Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Petita83 » dt. maig 12, 2009 12:15 am

Boneeees!!!

Ofcourse com va el compte enrere? Ja et vas mentalitzant?

Ja no deus tenir pràcticament res per lligar, segur :-)

Quines ganes d'estar en el teu lloc :-))
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 12, 2009 9:11 am

Petita83 ha escrit:Boneeees!!!

Ofcourse com va el compte enrere? Ja et vas mentalitzant?

Ja no deus tenir pràcticament res per lligar, segur :-)

Quines ganes d'estar en el teu lloc :-))


Jajajaj, petita, ho tinc tooot per tancar, soc un desastre!! Pero bueno, la veritat és que tot ja va agafant forma.... Ja tenim data pel tast del menú, aquest finde reservaré a una pelu per fer una prova de pentinat, les invitacions ja s'estàn imprimint....
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Petita83 » dt. maig 12, 2009 1:47 pm

ofcourse ha escrit:
Petita83 ha escrit:Boneeees!!!

Ofcourse com va el compte enrere? Ja et vas mentalitzant?

Ja no deus tenir pràcticament res per lligar, segur :-)

Quines ganes d'estar en el teu lloc :-))


Jajajaj, petita, ho tinc tooot per tancar, soc un desastre!! Pero bueno, la veritat és que tot ja va agafant forma.... Ja tenim data pel tast del menú, aquest finde reservaré a una pelu per fer una prova de pentinat, les invitacions ja s'estàn imprimint....


Veeeeeeus com alguna cosa ja vas tenint concretada :-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: KELLY10 » dt. maig 19, 2009 4:15 pm

Bones a totes...

Com va tot?

Jo preparant-ho tot de mica en mica ara estic decidint el fotograf. RACHI que sabem de la revista? Em pots pasar les fotos per privi?
Estic entre Diana Segura i Black & blanc, aquests ultims són els que més m'agraden però ems embla que fan l'album sense ensenyar-t'ho abans, això es veritat RACHI? es que jo el vull veure abans de el facin per veure queda. A veure si em pots ajudar.

Ofcourse que els dies passen volant, com ho portes tot?

Petons,
KELLY10
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 2:43 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. maig 21, 2009 1:14 pm

Hola noietes!!!

Como estais?? tengo que poner las fotos, pero es que tengo la revista en casa...

Blackandblanc no te enseña nada, pero la verdad es que lo hacen tan bien, que creo que si me dieran a elegir hubiera puesto las fotos tal y como ellos las puesieron. Diana si que te las enseña. A mi lo que me decabtó por b&b fue el video que la verdad es que os hacen precioso, el de Diana segura me decepcionó un poco, pero la verdad es que Mary esta super contenta con ella.

Kelly, pásame un mail y te las paso, es que por aquiu es muyyyy lento!!!
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: KELLY10 » dl. maig 25, 2009 4:30 pm

no sabia que mary lo hizo con ella. Es que diana me dijo que los de black blanc hacen fotos demasiado artisticas y luego no se ve ni el sitio ni los invitados...supongo que me soltaria un rollo para que lo hiciera con ella. No se ami me gustaron mas los de black pero me da miedo eso de no ver antes las fotos. estoy hecha un lio :-( :-( :-(
Mi mail es rmolina@campuscs.net.
Plis pasame fotos de la revista y del album y asi me hago una idea.

gracias por todo me ayudará a decidirme.

un saludo a todas.

Ofcourse como va eso?
KELLY10
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 2:43 pm

EntradaAutor: Petita83 » dl. maig 25, 2009 8:19 pm

Bones a totes!!!

Si la memòria no em falla...S'ACOSTEN JA MOLTS 1rs ANIVERSARIS DE BODA!!! no? Mare meva!!! Com es veu tot un any després? Quin contrast vosaltres celebran o apunt de fer-ho l'any de casats i aquí altres preparant-se pel gran dia com vau fer vosaltres en el seu moment...

Ofcourse wapíssima!!! Els preparatius de la boda et tenen desapareguda en combat? El teu compte enrere deu estar ja minvant a marxes forçades :-)

Kelly10 jo tinc la revista on surt el reportatge de la Rachi i et puc dir que les fotos que van fer BlackandBlanc estàn mooooolt però que molt xules, ja et dic que els nuvis surten, els convidats també i no són pas més artístiques que les de molts altres que he vist, però sí que tenen aquell toc que les fa especials.
No sé si et serveix...si tingués escànner et passaria la pàgina, però no en tinc, tot i que podria dir-li al meu futur si ell que en té m'ho pogués fer, però no seria una cosa immediata. :-(
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dt. maig 26, 2009 10:09 am

Pffff...

Precisamente retratan super bien los momentos y los espacios. Pongo algun ejemplo... I los invitados??? Se ven a los que ellos pueden pillar, en cualquier reportaje de boda, los que salen son los novios que son los protagonistas, no?? No estoy de acuerdo con Diana en esto, me encantaria que pudierasis ver el video, es una pasada...
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. maig 26, 2009 12:42 pm

Hola guapes!! Vaig molt, molt de bólid, i per aixó no entro.....
A veure, us faig un ràpid repas de les novetats: Ja tenim viatge (ja hem fet la reserva, per fi), al final anem a Maldives, sense combinar... L'hotel xulisim, ja m'hi veig, jeeje...
Que mes.... Tenia unes sabates clixades, però les de la botiga es van portar fataaal, els hi vaig dir que passaria a provar-les al dia següent (les vaig veure un divendres que anava amb pressa, els hi vaig deixar una paga i senyal, i vam quedar que passaria el dissabte). Doncs quan hi vaig anar les havien venut... Els hi vaig montar un pollastre del 15!! Total, que em toca seguir mirant....
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Petita83 » dt. maig 26, 2009 2:37 pm

ofcourse ha escrit:Hola guapes!! Vaig molt, molt de bólid, i per aixó no entro.....
A veure, us faig un ràpid repas de les novetats: Ja tenim viatge (ja hem fet la reserva, per fi), al final anem a Maldives, sense combinar... L'hotel xulisim, ja m'hi veig, jeeje...
Que mes.... Tenia unes sabates clixades, però les de la botiga es van portar fataaal, els hi vaig dir que passaria a provar-les al dia següent (les vaig veure un divendres que anava amb pressa, els hi vaig deixar una paga i senyal, i vam quedar que passaria el dissabte). Doncs quan hi vaig anar les havien venut... Els hi vaig montar un pollastre del 15!! Total, que em toca seguir mirant....


Cooooooooooooooooooom?!?!?!
M'estàs dient que van vendre unes sabates que tenies aparaulades!!!?!?? (pq donar una paga i senyal és aparaular en el meu planeta...!!!) Doncs què estúpides, no!!!??? Espero que et tornessin els calers...quines penques que té la penya!!!
El problema és que una cosa que podries tenir ja lligada te l'han desmuntat...

Al final aneu a les Maldives?!?!?! Quèeeee xuloooo (Dubai ja caurà no et preocupis, el proper any per a celebrar l'anyet de boda :-)ok: ). És un pack per a nuvis o us l'heu fet a mida?

I Ofcourse wapi, no t'estressis gaire!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: KELLY10 » dt. maig 26, 2009 4:17 pm

RACHI GUAPA espero amb impaciència les teves fotos, jo crec que acabaré agafant els blanc ja que hem van agradar més i això de criticar que hem va fer la diana de criticar la competència no m'ha agradat gens.

Per cert encara està a la venta la revista RACHI? es que encara no he pogut mirar per comprar-la. De quin mes es? Com es la portada?

Petita moltes gracies per aconsellarme, estic a l'espera de veure les fotos de la RACHI. A mi em van agradar pero després em diu l'altre que les fotos que fan son tan reres... això es tot un embolic, moltes decisions però fa tanta ilusió.............
KELLY10
:: núvia rookie
:: núvia rookie
 
Entrades: 110
Membre des de: dv. ago. 15, 2008 2:43 pm

EntradaAutor: G14 » dc. maig 27, 2009 3:20 pm

Booones!!!!
Jolin això de no poder entrar per aqui des de la feina :--(

Of course vaya impresentables!!!! saps de qui eren??? perque potser pots mirar per internet on les tenen!!!!!
I Maldives,mmmmmmmmmh quines cuques!!!!!

Home que la Diana vagi fent mala propaganda d'altres companys no ho trobo gaire professional/ètic per la seva part!!!!! A mi l'album de la Rachi em va agradar molt. És totalment diferent al típic album!!!!!!

Doncs si, quina passada, nos aquest dissabte, 30 de maig, farà un anyet que ens vam casar legalment, doncs com ho vam fer civil vam anar a firmar el dia 30!!!!! I la boda va ser el 14.

Rachi dissabte vaig estar pel carrer on vius i pensava a veure si me la trobo. Vam anar al Kibuka a sopar, el coneixes??????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Avatar de l’usuari
G14
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Petita83 » dg. maig 31, 2009 11:53 pm

G14 ha escrit:Booones!!!!
Jolin això de no poder entrar per aqui des de la feina :--(

Of course vaya impresentables!!!! saps de qui eren??? perque potser pots mirar per internet on les tenen!!!!!
I Maldives,mmmmmmmmmh quines cuques!!!!!

Home que la Diana vagi fent mala propaganda d'altres companys no ho trobo gaire professional/ètic per la seva part!!!!! A mi l'album de la Rachi em va agradar molt. És totalment diferent al típic album!!!!!!

Doncs si, quina passada, nos aquest dissabte, 30 de maig, farà un anyet que ens vam casar legalment, doncs com ho vam fer civil vam anar a firmar el dia 30!!!!! I la boda va ser el 14.

Rachi dissabte vaig estar pel carrer on vius i pensava a veure si me la trobo. Vam anar al Kibuka a sopar, el coneixes??????


G14...
FELICITATS PEL TEU ANYET LEGAL DE CASADAAAAAA (encara que va ser dissabte). Què celebrareu vosaltres, la firma dels documents o la cerimònia? :-/ Però sigui com sigui ja fa un anyet que tens marit >.-<:


Ofcourse com ha acabat el tema sabates? Ja has trobat algunes que et facin el pes?

Kelly i tu amb el fotògraf què? Al final Black&Blanc o l'altra noia, la Diana?

Realment aquí hi ha dos sectors: les cumpleañeras de boda i les que esteu amb el compte enrere apunt de caducar però encara amb els nervis dels preparatius.

Per cert...aquí cada loca con su tema, i el meu és el vestiiiiiiiiiiiiiiit!!! Esperaré a setembre que estiguin totes les col·leccions PEEEEEEEEERO, de mentres se m'estan posant les dents llargues perquè una companya ha trobat d'estrangis fotos del nou avanç de temporada de RC!!!!!!! Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii la temporada 2010 està apunt de sortiiiiiiiiiiiir!!! (no podré esperar >.-<: )

Pel que sembla venen menys atrevits que altres cases com Pronovias, potser els posaria més en la línia de Manuel Mota, però són preciosos!!! I si cap em fes el pes provat...tinc fitxats uns d'aquesta temporada :-///:

Us els poso aquí, a veure com els veieu (reconec que el rotllo princesita em va...però tampoc cal semblar Sisi la Emperatriz..., senzillets, com els de RC o Mota!!!!)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Petita83 » dg. maig 31, 2009 11:59 pm

Els models 3, 8 i 9 com els veieu? A mi són els que més m'agraden, si més no pel que puc veure amb les fotos que estan fetes com s'ha pogut, es nota que ho estaven fent d'amagat...

De fet el 3 i el 9 em recorden molt a dos d'aquesta temporada, el 3 sembla el Lausana amb tocs del Leandra i el 9 crec que és moooooolt semblant al Lea...

Diooooooooooooooooooooooooooooooooooosssss, que ja tinc el Mas reservat, l'esglèsia también....vull mirar ja el vestit (i què cansina i monotemàtica estic)

Ape, que acabeu de passar molt bon finde totes i aprofiteu, que demà és pooooooooooooooont

Últim conyazo...(sí, sí, l'últim) us passo una direcció web d'on et pots descarregar tot de còdis promocionals per a viatges (vols i hotels), restaurants, espectacles, roba...vamos, tot un descobriment :)

http://www.codigos-descuento.com/

Petonets!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ofcourse » dl. juny 01, 2009 8:15 pm

Hola noies!!! Com va??? Pffff, quina mandra, ja s'acaba el finde llarg...
Bueno, us informo que ja tinc sabates!!! Al final me les he comprat a Bcn, fent un volt amb una amiga vaig passar per una botiga i em vaig enamorar... ara, hauré de practicar, pq tenen un taló tremendo!!
Avui hem anat a parlar amb l'alcaldessa, de com serà la cerimònia, etc.. la veritat és que estic super contenta de poder fer un casament real al restaurant!!!

G14, mooooltes felicitats!! Un any ja, com passa el temps, oi??
I la resta, com va tot???

Petita, els vestits son super macos! Quan surt la col·lecció??

Un peto
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Petita83 » dl. juny 01, 2009 9:31 pm

ofcourse ha escrit:Hola noies!!! Com va??? Pffff, quina mandra, ja s'acaba el finde llarg...
Bueno, us informo que ja tinc sabates!!! Al final me les he comprat a Bcn, fent un volt amb una amiga vaig passar per una botiga i em vaig enamorar... ara, hauré de practicar, pq tenen un taló tremendo!!
Avui hem anat a parlar amb l'alcaldessa, de com serà la cerimònia, etc.. la veritat és que estic super contenta de poder fer un casament real al restaurant!!!

G14, mooooltes felicitats!! Un any ja, com passa el temps, oi??
I la resta, com va tot???

Petita, els vestits son super macos! Quan surt la col·lecció??

Un peto


Boneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!

Qué bé que ja tinguis les sabates Ofcourse!!! >.-<: Una cosa menys :-)ok: De totes formes, si no tens pensat canviar-te les sabates per unes castanyer o similar durant la festa, o bé les duus una mica perquè se t'acomodin o porta alguna cosa per si les mosques... Estrenar unes sabates i a sobre de taco a vegades dóna mals de caps, però weno, tampoc m'escoltis gaire, aquí tens a nuvies experimentades :-)ok: que ja han passat per això.

I nena, per cert, quina soooooooort poder tenir la cerimònia i la firma legal mateix dia, així no hi haurà dubtes amb la data a celebrar!

La col·lecció sencera de RC no surt fins a finals d'Agost o principis de Setembre, però una noia del foro ha comentat que ella ja ha començat a mirar i li han ensenyat l'avanç, però no sé si li han ensenyat físicament o en catàleg...
De totes formes, tot i que els vestits de RC em tenen el cor robat, he llegit a tants llocs que si t'atenen tan malament, que si les depenentes són tal o qual, que si no et deixen provar tots els vestits que vols...vaja, que he sentit tantes coses que m'està fent pooooooooooooor anar!!! Em sabria tan de greu que mirar el meu vestit acabés convertint-se en una batalla campal (és que si em foten un moc us asseguro que m'hi torno, que si ens posem bordes...a mi no em guanya ni la depenenta més plasta...) :-(

Les que us heu mirat el vestit a RC què us va semblar el tracte?! HO vau mirar a Rbla Catalunya o a Diagonal, si és que ho vau mirar a Barna (jo sóc d'aquí)...

I el pont us ha cundit a totes¿?

Petonets :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ofcourse » dt. juny 02, 2009 8:54 am

Petita, jo vaig anar a la botiga de Diagonal / Balmes i la noia que em va atendre (ara no m'en recordo del nom... ) era encantadora!!

Respecte a las sabates, a l'hora del ball em posaré unes castanyer, si no no crec que aguanti!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: Petita83 » dt. juny 02, 2009 2:08 pm

ofcourse ha escrit:Petita, jo vaig anar a la botiga de Diagonal / Balmes i la noia que em va atendre (ara no m'en recordo del nom... ) era encantadora!!

Respecte a las sabates, a l'hora del ball em posaré unes castanyer, si no no crec que aguanti!!


Merci Ofcourse per la info :-)ok: em quedo una mica més tranquila
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Petita83
:: núvia de platí
:: núvia de platí
 
Entrades: 4046
Membre des de: dj. març 26, 2009 6:13 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 02, 2009 2:59 pm

Buenas chicas...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 02, 2009 3:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. juny 02, 2009 3:24 pm

Ostres Rachi!! Fa una estona he llegit la noticia... Buffff, una persona tan jove, que tornava de la lluna de mel.... no es just, la veritat...
Imatge
Avatar de l’usuari
ofcourse
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària
 
Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants