Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dl. juny 04, 2007 4:22 pm

blaucel Muchas gracias por tus comments los iré a ver que tal :-)

Tartana no te agobies seguro que encontrarás algo que será exactamente lo que necesitas, yo ya no me agobio. Desde que hemos empezado a hacer mi novio y yo nuestras rutillas de fin de semana para ver sitios cada vez siento más cerca la boda!! Claro que tu tienes un handicap que es el tema de la distancia y te entiendo pq te debes de sentir un poco agobiada de no poder ir a ver los sitios... ¿No has planeado venir todavía?

De verdad Tartana que lo mejor es ir y ver sitios, pq en dos fines de semana que llevamos nosotros ya tenemos sitios que nos encantan a veces las webs no hacen justicia y te animas un montón aprovechad cuando podáis y escaparos eso sip planéate el finde desde allí y así podreis ir a saco!

Animateeeeee!!!!!!!!! :-()-)
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: Tartana » dl. juny 04, 2007 4:28 pm

Gracias tesoro!!! me animas mucho!!
este finde no podemos pq mi novio esta de ragatas con el equipo por escocia, pero yo creo que el siguiente nos vamos!!!!no puede,ser hay que moverse!!!
Blaucel, Mirabe esta muy bien, pero tan solo tiene capacidad para 80 personas...., si quereis os envio toda la informacion...
Vosotros preguntad, informacion tengo para regalar de muchisimos sitios!!!!
de momento el que gana es casa Batllo!!
Avatar de l’usuari
Tartana
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: G14 » dt. juny 05, 2007 7:42 am

Hola wappas!!!!
Bien, despues del bajón del finde por saber que la exclusividad en Can Bonastre es relativa, hoy ya estoy a tope porque ayer estuvimos con los de Cal Blay y ya lo tenemos solucionado. De hecho menos mal de ellos porque sino.........

Tartana también podeis mirar el Castell de Sant Marçal en Sant Cugat. Es un lugar precioso.
En Sitges también hay el Dolce Sitges que aunque no he estado me han comentado que está bastante bien.
También podeis mirar en las Cavas Codorniu porque me parece que también hacen bodas. Almenos sé que en noviembre se casaron unos conocidos allí y estuvo genial.

Ya sabeis que días os quereis casar????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
G14
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Tartana » dt. juny 05, 2007 8:39 am

Buenos dias!!!
pudisteis entrar ayer??? yo no habia manera!!!
HOla g14, lo siento el catell de Sant MArcal no es nuestro estilo!!!, si ya estamos hartos de buscar....
que decir de la Roureda? lo vi en una revista y no parece mal, modernito, no??
Avatar de l’usuari
Tartana
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 05, 2007 8:51 am

Hola!!

Fiancéé, ya has decidido tu sitio??? muy bien felicidades!!!

No os preocupeis, que todo llega, lo que pasa que cada persona es diferente y para lo que uno esta guay otro piensa que no es el estilo suyo, pero tranquis, que tot arriba!!!!!
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 05, 2007 9:18 am

Tartana he visto la web de la Roureda y parece bonito... Rachi aún no es seguro 100% lo de Sant benet hemos de mirar otras opciones pero vamos que de todos es en el único que ya me imaginaba yo por los jardines con mi vestido de novia etc... jajajaja
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dt. juny 05, 2007 10:25 am

També podeu mirar Sant Miquel del Fai o el Vil-la Sabat, Can Magí. Aquests dos ultims estàn apropetsde Barcelona, estàn a Sant Cugat i el Vil-la Sabat em sembla que els jardins estàn força bé.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
G14
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 05, 2007 12:21 pm

Sant Miquel del Fai no ens va agradar pq el meu noi deia que feia pudor l'estanc jajajaja a més la baixadeta es molt inclinada también...

Ara m'han enviat un email de Sant Benet per confirmarme que m'han bloquejat la meva data i que sense cap compromís enstrucarán quan estiguin més avançades les obres per tornar a veure'l. >.-<:

también m'han escrit de Bon Vilar que hi anirém a veure'l i de l'Hostal la Gavina encara que crec que aquest ni hi anirem pq no m'acaba d'agradar per la web.

Aniré informaaant!!!
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 05, 2007 12:56 pm

Doncs l´hostal la gavina es molt maco eh??

No ten fiis de les web que enganyen molt. Aquests de sagaro, es xulu per les vistes i pel cami que hi ha fins a la capella, que es un cami daquests empedrat amb vistes al mar.
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Tartana » dt. juny 05, 2007 1:29 pm

Fiancee, mi hermano se caso en Bon vilar y todo genial, muy bonito!!
y otros amigos mios tambien!!!
Avatar de l’usuari
Tartana
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 05, 2007 6:20 pm

Rachi te haré caso e iré a verlo, no me quiero quedar con el "i si..." :-) y Bon Vilar ya tengo cita para el sabado 16 jijiji

Auqnue no desisto y sigo en la busqueda del sitio PERFECTO (bueno perfecto para mí)

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 05, 2007 6:40 pm

Os pongo unas nuevas propuestas son de la web de Relais&Chateaux:

http://www.hotelelcastell.com/
http://www.torredelremei.com/intro.html

... si los conoceis ya contareis que tal ...
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: blaucel » dt. juny 05, 2007 8:16 pm

fiancée ha escrit:Rachi te haré caso e iré a verlo, no me quiero quedar con el "i si..." :-) y Bon Vilar ya tengo cita para el sabado 16 jijiji

Auqnue no desisto y sigo en la busqueda del sitio PERFECTO (bueno perfecto para mí)

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:


Fiancée jo he anat a dos casaments a Bon Vilar i molt bé :-)

Per cert Tartana, has mirat al Principal, de el grup tragaluz? Jo no hi he estat, però en tinc molt bones referències
Avatar de l’usuari
blaucel
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 05, 2007 9:56 pm

La torre del remei esta molt pero que molt be!!

L´altre he estat de cap de setmana i per fer un casament... jo el trobo fluixet. Saps el qe trobo daquests llocs fiancée... que si vols exclusivitat, en un lloc com aquest la tens en quant a passar un cap de setmana i lentorn, però clar, per un casament jo trobo que vols estar amb els teus i no envoltat de gent que si va a la poiscina, que si surto de la habitacio saps??? Hi ha gent allotjada.

Però si a tu tagrada per a una boda, el lloc ja et dic jo que es precios.

Mirat lhotel la florida
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dc. juny 06, 2007 8:08 am

Hola Finacée,
Jo he estat a la Torre del Remei un parell de cops. La primera vegada ja fa uns 7 anys i vaig sortir impresionada però l´altre va ser al setembre del 2005 i va ser un autentic desastre.
El que tenia que ser un bodorrio por todo lo alto va estar bé però.... Et comento ells es van casar a l´ermita d´allà mateix i tenien les habitacions de la Torre per tant no hi havia ningú més. Quan va començar l´aperitiu les coses sortien en contagotes i no gaires realment, que va passar que la gent es va volcar als buffets (3 bufets - si no recordo malament) i erem 300 persones. Qüestió que jo vaig passar i vaig pensar ja dinaràs bé.
Bé, vam entrar al saló que és la carpa que tenen montada al jardí i, el primer va estar bé però al segon era espatlla de xai i el meu novio li va tocar un xai ossut i sense chicha, bueno no passa res perquè pot passar, no???
Ara ve lo bó, al del meu costat li van tirar tot el segon plat per sobre i ni li van portar el cebralibne, va agafar una emprenyada que es va aixecar se´n va anar cap a la cuina dient si allò era normal.
I ja per remarar-ho ens van posar cava i jo tenia sed i el vaig beure, llavors van dir de fer el brindis i jo no tenia i vaig demanar-ne més i en van dir que fins que no portessin el pastís no em podien servir més. Clar podeu imaguinar la meva cara de pocker. Ho vam solucionar fent trasvases de copes perquè brindes
Des d´aquell dia vaig pensar QUE IMPORTANT ÉS EL SERVEI i que clar ho has de deixar que si un convidat et demana algo tens que oferir-li perquè sino........ et quedes xofff i jo sempre li deia al meu novio, no no la Torre del Remei és una passada en tot, aquella boda em va fer pendre nota de moltes coses que s´han de tenir en compe quan celebres algo tan important.

Bé, us he pegat un rollo important. També és cert que a la primera boda que vaig estar fa 7 o 8 anys va ser fantastica
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
G14
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Tartana » dc. juny 06, 2007 8:40 am

Buenos dias!!! como van esos animos???

Blaucel, me puedes dar el mail del tragaluz??
en la pagina web no viene ningun mail a donde pedir informacion!
Avatar de l’usuari
Tartana
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: blaucel » dc. juny 06, 2007 12:53 pm

Tartana ha escrit:Buenos dias!!! como van esos animos???

Blaucel, me puedes dar el mail del tragaluz??
en la pagina web no viene ningun mail a donde pedir informacion!


tartana aquí tens

El Principal: http://www.elprincipal.es/
I el Grup Tragaluz: http://www.grupotragaluz.es
Avatar de l’usuari
blaucel
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: fiancée » dc. juny 06, 2007 1:14 pm

Mare meva!!!

G14/06/08 quina experiencia... :--( doncs em sembla que no hi aniré, de totes maneras mirant la web no em feia gaire gracia el salón pq es una carpa i la veritat que no m'agraden gens les carpes.

Estic una miqueta nerviosa pq aquest finde no hi podré anar a veure res, bueno tampoc em queda gaire per anar a veure Bon Vilar que hi aniré la propera setmana i poc més...
Aix... No sé que fer la veritat, pq encara que Sant Benet ens ho van vendre genial i la idea que ens vam fer del lloc es preciosa... i si després no queda així i no m'agrada i em trobo al setembre sense lloc per fer el casament??
Us vaig a posar imatges de de com quedará més o menys, la veritat es que l'ermita ja está i es preciosa. La Sala que es veu només per fora es una imatge de un render 3D, aquesta sala queda a fora de lo que es el monestir i la veritat es que quedará molt guapa i moderna (fins 300pax) la sala del Monestir no tinc fotos però también quedará molt xula i moderna también sense columnes, amb sostres alts etc...

Bueno ja no m'enrotllo més ja em direu que tal...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dc. juny 06, 2007 1:15 pm

Al mosaic si l'obriu en gran es veu una mica millor l'ermita >.-<:
Avatar de l’usuari
fiancée
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: Tartana » dc. juny 06, 2007 1:17 pm

Si blaucel, gracias, ya las he visto, pero lo que queria decir es que no encuentro ninguna direccion de mail para escribirles...
Gracias.
Avatar de l’usuari
Tartana
:: núvia experta
:: núvia experta
 
Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
cron