Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

Re: Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: Petita83 » dl. feb. 15, 2010 3:33 pm

ofcourse ha escrit:Hola petita!! Que tal ho portes???? Estàs nerviosa??
Jo encara em vaig passant de tant en tant per aqui, però la veritat es que ja no és com abans,..... Buff, es que passa el temps volant!!!
Va, explica novetats, com ho tens tot....

Petonets!


Ofcourse wapíssima!!!!

Com prova la vida de casada? ::love:: El temps vooooola! Calculo que ja deus dur uns 4 mesos i escaig de casada ::love::

Ara tenim el tema una mica parat, mirant coses pel pis, arreglant-lo, pendents del tastet al restaurant i buscant unes invitacions que ens facin el pes. Oi que al c/ Petritxol a Barna hi ha un lloc? :-/

también ara començarem amb el tema del curs prematrimonial...però fins l'Abril; al Maig la prova del vestit...

Suposo que després ja s'ajuntaràn totes les coses i m'agobiaré més...

Un petonàs!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: ofcourse » dl. feb. 15, 2010 6:52 pm

Si, al c/ Petritxol hi ha un lloc (si no m'equivoco es diu Conesa). I a Pau Claris hi ha un altre que es diu eventus que te coses xulisimes (et recomano que hi vagis, encara que sigui per tafanejar i agafar idees).

Aixsss, que xulo tot aixó dels preparatius.... Disfruta-ho mooolt, que després tot passa molt ràpid, jejeje...
La meva vida de casada molt be, de fet tampoc ha variat gaire... Ara estem "decidint" quan anem a per un bebe.... Jajaja, a veure si ens posem d'acord!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

Re: Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: Petita83 » dl. feb. 15, 2010 10:39 pm

ofcourse ha escrit:Si, al c/ Petritxol hi ha un lloc (si no m'equivoco es diu Conesa). I a Pau Claris hi ha un altre que es diu eventus que te coses xulisimes (et recomano que hi vagis, encara que sigui per tafanejar i agafar idees).

Aixsss, que xulo tot aixó dels preparatius.... Disfruta-ho mooolt, que després tot passa molt ràpid, jejeje...
La meva vida de casada molt be, de fet tampoc ha variat gaire... Ara estem "decidint" quan anem a per un bebe.... Jajaja, a veure si ens posem d'acord!!


::love:: ::love:: NO FOTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIs!!! ::love:: ::love::

QUÈ BÉEEEEEEEEEEEEEEEE!!! >.-<: Un més a la family!!! Aish, doncs ja cal que a la feina et mimin i no t'estressin molt, eh!

Ja explicaràs, però quina il·lu! I més si els dos hi esteu d'acord! Això sí que serà un canvi de vida radical :-)ok:

Prenc nota dels llocs i miraré Eventus!!! No hi havia pensat :hmm:: I crec que algú més m'ho havia comentat
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: Petita83 » dt. maig 04, 2010 9:53 pm

Hola a totes!!!

L'any passat per aquestes dates tot just mirava jo restaurants i em va servir de molt el vostre post per orientar-me...i estaven a punt de caure els vostres 1rs aniversaris de casades...

Ara...A PEL 2N ANIVERSARI!!!

Espero que sigueu iguals de feliços que el primer dia i si heu augmentat la family o teniu en breus fer-ho, ENHORABONA!!!

Mil petons wapíssimes :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: ofcourse » dv. maig 07, 2010 9:42 am

Hola!!! Buffff, feia segles que no passo per aqui!!! Com va petita???? Ostres, ja no et queda res pel gran dia!! Com ho portes, tot be??? Aixss, quins records..... Explica coses!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

Re: Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: Petita83 » dv. maig 14, 2010 11:58 pm

ofcourse ha escrit:Hola!!! Buffff, feia segles que no passo per aqui!!! Com va petita???? Ostres, ja no et queda res pel gran dia!! Com ho portes, tot be??? Aixss, quins records..... Explica coses!!


Hola wapíssima!!!

Com va la vida de casada!!!??? Aviat el teu primer anyet, eh! Ja sé que no és fins Setembre però el temps volarà :-)ok:

Doncs els preparatius...MOLT MILLOR DEL QUE CREIA! Ja fa temps que tinc els detalls pels convidats, apunt d'estar totalment lliurades als convidats, mirant el tema de la llista de noces, lligant caps amb el viatge, arreglant el piset i comprant els mobles, fent la prova del menú, contractant les fotògrafes, tenint la primera prova del vestit...ARA SÍ QUE SENTO QUE EM CASO!!! I això que encara falten 4 mesos XD

El mes que ve anem a mirar les aliances :-)) I així s'explica la historia...realment estic en un núvol, del qual només baixo puntualment per la feina i per la universitat.

Petons :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 17, 2010 11:23 am

Petita, veig que ja estàs a tope amb els preparatius!!! Quina nostalgia...... m'encantaria tornar enrere!!! Jajaa...
Al final on anireu de viatge???? I quin restaurant vau escollir???? Jejeje, vaig una mica despistada!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

Re: Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: Petita83 » dl. maig 17, 2010 5:35 pm

ofcourse ha escrit:Petita, veig que ja estàs a tope amb els preparatius!!! Quina nostalgia...... m'encantaria tornar enrere!!! Jajaa...
Al final on anireu de viatge???? I quin restaurant vau escollir???? Jejeje, vaig una mica despistada!!!


Això em diu tothom! Que aprofiti i gaudeixi dels preparatius i de les reformes del pis...que després ho trobaré a faltar (lo de la boda segur...tema pis no crec que tant XD)

Al final fem EEUU i Riviera Maya (tot i que jo volia fer Polinesia o un destí més exòtic...el meu futur va demanar-me per-favor-si-us-plau...que anèssim a NY...i al final hem combinat amb Niàgara, Toronto, Washington i no sé quantes coses més). I Riviera Maya ho va demanar sense dir-me res...per compensar que no anàvem de "panxing"... :-/

El banquet al final el fem al Mas de St Lleí, que suposo que en uns dos mesos ens faran un truc pel tema del protocol, ja vam fer la prova de menú i tal.

::love:: I vosaltres pel 1r aniversari teniu pensat regalar-vos alguna escapadeta romàntica o algun viatget? ::love::

Sembla mentida com passa el temps!

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: ofcourse » dl. maig 17, 2010 6:13 pm

M'encanta el viatge!!! EEUU és genial i a Rivera Maya s'està de luxe!!! Ja veuràs quina depre al tornar!! Jejeje....

Doncs nosaltres el primer aniversari el passarem de casament! Tenim un casament fora de Bcn i hem aprofitat per demanar vacances tota la setmana i marxarem uns dies abans.
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

Re: Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: Petita83 » dj. maig 20, 2010 4:20 pm

ofcourse ha escrit:M'encanta el viatge!!! EEUU és genial i a Rivera Maya s'està de luxe!!! Ja veuràs quina depre al tornar!! Jejeje....

Doncs nosaltres el primer aniversari el passarem de casament! Tenim un casament fora de Bcn i hem aprofitat per demanar vacances tota la setmana i marxarem uns dies abans.


El que m'està donant molta ràbia és que anirem als EEUU quan la paritat €-$ està pitjor...però weno, això ja està fet i sinó mai trobarem el moment...

Està molt bé aprofitar que heu de sortir pel casament per agafar-vos uns dies de festa, mai està de més :-)ok: Quina sensació més estranya, però, sentir-se un any després en una altra boda, no? aishhh, jo crec que m'enyoraria! Si ja penso què faré quan acabi tota aquesta història!

Petons wapa
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

EntradaAutor: CANBONASTRE » dt. jul. 26, 2011 7:28 pm

¡Hola! Este foro contiene comentarios muy antiguos pero como siempre aparece entre los primeros en las búsquedas de bodas sobre Can Bonastre queríamos actualizaros la información: la cocina de Can Bonastre Wine Resort es propia, y se celebran bodas de mediodía y de noche. Los viernes y domingos hay descuentos y para 2012 se sorteará un vuelo en helicóptero entre los novios. Can Bonastre tiene restaurante así que podéis probar la gastronomía y conocer a la chef antes de tomar cualquier decisión.
¡Hasta pronto!
CANBONASTRE
 
Entrades: 1
Membre des de: dt. jul. 26, 2011 7:19 pm

Re:

EntradaAutor: Alcasole » dj. març 23, 2017 10:52 am

fiancée ha escrit:Jo compraré els taburetes de la cuina aquí:

superestudio.com/tienda/categoria.asp?idcat=8

Tenen coses molt chules.


Tomo tu ejemplo. Estoy planeando un diseño con taburetes de plástico de este estilo. ¿Tienes fotos de cómo te quedó?
Alcasole
 
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 23, 2017 10:22 am

Anterior

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
cron