Judy ha escrit:Hola nenetes!
Molt bona Mot!!!! Ja tens raó com se'm a cut presentar-me a les opos? Són de magisteri, ara soc interina. M'obliguen a presentar-m'hi, tinc el primer examen el 20 de juny i s'acava tot el 19 de juliol, 15 dies abans de la meva bodaaaaaaaaaaaa!!!!![]()
Que tal Anna?doncs la veritat, es que no he pogut abançar gaire respecte la boda. Jo també tinc les sabates, però així que les vaig comprar les vaig portar a casa el "papis", quan pugui els hi faig una fotico. I quan tinguem una mica de temps anirem donant invitacions.
Bueno, espero poder entrar més al foro, perque la veritat es que em va molt bé per desconectar.Petonets a totes!!!!
huolas!!!!!
ahir em vaig comprar un portatil!!!! per no tenien stock i l'he d'anar a buscar avui!!! quin desepero!!!
veig que tot bé oi?
jo també m'apunto al QUE LLUEVA QUE LLUEVA!!! que convé molt!!!
per cert JUDY! ETS MESTRA??????????? primaria? infantil? musica?? et presentes a opos???
JO M'HE APUNTAT PER FER DE TRIBUNAL!!!! estic penjada, ara m'en arrepenteixo perquè em fa respecte, avaluar jo, que fa dos dies que vaig sortir de l'ou, pero bueno!!! potser coincidim i tot!!!!!!!!
bon diaaaaaaaaaaaaaaa!!!
a la RU LI QUEDEN 4 DIVENDRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aix! la cabezaaaaa!!!!

ara t'he delatat!!!!!