Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 04, 2009 9:17 am

Bon dia!!! Com han anat aquests dies??? Jo no he fet res de profit, jejeje, descansar, menjar, veure el Barça...
Petita, que tal les visites de restaurants???
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Petita83 » dl. maig 04, 2009 3:23 pm

ofcourse ha escrit:Bon dia!!! Com han anat aquests dies??? Jo no he fet res de profit, jejeje, descansar, menjar, veure el Barça...
Petita, que tal les visites de restaurants???


Ofcourse... a vegades no fer res és el que ens va millor :-)ok: No et donis mala sang!!!

Tema restaurant... els que hem vist aquest finde... doncs estan vistos. La Tartana no la vam arribar a fer per problemes d'organització meva i els altres... no ens acaben de fer el pes.
Entre avui i demà ens han de trucar del Mas de Sant Lleí per a confirmar si passem a estar en primera opció pel dia que nosaltres volem i de no ser així, ja pre-reservem del tot segur, pel dia o 28 d'Agost o 18 de Setembre, és l'únic tema que ens queda per concretar amb el meu futur.

Ja us diré...

Per cert, se sap alguna cosa de la revista Sposabella on surt la Rachi? :-/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 04, 2009 3:32 pm

Doncs si ja teniu clar que el Mas Sant Llei és el que busqueu... endavant!! A fer la pre-reseva (que vol dir fer la pre-reserva?? Que bloquejeu el dia durant un temps i després heu de confirmar???)
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. maig 04, 2009 3:34 pm

Hola noies...

Dons la revista ja ha sortit, és una publicitat dels fotografs. I la veritat tampoc son de les millors fotos, a mi hi ha altres que magtaden molt mes... dema us ho escanejo i penjo. O us penjpo aqui les fotos, per les que no m´heu vist encara...

Peita, agafa el mas de snat llei i ja esta!!

Of course, dintre de poc la primera prova, no???
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Petita83 » dl. maig 04, 2009 4:15 pm

RACHI ha escrit:Hola noies...

Dons la revista ja ha sortit, és una publicitat dels fotografs. I la veritat tampoc son de les millors fotos, a mi hi ha altres que magtaden molt mes... dema us ho escanejo i penjo. O us penjpo aqui les fotos, per les que no m´heu vist encara...

Peita, agafa el mas de snat llei i ja esta!!

Of course, dintre de poc la primera prova, no???


Ofcourse faríem la pre-reserva més que res per si de cas els pares després ens fan alguna... pero un cop el vegin aquest finde... a pagar (quasi segur).

Rachi!!! Que per fi et veurem com tota una celebrity!!! segur que surts wapíssima... però suposo que com és lògic tu tindràs les teves fotos preferides... si és una publicitat potser ells s'han decantat per les que més venen... nu sé. Però vamos, impossible que no surtis bé :-)ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 04, 2009 4:16 pm

Rachi, jo et vull veure!! No t'oblidis de penjar les fotos, eh???

La prova de vestit la tinc al juny... pfff, encara queda... Pero avui m'han trucat per anar a fer el tast del menu a finals de maig!! Aixó ja s'acosta...
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Petita83 » dl. maig 04, 2009 4:33 pm

ofcourse ha escrit:Rachi, jo et vull veure!! No t'oblidis de penjar les fotos, eh???

La prova de vestit la tinc al juny... pfff, encara queda... Pero avui m'han trucat per anar a fer el tast del menu a finals de maig!! Aixó ja s'acosta...


Ostres Ofcourse les proves de vestit no es fan fins tan aprop de la boda? Quantes faràs?
Fa molt que ja el tens? Quin és el model que has escollit :-) ?

I a més el tast!!! això ja sona a boda imminent!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: G14 » dl. maig 04, 2009 8:52 pm

Bona nit wappissimes!!!!
A la feina no puc conectar-me, doncs m'han bloquejat la web com Category ``entreteniment i oci´´, vaya tela!!!!!!
Rachi jo vull veure les fotos, passa-les....... després de veure l'album segur que surts bé a la revista!!!!!!
Petita si a tots dos us agrada el Mas de Sant Llei no li donguis més voltes al tema!!!!!!
Ofcourse que bé al final Dubai i Maldives. A tu et feia moltissima il-lusió Dubai, oi????? Ben fet.
Ja no et queda res per la primera prova del vestit, quines ganes, no???? Ja tens la roba interior i les sabates????????

Nosaltres no hem fet res aquests dies, descansar que ja ens feia falta!!!!!!

Està pendent la cerveseta!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
G14
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 05, 2009 1:57 pm

Hola!!
Rachi no t'oblidis de les fotos!! Que tenim moltes ganes de veure't... Ets una celebrity!!!

Bueno, ara tenim un altre lio amb el viatge..... No sabem si fer Dubai + Maldives o només Maldives... A veure si m'acaben de passar tots els pressupostos i decidim, que ja en tinc ganes!!

Aquest finde aniré a la caza i captura de les sabates, a veure que veig...
Petita, crec que si que és normal fer la primera prova del vestit a 3 mesos del casament... Al juliol faré la segona i un parell de dies abans l'última.

Eii, i la cerveseta que varem parlar?? Quan la fem???
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Petita83 » dt. maig 05, 2009 2:18 pm

ofcourse ha escrit:Hola!!
Rachi no t'oblidis de les fotos!! Que tenim moltes ganes de veure't... Ets una celebrity!!!

Bueno, ara tenim un altre lio amb el viatge..... No sabem si fer Dubai + Maldives o només Maldives... A veure si m'acaben de passar tots els pressupostos i decidim, que ja en tinc ganes!!

Aquest finde aniré a la caza i captura de les sabates, a veure que veig...
Petita, crec que si que és normal fer la primera prova del vestit a 3 mesos del casament... Al juliol faré la segona i un parell de dies abans l'última.

Eii, i la cerveseta que varem parlar?? Quan la fem???


Ofcouuuuuuuuuuuuuuuure acabo de veure que ja has deixat enrere els 4 mesos... ja vas pels 3!!!

Tema viatge...Dubai+Maldives té molt bona pinta... Maldives i ja està sembla més convencional, la primera combinació que proposaves la trobo super encertada!!! De totes maneres, suposo que heu de valorar més coses...
Tema sabates... tens alguna marca fetiche? :-) Jo he vist unes quantes companyes que pel ball i tal s'han decantat per espardenyes de Castanyer (però comprades directament a ells, no les de Rosa Clarà) i sembla que van anar com oli en un llum!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Petita83 » dc. maig 06, 2009 1:29 pm

Rachiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Surts molt wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Xip :-) tinc la revista... com igualment l'havia de comprar per seguir agafant idees i tal... pos ja està!!!
La Basílica del Mar l'han agafat que queda super-senyorial en la foto de dalt de tot a la dreta, i el ball dels nuvis al Bellrecó!!! Mare... si sembla de conte... amb el focus només il·luminant-vos a vosaltres!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dc. maig 06, 2009 3:14 pm

jajajaja...

Petita, pues no es veuen bé les fotos... si les veiessis...
jajajja... Quina gràcia!!!
T´he passat fotos del sopar al BR de nit?? Va quedar espectacular!!!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Petita83 » dc. maig 06, 2009 8:45 pm

RACHI ha escrit:jajajaja...

Petita, pues no es veuen bé les fotos... si les veiessis...
jajajja... Quina gràcia!!!
T´he passat fotos del sopar al BR de nit?? Va quedar espectacular!!!


Les fotos de BlackandBlanc estàn molt bé!!! Al Mas de St. Lleí no estan com a fotògrafs "recomanats"... però vaja, que pago el cànon de marres amb molt de gust si el resultat és aquest. I segur que tindràs fotos que creus són molt millors, però les que han escollit no es queden pas enrere
:-)) Jo también vull que el meu banquet sembli de conte :-))

Nu, nu m'has passat fotos del sopar de nit al BR, però ja et dic, és taaaaaaaaan diferent als banquets que hagi pogut veure fins ara!!! És diferent, sobretot, i crec que és el que fa que sigui la "TEVA" boda i no la de la Menganita o la Fulanita... Per què als llocs els costa tan adonar-se que no volem Bodes-clon? :star::

Rachi el teu àlbum de boda deu estar supercurrat, seguríssim!

No crec que amb el lloc tant de la cerimònia com del banquet la gent es quedés indiferent :-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 07, 2009 11:05 am

alla va!
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 07, 2009 12:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Petita83 » dj. maig 07, 2009 11:54 am

RACHI ha escrit:alla va!


OSTRES!!! Quin ambient no!?!?!?!? No et sabria dir si el trobo romàntic o càlid... però que és molt diferent als banquets convencionals!!! I per bé!
Tu et vas casar a l'estiu?!
Noia, FELICITATS pel tros de boda!!!
Segur que si tens amigues per casar encara deuen dir-te que tenen la teva de referència... ÉS QUE SEMBLA LA BODA PERFECTE!!!
Aish nena, que després de veure això el nivell queda molt alt, eh! Tan de bo la meva pugui arribar a ser així d'especial.
La Mary también es va casar al BR, pot ser?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Petita83 » dj. maig 07, 2009 11:55 am

Petita83 ha escrit:
RACHI ha escrit:alla va!


OSTRES!!! Quin ambient no!?!?!?!? No et sabria dir si el trobo romàntic o càlid... però que és molt diferent als banquets convencionals!!! I per bé!
Tu et vas casar a l'estiu?!
Noia, FELICITATS pel tros de boda!!!
Segur que si tens amigues per casar encara deuen dir-te que tenen la teva de referència... ÉS QUE SEMBLA LA BODA PERFECTE!!!
Aish nena, que després de veure això el nivell queda molt alt, eh! Tan de bo la meva pugui arribar a ser així d'especial.
La Mary también es va casar al BR, pot ser?


Jaaaaaaaaaaaaa heeeeeeeeeeee trobaaaaat la paraula que definiria com vec la teva boda!!! SENYORIAL, sí, sí, sí, sí!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 07, 2009 12:14 pm

calla calla petitaa... de SENYORIAL res... que jo no soc gens senyorial!!!

Jo la definiria com romantica, els jardins de BR son molt romantics i els centre de phlox ban quedar ideals. La mery tambe es va casar a BR. a dintre. Em sembla que vam escollit els mateixos mantels i tot...
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Petita83 » dj. maig 07, 2009 12:22 pm

RACHI ha escrit:calla calla petitaa... de SENYORIAL res... que jo no soc gens senyorial!!!

Jo la definiria com romantica, els jardins de BR son molt romantics i els centre de phlox ban quedar ideals. La mery tambe es va casar a BR. a dintre. Em sembla que vam escollit els mateixos mantels i tot...


Els centres aquests tan xulos són de Phlox? Havia sentit bones referències... però no havia vist cap resultat... CREC QUE SI EM DEIXA EL RESTAURANT ELS FITXO!!! Encara que... el teu ram de núvia era también d'ells? Crec que a la revista alguna cosa deia...
Són preciosos
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ofcourse » dj. maig 07, 2009 1:57 pm

Hola noietes!!
Com va???
Rachi, tens les fotos de la revista??? Jo les vull veure!!

Nenes, avui he anat a signar l'expedient matrimonial... oeeee, una cosa menys!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Petita83 » dj. maig 07, 2009 11:39 pm

ofcourse ha escrit:Hola noietes!!
Com va???
Rachi, tens les fotos de la revista??? Jo les vull veure!!

Nenes, avui he anat a signar l'expedient matrimonial... oeeee, una cosa menys!!


Ofcourse l'ambient de boda ja es respira, eh!!! :-) Ja comences a firmar...mare meva...en res firmes els papers oficials...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants