, pots fer-ho al jutjat q vulguis, però es clar, hi ha jutjats q casen un o dos dies.
A Arenys de Munt casen de dilluns a dissabte per tant ho farem allà, al mateix jutjat de Pau!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: maduixa » dv. ago. 31, 2007 12:49 pm

Jo trucaré dilluns per confirmar els papers que necessito, per si me'n deixo algun i el dia 10 (que tinc pont) els anirem a portar. I ja tindrem una cosa feta, que la veritat en tinc unes ganes...
Imatge
Avatar de l’usuari
maduixa
:: supernúvia
:: supernúvia
 
Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: daphne » ds. set. 01, 2007 1:10 am

Liti ha escrit:Hola noies!!

Bé, aquest matí m'he començat a moure.
El primer q he fet es anar al Registre Civil d'Arenys de Munt, on estem tots 2 empadronats.
Allà em demanen, 2 fotocopies DNI, 2 fotocopies DNI de 2 persones q no siguin família, fotocopia del llibre d família on sortim nosaltres ( a partir d'aquí, són ells mateixos els q tramiten la partida de neixament) i certificat d'empadronament de tots 2.
Quan ho tingui tot, ho haig de portar allà mateix i triga tot aproximadament un mes i mig, aleshores et donen dia i hora per casar-te, aixó si, pots fer-ho al jutjat q vulguis, però es clar, hi ha jutjats q casen un o dos dies.
A Arenys de Munt casen de dilluns a dissabte per tant ho farem allà, al mateix jutjat de Pau!!!



Jo em vull casar en arenys, ja t'ha havia dit ara nomes en falta sapiguer si casen igual sense estar empadronats però es que la mare de la meva cunyada encara no ha pogut anar. A veure que li diuen :-/
Avatar de l’usuari
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: daphne » ds. set. 01, 2007 1:11 am

Liti ha escrit:Hola noies!!

Bé, aquest matí m'he començat a moure.
El primer q he fet es anar al Registre Civil d'Arenys de Munt, on estem tots 2 empadronats.
Allà em demanen, 2 fotocopies DNI, 2 fotocopies DNI de 2 persones q no siguin família, fotocopia del llibre d família on sortim nosaltres ( a partir d'aquí, són ells mateixos els q tramiten la partida de neixament) i certificat d'empadronament de tots 2.
Quan ho tingui tot, ho haig de portar allà mateix i triga tot aproximadament un mes i mig, aleshores et donen dia i hora per casar-te, aixó si, pots fer-ho al jutjat q vulguis, però es clar, hi ha jutjats q casen un o dos dies.
A Arenys de Munt casen de dilluns a dissabte per tant ho farem allà, al mateix jutjat de Pau!!!



Jo em vull casar en arenys, ja t'ha havia dit ara nomes en falta sapiguer si casen igual sense estar empadronats però es que la mare de la meva cunyada encara no ha pogut anar. A veure que li diuen :-/
Avatar de l’usuari
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: Liti » ds. set. 01, 2007 10:21 am

Daphne, si vols el telèfon del Registre Civil allà t'informaran molt bé!
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: daphne » dg. set. 09, 2007 4:23 pm

Liti ha escrit:Daphne, si vols el telèfon del Registre Civil allà t'informaran molt bé!


Perdona per no contestar abans però he estat de viatge i acabo d'arribar.

Si pots passar-m'ho t'ho agrairia aixi podré demanar informació personalment i a veure que em diuen
Avatar de l’usuari
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: daphne » dj. set. 13, 2007 6:40 pm

Liti ja m'ha donar la meva cunyada el telefon del registre civil i he parlat amb una noia que es diu carme (encantadora per cert) i tot arreglat: EM CASO EL 08/08/2008 A ARENYS!!!!!!! Tot solucionat, ja m'apuntat per atenit segur el día. Estic contentiiiiiiissima ja que pensaba que tindría que signar un altre día que la cerimonia civil al restaurant i jo olia fer-ho tot e mateix día i al final HO HE ACONSEGUIT >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

EntradaAutor: Liti » dj. set. 13, 2007 6:43 pm

Daphne nenaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

És molt maca la Carme oi??

Ja aniré a veure't, jajajajajaja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Liti
:: meganúvia
:: meganúvia
 
Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: daphne » dj. set. 13, 2007 6:47 pm

si es un encant de noie.

Es clar que si encara que nomès n'em a signar i corren's capa barcelona a la pelu, maquillatge,.... que a les 6 tenim que estar per la cerimonia civil al restaurant.
Avatar de l’usuari
daphne
forofa de l'any
forofa de l'any
 
Entrades: 17218
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:26 pm
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants